Olimme kihlattuni kanssa kutsuttu viettämään iltaa juomia nauttien naapuri pariskunnan luokse, ja illan kuluessa minulle tuli mieleen että millainenhan kihlattuni olisi nautittuaan alakertaa ja minulle tuli mieleen laittaa hänen drinkkiinsä 0.3 grammaa alakertaa!!! Niinpä sekoitin kihlatulleni drinkin johon laitoin siis 0.3 grammaa alakertaa hänen drinkkiinsä ja hän nautti sen drinkin jolloin itse ajattelin varttua kolme varttia, että alakerta ehtisi imeytyä kihlattuni tajuntaan vaikuttamaan ja niinpä vartuin!!! Naapuri pariskunnalla on iso kokoinen sekarotuinen uros koira joka rupesi edessämme nuolemaan kyrpäänsä ja samalla naapurin naisystävä otti koiran kyrvästä kiinni ja samalla hän alkoi runkkaamaan kädellänsä koiran isoa kyrpää ja samalla hän puhui koiralle seksikkäästi ja kiihottavasti samalla kun koiran kyrpä saavutti koko kokonsa ja huomasin kuinka kihlattuni katsoi naapurin emäntää Satua kun hän runkkasi heidän koiran valtavaa kyrpää ja kihlattuni teki yllättävän rohkean vedon ja kysyi Satulta ,että voiko hän kokeilla runkata heidän koiraansa ja Satu yllättyi positiivisesti ja sanoi että mikäs siinä kokeile vaan miltä se tuntuu ja samalla seisomalla kihlattuni otti koiran valtavan kokoisesta kyrvästä kiinni ja rupesi runkkaamaan koiran kyrpää ja samalla hän kysyi Satulta ,että kuinka nopeasti koira laukeaisi ja Satu vastasi että muutamassa minuutissa ja samalla naapurin isäntä Timppa oli kiihottunut kihlattuni tekemisestä sillä hänellä oli valtava seisokki jota en voinut olla huomaamatta sillä Timpalla on valtavan iso kyrpä, muistan hänen kertoneen sen olevan 26cm pitkä ja 7-8cm paksu eli todella iso. Muistan kertoneeni kihlatulleni Timpan kyrvän mitat ja kuultuaan ne hän sanoi ,että sehän sattuisi kun se työntäisi pilluun ja sitten varmaan tekisi todella hyvää ja tuottaisi varmasti kovan orgasmin!!! Tuolloin huomasin kuinka kihlattuni kiihottui ajatuksesta Timpan kyrvästä nussimasta häntä koska hän kysyi olinko jutellut Satun kanssa Timpan kyrvän koosta. Vastasin kihlatulleni että olin kysynyt Satulta miltä tuntuu kun Timppa rupeaa työntää valtavaa kyrpäänsä hänen pilluun ja Satu vastasi sen tuntuvan taivaalliselta!!! Huomasin Timpalla olevan kova seisokki ja sitä ei voi olla huomaamatta sillä hänellä on todella valtava kyrpä ja kihlattuni tuijotti Timpan haaroihin ja valtavaan seisokkiin joka Timoalla oli päällä, varmaankin Timppa oli kiihottunut kun kihlattuni runkkasi heidän koiran kyrpää ja samalla kiihottuneella äänellä hän kysyi Satulta, että onko Satu tehnyt heidän koiransa kanssa muutakin kuin vain runkannut sitä johon Satu rohkeasti tokaisi että hän on saanut monta kovaa orgasmia heidän koiraltansa ja sitten Satu siirtyi koiran kyrpää suuhun ottamaan ja jatkoi koiran kyrvän imemistä ja samalla suullaan nussien koiran kyrpää kunnes se laukesi noin viitisen minuuttia Satun suulla nussimisen jälkeen ja Satu sai spermat suuhunsa ja kasvoillensa jonka itse koin todella kiihottavaksi ja tajusin kihlattuni olevan todella kiimainen ja se oli varmaan alakerrasta johtuvaa!!! Heti kun tilanne normalisoitui niin Timppa kysyi että kuka lähtisi hänen kanssaan hakemaan lisää juotavaa kaupasta kun hän oli vielä ajokunnossa. Itse kysyin kihlatultani viitsisikö hän lähteä Timpan kanssa johon hän vastasi myöntävästi. Niinpä Timppa ja kihlattuni lähtivät kauppaan. Noin viitisen minuuttia heidän lähtönsä jälkeen minun kännykkäni Skype soi ja vastasin eli avasin linjan josta kuului kihlattuni ja Timpan keskustelua ja samalla kuulin kihlattuni kysyvän että voiko hän auttaa kun sinulla näyttää olevan kova seisokki eli jos hän tekisi asialle jotain mikä helpottaa seisokkia ja samalla näin kuvan joka todella ei selittelyä kaipaa koska kihlattuni käsi oli siirtynyt Timpan kyrpää hyväilemään housut päältä ja kuulin hänen toteavan että Timppa sulla on ihan vitun iso kyrpä, kaksi kertaa suurempi kun Petellä eli minulla jolloin Timppa kysyi kihlatultani että haluanko ottaa suuhun hänen kyrpäänsä johon kihlattuni vastasi hänelle että todellakin haluaa ottaa suuhun valtavaa kyrpääsi!!! Sitten kuvaruutuun tuli selkeää kuvaa kui ka kihlattuni runkkasi Timpan valtavaa kyrpää ja otti suuhun tuota valtavaa kyrpää!!! Noin viitisen minuuttia suuhun otettuaan kihlattuni tokaisi että hän haluaa tuntea sisällänsä tuota valtavaa kyrpää, johon Timppa sanoi että ajetaan parkkiin niin hän mielellään nussii sinua ja että ei kerrota mitään Satulle eikä Petelle eli minulle johon kihlattuni tokaisi että ei tietenkään kerrota, eikä hän tajunnut että Timpalla on Skype yhteys minuun päällä!!! Timppa ajoi parkkiin jolloin kihlattuni riisui farkkunsa ja stringinsä samalla kun Timppa riisui itsensä ja heti kun kihlattuni näki tuon valtavan kyrvän hän sanoi Timpalle että ottaa hänet hellästi alussa ja sitten ottaisi hänet rajusti!!! Timppa teki työtä käskettyä ja samalla painui kihlattuuni koko mitallaan jolloin kihlattuni voihki todella voimakkaasti orgasmin kourissa eikä havainnut kun Timppa piti Skype yhteyttä koko ajan päällä ja minä näin
Naapuri pariskunnan kanssa iltaa viettämässä!!!
Anonyymi-ap
0
493
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324341Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252245Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene122167Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su511878- 301493
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731446Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321281- 661254
- 821221
Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää
Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h111937