Ethän unohda tulla helatorstain hetekan heiluttajaisiin, pistetään sumpit pihiseen. 👵
Muistutus paapalle
21
388
Vastaukset
- Anonyymi
Juu tuun nakin uittajaisiin.
- Anonyymi
Majoneesi yllätyksellä? 🤤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Majoneesi yllätyksellä? 🤤
Näähän on varsinaiset kevätjuhlat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näähän on varsinaiset kevätjuhlat.
On kyllä haffun haufka monologi aloittajasedältä samat kulahtaneet vertauskuvat vuodesta toiseen. Nakkia piiloon öhö hö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä haffun haufka monologi aloittajasedältä samat kulahtaneet vertauskuvat vuodesta toiseen. Nakkia piiloon öhö hö
Arvostelut myös samaa sarjaa kuin aina nöf nöf vaan sinnekin.
- Anonyymi
Osaan laittaa myös pimpin suhisemaan.
- Anonyymi
Kröhöm nää kuuluu siihen loppuillan vapaaseen ohjelmaan.
- Anonyymi
Aina yhtä tuoreita palstasetä nämä sinun jutut, myös pyhäsesonkien aikaan pääsiäisenä munavitsejä, vappuna munkkien veivausta jne
- Anonyymi
Heiluta hetekkaasi keskenäs, se paappa on minun.
- Anonyymi
Dodiin nää juhlat on siirtyny näköjään iltaan, ny siirrytään omaisuus osioon.
- Anonyymi
noniin kun aika hy vä ideakin peleissä nuorilla ja mina olen ex-kkk-sragon joten uhkailut mwenee perseesen kun coltin tuosu haiseepesreheiäkkäå..
- Anonyymi
rambo-veitelllä pyllyun raiskaa jotain huonoa m iestä kkk-lohikäärmehäähhä
- Anonyymi
Olet päässyt aloittajaäijä näköjään uusiin sfääreihin tässä kilvoittelussa👍🧐
- Anonyymi
niin kun luultavasti pystyisin tekemään jotain hauskaa peliä, siis tytöillekin hauska
joku autopeli... Interstate '67 --- Oklahoma crruiseres with guns on carars......... - Anonyymi
Noi sanan muunnokset aika ärtsyjä. Mulla oli yksi läheinen ihminen joka ”harrasteli” ;)
- Anonyymi
Kullervo Pellilä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kullervo Pellilä?
———
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
———
Kullervo has left the building
- Anonyymi
Laatukinkkua neljällä levyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laatukinkkua neljällä levyllä.
Eiköhän puolia kaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän puolia kaksi
Siis vinyylissä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311