Nainen, sain tälle kuulle harkinnanvaraista

Anonyymi-ap

40€
Sillä pitää pärjätä tehdä kauppareissu ostaa bensa ja ruoka.
Siinä elämiseen tarkoitettu raha kuukaudeksi suomalaiselle Suomessa.
Se rikkoo ihmisoikeuksia koska eihän tuolla saa ihmisarvoista elämää.
Mutta näin täällä Suomessa, näin mua on jo pidempään kohdeltu täällä Suomessa.

Paljonko ne meidän "moniosaajat" saa?
Kai heille toimii sentään ihmisoikeudet?

:/

42

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On leipäjonoja ja autoa ei tarvitse ellei asu syrjäseudulla. Jos taas asuu syrjäseudulla, on kohtuullista muuttaa työn perässä kaupunkiin.

• Anonyymi

Maahanmuuttajat eivät ole aiheuttaneet sinun ahdinkoasi.

• Anonyymi

Ei olekaan, vaan meidän kukkahatut ym rikollisviranomaiset.
        Tuo oli se tasa-arvo kysymys.

• Anonyymi

Ne tulee nimenomaan tänne meidän tyhmien virkamiesten takia. Tunnen niitä kyllä ja sanovat kylmän viileästi. Mitäs maksatte? Me otetaan kaikki mitä saadaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän hallituksen aikana mashan on tullut jo yli 130 000 ulkomaalaista. Kaikkien aikojen ennätys perussuomalaisten ollessa vallankahvassa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haukutte täällä hölmöt väärää puuta. Syyttäkää politiikkoja jotka tekee päätökset sosiaalietuuksista. Suurin osa kansasta äänesti tämän saadakseen.

• Anonyymi

No kyllä on... tänne raahataan niin paljon ulkomailta jengiä että oikeasti, kantasuomalisilta leikataan ja kaikkea muuta paskaa... eikö muka yhtään vaikuta? Pitäiskö tässä alkaa valehtelemaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä on... tänne raahataan niin paljon ulkomailta jengiä että oikeasti, kantasuomalisilta leikataan ja kaikkea muuta paskaa... eikö muka yhtään vaikuta? Pitäiskö tässä alkaa valehtelemaan?

Jos maamme vois hyvin, niin ei täällä tarvittisi leikkailla mistään mitään! Ihmisiä verotetaan ja ulkomaalta tulee juntteja jotka elää täällä kantasuomalaisten kustannuksella ja sitten kun on kantasuomalainen, niin hän joutuu miettimään OMALLA MAAPERÄLLÄÄN että "pystynkö elämään näillä tuilla"... kantasuomalaisen ei kuuluisi miettiä omassa maassaan että "joudunko käymään leipäjonossa" vittu kun kantasuomalaiselle pitäisi olla töitä tarjolla niin että varmasti jokaiselle joku duuni löytyisi.

Jos olen rehellinen niin Suomessa kantasuomalaiset ensiksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos maamme vois hyvin, niin ei täällä tarvittisi leikkailla mistään mitään! Ihmisiä verotetaan ja ulkomaalta tulee juntteja jotka elää täällä kantasuomalaisten kustannuksella ja sitten kun on kantasuomalainen, niin hän joutuu miettimään OMALLA MAAPERÄLLÄÄN että "pystynkö elämään näillä tuilla"... kantasuomalaisen ei kuuluisi miettiä omassa maassaan että "joudunko käymään leipäjonossa" vittu kun kantasuomalaiselle pitäisi olla töitä tarjolla niin että varmasti jokaiselle joku duuni löytyisi.

Jos olen rehellinen niin Suomessa kantasuomalaiset ensiksi!

Mielestäni täällä ei tarvii yhtään alkaa mielistelemään ulkomaalaisia sen enempää... itteeni vituttaa että maahanmuuttajat tai pakolaiset leikkii täällä jotain hemmetin keisaria ja sitten kantasuomaliset joutuu köyhtymään sen takia jotta nämä pikku keisarit voivat leikkiä kuningasta meidän kustannuksilla MEIDÄN MAAPERRÄLLÄ! Pitäisikö sitä sitten vain läpsytellä ja taputella päitä tässä ja vääntää feikki hymy naamalle?!

