Mä uskon vieläkin, etta nää tunteet on molemminpuoleiset. Me ei vaan uskalleta ottaa sitä viimeistä askelta. Mä en itseasiassa halua olla se, joka sen ottaa, koska en halua olla se, joka sotkee sun elämän. Omani voin sotkea, mutta en sun. Siispä mun ehdotus on, että annetaan tälle aikaa ja katsotaan, onko nää tunteet tallella, kun nähdään seuraavan kerran. Jos on, mietitään sitten, mitä tehdään. Oot rakas ja tärkeä mulle. ❤️
n->m
Mä uskon vieläkin
24
543
Vastaukset
- Anonyymi
Ok. En usko että nähdään jos ei erikseen sovita.
- Anonyymi
Tää ei sit varmaan ollut sulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei sit varmaan ollut sulle?
Ei varmaan ollutkaan. Mutta sinulle se oli ja toimi sen mukaisesti.
- Anonyymi
En jaksa lukea. Tämä on hyvin yksinkertainen asia. Älä ylianalysoi niin paljon, ei nämä tunteet mihinkään häviä.
- Anonyymi
🤓Jos sä et jaksa lukea tätä,miten sä voit vastata?
- Anonyymi
koskahan me sit nähdään seuraavan kerran :)
- Anonyymi
Nähdään kyllä vielä, mut sit tulee lomat. Katsotaan tilannetta niiden jälkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan vaan lomien jälkeen onko tunteita vielä. Uskon että minulla on koska kyse ei ole pikku ihastumisesta vaan jostain muusta. Mutta hyvää lomaa jos en sitä sulle sano 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan vaan lomien jälkeen onko tunteita vielä. Uskon että minulla on koska kyse ei ole pikku ihastumisesta vaan jostain muusta. Mutta hyvää lomaa jos en sitä sulle sano 🙂
Mun täytyy vähän käsitellä tätä asiaa. Hyvää lomaa sullekin. ☀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kyllä odottele lomien yli. Silloin kuin olisi aikaa nähdä ja lähentyä niin taas mielummin valitset tehdä jotain muuta.
- Anonyymi
Meidän pitäisi nähdä. Jos oisit mun N kaivattu, niin voin taata että tunnen todella vahvasti.
- Anonyymi
Niin säkin oot rakas ja tärkeä mulle❤️🤗
- Anonyymi
Ei mun elämää voi paljoa enempää sotkea. Ota vaan se askel ja näytä, että haluat minut. Olet rakas.
- Anonyymi
Täältä välistä, sait mut herkistyyn kaikkee hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin sulle kaikkee hyvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano Fazer, kun haluat hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano Fazer, kun haluat hyvää.
No sekin oon hyvää ,mutta haen jotain muuuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sekin oon hyvää ,mutta haen jotain muuuta.
Jos jotain haluaa se pitää sanoo ääneen.. Noin laulaa Erika Vikman
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jotain haluaa se pitää sanoo ääneen.. Noin laulaa Erika Vikman
Ich comme .hyvät yöt.
- Anonyymi
Mielenkiintoista kuinka luulet voivasi puhua toisen tunteista sua kohtaan pääsetkö hänen päänsä sisään tietääksesi mitä hän tuntee tai mitä ajattelee
- Anonyymi
Elämä on jo solmussa koska mietin liikaa sinua. Voit ottaa yhteyttä tai olla ottamatta.
- Anonyymi
Vois sitä aikansa paremminkin käyttää, kuin tähän haaveiluun 🤭 nainen sivusta
- Anonyymi
Haluatko naisena esiintyvä draamaa rakastava äijä kertoa lisää siitä, että miten tämä ”hänen” elämä sotketaan tai siitä kuinka urheasti olet valmis sotkemaan oman elämäsi mitä ikinä se näissä banaaleissa novelleissa tarkoittaakaan. T
- Anonyymi
😊 Kyllä asiat järjestyy♥️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149