Poriinkin on tullut monesta maasta kansalaisia, kiinalaisia, vietnamilaisia, ukrainalaisia, intialaisia, arabeja, sveitsiläisiä, afrikkalaisia jne. Ainoastaan arabien ja sveitsiläisten kanssa esiintynyt ongelmia, ei muiden. Arabialaiset on kovia rähisemään kun ovat porukalla liikkeellä, sveitsiläisiin taas ei voi yhtään luottaa. Tulevat tänne huiputtamaan suomalaisia.
Maahan valuu kaikenlaista ainesta
6
107
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on valunut autorempoista bensaa, moottoriöljyä, vaihteistoöljyä, jäähdytysnestettä, diisseliä, peräöljyä ja vaikka mitä. Olen siis pahemman luokan saastuttaja.
- Anonyymi
Satakunnan kadulla yhdessä kuorma-autokorjaamossa on valun öljyä tonni kaupalla.
Maa ihan öljyinen. Yrittävät romulla peittää sitä.- Anonyymi
Ja onnistuvat siinä. En ole öljyä romulta huomannut.
- AnonyymiUUSI
Mitä täällä ulistaan. Ainoita harvoja rehellisesti toimivia yrityksiä Porissa.
- AnonyymiUUSI
Epärehellinen aines saisi pysyä siellä rajan ulkopuolella, eikä tulla tänne aiheuttamaan vahinkoa muille, esittämällä harhaanjohtavasti
kunnollista ihmistä.- AnonyymiUUSI
Niitä on täällä sisäpuolella ilmankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721031
- 811020
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901