Ihanaa, kun puolustat mua kaikkialla. On kiva huomata olevansa rakastettu, miehelle tämä
Hei mun haniseni
13
269
Vastaukset
- Anonyymi
Toi on parasta munkin ihastuksessa.
- Anonyymi
Mua ei oo mun miehet puolustanut koskaan. Ystävämiehet kyllä, isä, ukki, serkut ja siskojen miehet joille ollut kuin pikkusisko. Mut muuten ei.
- Anonyymi
Tähänhän ei ole tarvista parisuhteessa kummallakaan jos kumpikin osaa käyttäytyä jos ei osaa niin eikö silloin ole myös itse kyettävä pitämään itsensä puolia si taas mieshän osaa ymmärrettävästi naisensa kunniaa puollustaa tarvittaessa
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti susta puhutaan kaikenlaista.
- Anonyymi
No sen tiedän kyllä.ap
- Anonyymi
Tuollaisissa tilanteissa voikin käydä niin, että pskan puhujat joutuu vastuuseen puheistaan
- Anonyymi
Mitä sitte jos ei ne puheet haittaa edes mua ni miksikä niiden pitäs haitata ketään muutakaan tiedäks mikä niissä puhujissa on mukavinta niistä joka ainoa on mulle kateellinen jostain syystä eli toisinsanoen olen ainakin jossain onnistunu onnekseni joku mulle aikanaan opetti että aseta tähtäin tarpeeksi korkealle ni väkisinkin saavutat jotain itse lisäsin siihen haasteksi että kuina saavuttaa yhtään mitään kun ei itsellä ole motivaatiota edes mitään yrittää vastaus kunhan jotain tekee jossain kohti onnistuu väistämättäkin onko sen vaikeampaa
- Anonyymi
Olen aina sinun puolellasi...
- Anonyymi
Juu tiedän kulta.ap
- Anonyymi
Ei mua tartti puollustella mä oseen katsoa kyllä mitä puhun ja sanon ja osaan kantaa itse vastuuni sanomisistani ni ei tartti naisen sen takia mua puollustella sitä voinee monelta julkkisnaiselta jopa suomen maalla kysyä kuinka väsyttää henkisesti ja kuormittaa parisuhdetta turhaan kun ei mies osaa ajatella sanomisiaan tai valita sanojaan edes paremmin
- Anonyymi
Ole hyvä mikäli tämä on minulle?
- Anonyymi
Oli sulle rakas. Kiitos vielä kerran🩷ap
- Anonyymi
Toki jos olet hän🍑🍆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169