🇺🇸 "Skandaali, pahempi kuin Watergate."
Joe Bidenista kertovan kirjan kirjoittaja totesi, että Yhdysvaltain presidentti ei itse asiassa hallinnut maata terveytensä vuoksi, vaan sen tekivät hänen neuvonantajansa, vaimo ja poika Hunter, jotka salasivat todellisen tilanteen.
Bidenin allekirjoitukset on monet tehty autopen koneella ja niiden lainvoimaisuus on kyseenalainen.
Presidentti Biden
15
213
Vastaukset
- Anonyymi
ei kuulu kankaanpään palstalle
- Anonyymi
evvk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
evvk
mene hoitoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mene hoitoo
Lapsi, muista, että äitisi yritti sinua tavarastaan pois pyörän pinnalla. Sinusta nyt sen huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsi, muista, että äitisi yritti sinua tavarastaan pois pyörän pinnalla. Sinusta nyt sen huomaa.
isot on ongelmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mene hoitoo
evvk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
evvk
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Voisi suositella nykyisellekin USA:n presidentille delegoida osa töistä muille. Tulisi vähemmän virheitä ehkä.
- Anonyymi
Tää on itseasiassa tähän mennessä vähiten kankaanpäätä koskeva asia mitä kukaan on julkaissut tänne. Tää on jopa amerikan tasolla erittäin epäoleellista
- Anonyymi
Kyllä tämä koskee kankaanpääläisiä, moni täällä on taivastellut vaikka mitä typerää Trump vs Biden asiasta, asettaa tietysti joitakin ihmisiä moukan valoon lausuntojensa perusteella kun totuuksia aletaan kaivelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä koskee kankaanpääläisiä, moni täällä on taivastellut vaikka mitä typerää Trump vs Biden asiasta, asettaa tietysti joitakin ihmisiä moukan valoon lausuntojensa perusteella kun totuuksia aletaan kaivelemaan.
Koskee kankaanpääläisiä yhtä paljon kuin pori jazzit palestiinalaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskee kankaanpääläisiä yhtä paljon kuin pori jazzit palestiinalaisia
evvk
- Anonyymi
tämä lapsimielinen osaa hokea tuon ei kuulu jonnekin.... haaa hänelle
- Anonyymi
ja mitä sitte. ei vaikuta sun elämään mitenkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486