En tiiä olenko ainut jota ärsyttää asioida ärrällä, kun siellä on joka päivä nämä samat juustot tuijottamassa mitä kukin ostaa ja minkä paketin se automaatista noutaa. Joskus jopa pelkästään paketti-automaatille pääsy on vaikeaa kun siellä pöydän ääressä istuu nämä ihmiset niin leveästi, kuin melkein omistaisivat koko paikan.
R-kioskilla aikaa viettävät tuijottajat.
6
881
Vastaukset
- Anonyymi
Ne ns. Esson baarit on vähentyneet,, kioskit on lähellä joten sinne voi mennä notkumaan.
- Anonyymi
Ex Abc:n munamartat vallanneet nykyisin R-Kioskin, pitävät kaikkea liikettä silmällä ja repostelevat joka asian..
- Anonyymi
Sama ilmiö ihan jokaisella pienemmällä paikkakunnalla, kulkijoita tarkkaillaan. Myös näihin tarkkailijoihin hermostuneita on kaikkialla. Vaan ennen oli vielä pahemmin. "Kennenkä poikii/tyttölöitä sitä ollaan?"
- Anonyymi
Onneksi Sokkarilta tuijottava utelias ukkokööri saanu lemput. Vai onko niin huono kunto ettei enää kykene kyyläämään.
- Anonyymi
Sokkari on Sokos mutta S-marketilla oli kyllä eilenkin ja koko viikon semmoinen 2 x 4 ukon porukka...
- Anonyymi
Mitkä juustot? Onko haju sellainen että tulee juusto mieleen? 😁
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317