• Anonyymi

Tämähän oli se josta sos viranomaisille ilmoitettiin kuun alussa ja taisi mennä heiltä 20 päivää tehdä asialle jotain ja tuokin tuli ihan kuun loppupuolella.
      Eli tämän takia Suomesta pitää lähteä, mihin tahansa muualle niin sentään ihmisoikeudet ja perusoikeudet toimivat.
      Suomessa ne eivät toimi.

T.6kk sairaseläkkeellä edelleen ilman eläkettä

• Anonyymi

Eläkeläisset saa vain eläkettä

• Anonyymi

Miten muuten tuossa, saako siitä mitään korkohyvitystä, kun pitävät rahoja itsellään? Siis kun olen kuullut että toimeentulotuki jos on myöhässä, maksetaan siihen joka viivästyspäivältä hyvitystä.

• Anonyymi

Tuohan on tosi hyvin, kun kuukautta on enää pari päivää jäljellä.

• Anonyymi

Ei sitä nyt maksettu vaan 20 päivän tienoilla.

• Anonyymi

Älä kitaja mun pitää odottaa ens kuun puolelle ensi viikkoon et on ruokaa taas.
      Rahat loppu kesken .
      Oon just sitä ryhmää jotka ei saa yhtään TT ja rahat loppu kesken
      Naiselta

• Anonyymi
      • Anonyymi

Valetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valetta

mikä on valetta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikä on valetta?

Maltan kaupunki

• Anonyymi

Siirry polkupyörään ja laita auto seisontaan kesäksi. Itse ajelen aika vähän autolla, bensa maksaa.

• Anonyymi

Kaikki ei voi ajaa polkupyörää, terveydellisistä syistä! Saatko kiinni tästä ?
        Itsellä 40 e menee viikon ruokiin, ei voi kun ihmetellä, miten ajat on muuttuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ei voi ajaa polkupyörää, terveydellisistä syistä! Saatko kiinni tästä ?
        Itsellä 40 e menee viikon ruokiin, ei voi kun ihmetellä, miten ajat on muuttuneet.

Ok, ymmärrän. Oli vaan tällainen vinkki, laitoin sen enempää miettimättä.

• Anonyymi

Sitä varten pitäs mennä töihin tai karsia kulunsa minimiin jos haluaa työttömänä elää ny hinoilla minimi työttömyyskorvaus pitäs olla sen 1500 ni työttömältä voi kelan muut tuet ottaa pois toimeentulo ja asumistuki siis tai jos syystemi halutaan tällaisena pitää perustoimeentulotuki pitää laskea uusiksi

• Anonyymi

Suomessa on Euroopan alhaisin sosiaaliturva. Euroopan neuvosto on siitä jo vuosien ajan huomauttanut. Kaikki eivät pysty duuniin, vaikka olisivat kortistossa ja tosiasia on, että kaikille täällä ei ole duunia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on Euroopan alhaisin sosiaaliturva. Euroopan neuvosto on siitä jo vuosien ajan huomauttanut. Kaikki eivät pysty duuniin, vaikka olisivat kortistossa ja tosiasia on, että kaikille täällä ei ole duunia.

Valtion rahat ei riitä tähänkään, velkaa tulee lisää jatkuvasti, kohta nuokin etuudet loppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtion rahat ei riitä tähänkään, velkaa tulee lisää jatkuvasti, kohta nuokin etuudet loppu.

Yritystukiin kyllä riittää. Saksalainen natsitaustainen Meyer on saanut 11,2 milljardia Finveralta puolalaisten palkkaamiseen.

• Anonyymi

Mitä sä täällä ruikutat vaikka ja mistä?
      Mitä se sua auttaa?

Välittääkö joku täällä noista sun asioista
      tai susta kuinka moni?

Tais olla joku irl joka välitti mut kappas vaan
      kun sitten vaan hylkäsit.

