Kiinnostaisko lähtee dinnerille? Tai ees jotain muuta minglailuu? Lähettäis kyllä steitmentin jos cudlaltais.
A-woman....
19
281
Vastaukset
- Anonyymi
Jou 😅
- Anonyymi
Chicago!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Chicago!
Canada!
- Anonyymi
En harrasta
- Anonyymi
Olisiko kyseessä ns. ilmainen lounas?
Kai sellaiselle lähtijöitä löytyy, jos laitat kutsun. :D- Anonyymi
Ei oo free dinneri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo free dinneri.
Kappas, kun arvasin oikein.. :D
Eli molemmat maksaa omansa - vai onko sinulla juuri nyt jotain hyvin hetkellisiä rahateknisiä vaikeuksia? (esim. kiljupönttö alkanut akuutisti vuotaa ja pitää uusia, tai kummitäti joutunut kolariin Venäjällä, kissa tarvitsee lihavuusleikkauksen, koira pitää lähettää kuuhun, tai mitä näitä yllättäviä arkisia menoja nyt sitten onkaan..)
- Anonyymi
Kaikkiin, kiinnostaa... 🤣🔥
- Anonyymi
Lähtee vetää douppii sun kaa
- Anonyymi
Ei mikään sellaisen ihmisen kanssa joka ei osaa suomeksi asioista kirjoittaa.
- Anonyymi
Mistäs oot pappa oppinut uusia sanoja? 😄
- Anonyymi
Ainoastaan nuoriso puhuu tuollaista mongerrusta.
- Anonyymi
Vie vaimosi...voitte jauhaa louis vuittonin rumista laukuista ja se lienee ainoa, joka jaksaa sinua kuunnella ja katsella
- Anonyymi
Lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lol
YVL parempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YVL parempi?
Taitaa olla EVVVK merkkiä.
- Anonyymi
🤣😂
- Anonyymi
Mielellämme katsomme toisiamme, kuuntelemme ja jauhamme ;D
- Anonyymi
Oon messissä. Dinneri, cuddlet, kaikki käy kunhan oot mun seurana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976