Hei mun haniseni

Anonyymi-ap

Ihanaa, kun puolustat mua kaikkialla. On kiva huomata olevansa rakastettu, miehelle tämä

13

269

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toi on parasta munkin ihastuksessa.

• Anonyymi

Mua ei oo mun miehet puolustanut koskaan. Ystävämiehet kyllä, isä, ukki, serkut ja siskojen miehet joille ollut kuin pikkusisko. Mut muuten ei.

• Anonyymi

Tähänhän ei ole tarvista parisuhteessa kummallakaan jos kumpikin osaa käyttäytyä jos ei osaa niin eikö silloin ole myös itse kyettävä pitämään itsensä puolia si taas mieshän osaa ymmärrettävästi naisensa kunniaa puollustaa tarvittaessa

• Anonyymi

Lähtökohtaisesti susta puhutaan kaikenlaista.

• Anonyymi

No sen tiedän kyllä.ap

• Anonyymi

Tuollaisissa tilanteissa voikin käydä niin, että pskan puhujat joutuu vastuuseen puheistaan

• Anonyymi

Mitä sitte jos ei ne puheet haittaa edes mua ni miksikä niiden pitäs haitata ketään muutakaan tiedäks mikä niissä puhujissa on mukavinta niistä joka ainoa on mulle kateellinen jostain syystä eli toisinsanoen olen ainakin jossain onnistunu onnekseni joku mulle aikanaan opetti että aseta tähtäin tarpeeksi korkealle ni väkisinkin saavutat jotain itse lisäsin siihen haasteksi että kuina saavuttaa yhtään mitään kun ei itsellä ole motivaatiota edes mitään yrittää vastaus kunhan jotain tekee jossain kohti onnistuu väistämättäkin onko sen vaikeampaa

• Anonyymi

Olen aina sinun puolellasi...

• Anonyymi

Juu tiedän kulta.ap

• Anonyymi

Ei mua tartti puollustella mä oseen katsoa kyllä mitä puhun ja sanon ja osaan kantaa itse vastuuni sanomisistani ni ei tartti naisen sen takia mua puollustella sitä voinee monelta julkkisnaiselta jopa suomen maalla kysyä kuinka väsyttää henkisesti ja kuormittaa parisuhdetta turhaan kun ei mies osaa ajatella sanomisiaan tai valita sanojaan edes paremmin

• Anonyymi

Ole hyvä mikäli tämä on minulle?

• Anonyymi

Oli sulle rakas. Kiitos vielä kerran🩷ap

• Anonyymi

Toki jos olet hän🍑🍆

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4950
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      93
      2553
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2536
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      197
      2361
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1851
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      350
      1251
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1169
    Aihe