• Anonyymi

Hanki holhooja. Ei ole normaalia, että ihmisellä ei ole vara elää. Meidän sosiaaliturva ON avokätinen.

• Anonyymi

No ei todellakaan ole.sain kerran 7e toimeentulotukea😂🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan ole.sain kerran 7e toimeentulotukea😂🤣

Minä en saa yhtään, silti tulen hyvin toimeen.

• Anonyymi

Onko Sinulla palstaäijälle asiantuntevasti luennoiva mustamaalailija kovinkin tuttuja nykyään nämä yhteiskunnan etuisuudet?

• Anonyymi

Osta sillä vaikka suojelua, palstasetä?

• Anonyymi

Miten minä olen syyllinen tähä asiaan? Tai miten tämä liittyy minuun? Minä olen aina ollut töissä, olen hyvin onnekas, ja vuoden sisään ensimmäisen kerran työtä estävää kipua, on hoidettu ja liikuttu pois. Nyt haen töitä. ja aikaisemmat uurastukset auttavat monissa asioissa. tee muutoksia, olen samaa mieltä että jotain apua suomi antaa mutta, tarkoitus hakea elantoa muualta. Opiskelua, jotain työtä, tai useampaa. sairaslomallakin jotain tehdä. ainakin itse olen tehnyt ja saanut enemmän rahaa kuin perus päivän euroset

• Anonyymi

minä itse olen sitä mieltä että Kelasta tulevaa, rahaa ei ole tarkoitus saada riittämään, vaan hakemaan lisää rahaa. Eli opintoja ja töitä, sairaana muutoksia. On kimppa-asumista, sukulaisia, pieniä asuntoja, on paljon pieniä töitä, yrittämistä mitä voi tehdä lisänä. ja voi saada yrityksen kanssakin avustusta ja takautuvasti. voi kysyä isoissa taloissa asuvilta, vuokraavatko huoneen ja voivat tykätä hetkellisestä lisätuloista ja voit saada tähän asuntolisää. autoa voit lainata tai myös vuokrata, ja ruokaa saa lisää kyllä. mutta mielestäni kela ei enää näillä. hinnoilla tarjoa elatusta vaan jotain apua saa mutta pitää hakea itse muutosta

• Anonyymi

Ruoka-apua. fi. Kysy myös eri seurakunnista, ei tarvii olla jäsen

• Anonyymi

jos otat mitä vaan työtä vastaan, laillista eikä tarvii myydä itseään niin uskon että jokainen on töissä viikoissa jos pystyy tekemään. ei oo enää sosiaalihuoltoa missä voi lojua ja saada elannon. hetkellistä apua kyllä ja lisää, mutta tarkoitus on hakeutua muutoksiin. ja voi opiskella uutta ja tehdä muuta työtä, ja ei oo enää niin että kaikki asuu omissa asunnoissa, välttämättä.

• Anonyymi

minä esim tiedän että kunhan täällä asiat sujuu, siskoni on kohta lapsensa kanssa muuttokuorman kanssa pihassa. välit rikkoi jo äitiin ja mies on heitetty ulos, ja puheet että kela ja sossu maksaa kaiken, ei enää onnistu. siskoni on mt kuntoutuja ja vöillä ollut sairaseläkkeellä. saavat tulla, minä pääsen paremmin töihin kun hoitaa minunkin pientä iltapäivisin. hän on siis ihan kiva 🙂 ja jos asun muuallakin niin voivat asua täällä 🙂

• Anonyymi
    • Anonyymi

minä niin syyskuussa aloittaisin.. pelihommelia kaupungille.. voisi auttaa masentuneita tyttöjäkin joku hauska juttu.. 0 mitään hakujuttuj

• Anonyymi

Vain äänestämällä voi vaikuttaa.

• Anonyymi

Milloin ylijäämänpalautus maksetaan?

• Anonyymi

Luojan kiitos etten ostanut sitä taloa sieltä.
      Olis aika pskaa nyt olla sidottu sinne suuntaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4970
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      96
      2853
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2816
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2402
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      2014
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1959
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1570
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1501
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1329
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      368
      1311
    Aihe