Ettei kiinnostusta ole. Eli sitä sitten on. 🙃
Et voinut suoraan sanoa
54
724
Vastaukset
- Anonyymi
Se on suora puhe joka merkitsee. Hiljaisuus on myöntymisen merkki eli olet kiinnostunut. 🙃 ap
- Anonyymi
Itse tulkkaan kans näin..
- Anonyymi
Ei jatkoon!
- Anonyymi
Juopoilla ei ome mitään annettavaa.
- Anonyymi
Ohi. Et voinut suoraan sanoa, että kiinnostusta olisi.
- Anonyymi
Asian voi ilmaista niin monella tavalla.. kyllä hän on sen huomannut, ei ole tapana kaikkia ...taputella 😉
- Anonyymi
Hellä taputus, vain yksi, tunnen vieläkin kohdan 🥰
- Anonyymi
Se on rakkautta mutta epävarmaa sellaista
- Anonyymi
No, lähden pois sitten...
- Anonyymi
Niinhän se yleensä on.....
- Anonyymi
Minustakin. Kyllä tilanteet voi olla vaan niin vaikeat että ei voi kertoa oli ihastunut tai ei.
- Anonyymi
Mieheltä naiselle ?🤔
- Anonyymi
Suoraan kontaktiin suora vastaus.
- Anonyymi
Tarviiko tätä ikuisesti myllyttää, selvää on jo ettei tunteita ollut ja se toinen oli idiootti joka kuvitteli kaiken. Elämässä eteenpäin nyt vaan.
- Anonyymi
Juuri noin se oli. Vanhempi osapuoli ei ollut kiinnostunut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin se oli. Vanhempi osapuoli ei ollut kiinnostunut!
Nuorempi ei ole kiinnostunut. Yritä nyt ymmärtää jo!
- Anonyymi
Höpö höpö. Et tiedä mitään.
- Anonyymi
Se tarkoittaa ettei ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Olen minä kiinnostunut, miltei rakastunut. Ei mitään hätää, ei häntää......
päötäkään........
https://m.youtube.com/watch?v=-gsDBuHwqbM
- Anonyymi
Kyllä minä olen tehnyt selväksi tietylle paljon nuoremmalle, etten ole ollut kiinnostunut hänestä muuna kuin ystävänä, mutta en ole sitäkään halunnut enää moneen vuoteen! Ja siksi en koskaan sanonut hänelle mitään yllättävissä kohtaamisissa. Ja se ei ole todellakaan tuntunut hyvältä, että hän on stalkannut minua jo kauan!
- Anonyymi
Koita nyt vaan ymmärtää että kiinnostusta ei ole.
- Anonyymi
Se pitää sanoa suoraan. 😂 Muuta ei hyväksytä.
- Anonyymi
Kiinnostusta on, jos täällä on kaivannut
- Anonyymi
Tiedätkö sinä muka täällä anonyymipalstalla kuka ketäkin kaipaa?? Voi näitä…😵💫 ei voi muuta sanoa hah hah.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö sinä muka täällä anonyymipalstalla kuka ketäkin kaipaa?? Voi näitä…😵💫 ei voi muuta sanoa hah hah.
En vaan jokainen tietää sen itsessään kaipaako täällä
- Anonyymi
Ei ome.
- Anonyymi
Voi ajatella, että on tylyä sanoa, ettei kiinnosta. Siksi ei vastaa mitään.
- Anonyymi
Tylympää olla sanomatta mitään ja sit silti välillä lähennellä. Jättää liikaa ovia auki. Varmaan tarkoitus kiusata?
- Anonyymi
Se on selkärankaa joka antaa toiselle mahdollisuuden mennä eteenpäin!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on selkärankaa joka antaa toiselle mahdollisuuden mennä eteenpäin!!!!
Kaivakaa selkäranka esiin js lopettakaa kaikki vihjailu.
- Anonyymi
Voi ajatella omalle kohdalle. Tosi harvoin tulee suoraan sanottua että ei kiinnosta, sen osoittaa sitten muilla tavoin.
- Anonyymi
Yks ainakin välillä osoittaa että kiinnostaa niin hitosti ja välillä taas tylyttää. Että melko keharia käytöstä aikuiselta mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks ainakin välillä osoittaa että kiinnostaa niin hitosti ja välillä taas tylyttää. Että melko keharia käytöstä aikuiselta mieheltä.
Onhan se, mutta nämä tapaukset kolahtavat aina omaan nilkkaan ennemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se, mutta nämä tapaukset kolahtavat aina omaan nilkkaan ennemmin tai myöhemmin.
Nooh siinä sitten kolahtaa. 😄
- Anonyymi
Juu ei kannata tulla kylkeen kiinni jos ei kiinnosta.
/nainen töistä- Anonyymi
sä haluat et tuun ja kyl mua kiinnostaa /mies töistä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sä haluat et tuun ja kyl mua kiinnostaa /mies töistä :)
Kyllähän sä tiedät mitä susta ajattelen. 😎😘
Näin sanoisin hänelle..
/nainen töistä
- Anonyymi
Ei oo kysytty 🙂
- Anonyymi
Keskenkasvuinen on se jolla ei ole selkärankaa sanoa.
- Anonyymi
Niitä on aikuisissakin paljon.
- Anonyymi
On se noinkin on.
- Anonyymi
Dodo doooo fdiiiiih
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
No eipä taida olla yhtikäs mitään jos ei siellä irl ole mitään tapahtunut. Aika onnetonta on kuvitella sen perusteella yhtään mitään jos palstalla päättelee jonkun kiinnostuksesta kun ei tunnisteita anonyymipalstailussa. Ja jos ei yhtään mitään kiinnostusta siellä irl myöskään niin unohda jo hyvä mies se nainen. Tajuatko?
- Anonyymi
Sivusta: ei ymmärryksessä ole mitään vikaa. Mutta en unohda, koska en yksinkertaisesti pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: ei ymmärryksessä ole mitään vikaa. Mutta en unohda, koska en yksinkertaisesti pysty.
Kyllä pystyt kun vaan haluat mut et taida haluta. Haluat roikkua ikuisesti kiinni hänessä. 😒 onko sulla ehkä joku pakkomielle hänestä?
- Anonyymi
Kaunis
- Anonyymi
Vitut!
- Anonyymi
mikä joku oikein tumman sävyinen väri ei kopboltti .. ultramariini on sellainen väri
- Anonyymi
Kyllä mä ai kysyttäessä sanon ihan kasvotusten mu eipä ole kukaan rohjenna edes kysyä et ol moisista tarttin huolehtia
- Anonyymi
Ennemminkin varmaan kertoo kiinnostuksesta, jos ei uskalla lähestyä. Ei tiedä vain toisen tilannetta tms.
- Anonyymi
Oon erittäin kiinnostunut susta❤️
- Anonyymi
Hiljaisuus on aivan sama kun, että ei kiinnosta.
Sanomattakin selvää.- Anonyymi
Juopon kurjaa..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298