Sori en ihan heti tajunnut sun vihjettä ja nukuin tos päikkärit. Tänään on pitkä sytytyslanka. Mä arvostan ja rakastan sua paljon. Oot tuonut mulle elämänilon takaisin. Mä haluun edetä täs meidän hommassa kohti IRL. Toivottavasti se onnistuu vihdoinkin. Johan sitä on jo odotettu. Mä haluun, et meidän herkät, kauniit, kiltit ja rikkinäiset sielut yhdistyy ja näin saamme ne eheytettyä terveeksi. Oot mun valo, sekä voima ja saan sulta energiaa jaksaa. Nekin kohtaa täydellisesti. On kohdannut jo kauan. Sua vaan rakastan ja ikävöin,ku en saa halata sua. Halataan, kun nähdään ❤️T
Rakas J-mies
Anonyymi-ap
4
180
Vastaukset
- Anonyymi
Teetkö näitä aloituksia tusaava äijä testiajoja, että mikä kirjainpari toimii parhaiten tähän sekoteatteriisi liittyen?
- Anonyymi
Päikkärit on mummojen touhuja?
- Anonyymi
Kuvittelitko taas jonkun palstakirjoituksen vihjeeksi itsellesi?
- Anonyymi
Muista yksisarvinen aloittaa taas sen jonkun entisen kollegasi ja sinua huomattavasti ylempänä olevan häiskän rienaaminen tämän lastenleikin avulla. Aika teinin teit siitä entisestä toimintaympäristöstäsi, et niin siellä enää vaikuta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298