Puhumattakaan siitä kuvotuksen tunteesta mikä tulee kun ajatteleekin sua äheltämässä jonkun toisen päällä 🤬
Tulee ihan fyysisiä sydänoireita susta mies!
12
323
Vastaukset
- Anonyymi
En ole äheltänyt kenenkään päällä. 🫤
- Anonyymi
No sun mahan kanssa ei onnistu mikään. Ja kukapa suhun joskus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sun mahan kanssa ei onnistu mikään. Ja kukapa suhun joskus
Koskis
- Anonyymi
Silti 🥲
- Anonyymi
Juuh. Tiedän😁😆
- Anonyymi
Ähisen vain alla.
- Anonyymi
Voisitko tulla luokseni. Hoivaan ensin sydämesi kuntoon ja sitten ähellän sinun kanssa?
- Anonyymi
Sitä tässä on yritetty, mutta ei...
- Anonyymi
Se on rahalla ja rakkaudella kasvatettu elintaso vatsa. Olet vain kateellinen kun en tee kaikkea sinulle eteen valmiiksi ja anna rahaa ja ilmasia matkoja. Lähdeppä kävelemään nauta välillä niin saat tuuletettua ne hilseet päästäsi.
- Anonyymi
No mutta. Kerro koska voidaan ähistä.
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti oon niin atleettinen 🙋🏻♂️
- Anonyymi
Hän kyllä on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149