Lopettakaa hyvän sään aikana vapaaehtoisesti turvepeltonne viljelyt!

Anonyymi-ap

11

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai mitäs jos ne mulkut pistettäis vastuuseen, jotka on valtion puolesta tuollaisia sitoumuksia väkertäneet?

• Anonyymi

Tässä jälleen varmistuu keskustalainen oman oksansa sahaaminen ymmärtämättömyyden johdosta. Hyvin valitettavaa!

• Anonyymi

Kepulaisuuteen kuuluu loputon luontoviha ja lopuksi saavat luonnon koston päällee. Valitettavasti eivät ymmärrä luonnon monimuotoisuuden päälle vähääkään.

• Anonyymi kirjoitti:

Kepulaisuuteen kuuluu loputon luontoviha ja lopuksi saavat luonnon koston päällee. Valitettavasti eivät ymmärrä luonnon monimuotoisuuden päälle vähääkään.

Lisätään vielä halu tappaa kaikki neljällä jalalla liikkuva.
        Väkivaltaiset miehen mallit yhdistettynä misogyniaan.
        Suomen Keskusta on 1970-luvun Esson baarissa

• Anonyymi

Vittuako se sulle kuuluu,mitä kukin tekee?

• Minä en halua maksaa veroistani kepulien sakkoja.

• Anonyymi

Minä mittavana veronmaksajana kustannan monen ympäristönpillaajan ammatin ja siitä olen pahoillani.

• Anonyymi
        Oikeiston.sos.dem kirjoitti:

Minä en halua maksaa veroistani kepulien sakkoja.

Sinun ne kuuluu maksaa. Lisäksi maksat velttoilijoiden taksimatkat ja läskimoosesten sairastelukulut. Ei se nyt vaan mene niin että laiska maksaisi. Varakkaat ja keskituloiset, teidän on maksettava, se on teidän tehtävänne. Muutenhan te olisitte turhia ja saisitte lähtöpassit Suomesta. Kotimainen elintarviketuotanto kunniaan. Viljaporsaamme päihittävät maussa ja laadussa esimerkiksi Japanin Kobe-härän lihan mennen tullen. Pallokaloissa on hermomyrkkyä, kotoisa särki on pyrstöstä kiduskanteen puhdasta eläinproteiinia. Nyt menet ja maksat osuutesi kepulien sakoista. Näin vältät maastakarkoituksen.

• Anonyymi

Hulluksi on asiat menneet ituhippien älämöidessä... Kepulit pisti Suomen peltoa suuret määrät pakettiin / pusikoitumaan / metsittymään jo 1970 - luvun alussa. Peltopinta-ala pienenee jatkuvasti mm. rakentamisen takia. Samalla raivataan uutta peltoa ja kaadetaan metsää pois. Paljonkohan "päästöjä" syntyy vaikkapa 20 hehtaarin uudispellon raivauksesta? Puusto poistetaa, kuntta ja muu risukko pusketaan aumoihin vuosiksi mätänemään jne. Lopuksi sitä lähes mullatonta aluetta kivetään ja muokataan vuosikaudet, samalla koettaen viljellä jotain kaurantynkää. Ehkä 10-15 vuoden jälkeen aumat on maatuneet ja lahoneet, jolloin ne levitetään alueelle, joka vähitellen alkaa muistuttaa peltoa. Tämä kaikki tehdään koneellisesti, eli polttoainetta palaa satoja kuutioita uudismaan 20 hehtaaria kohden.

On tämä hullu touhua.

Tulkoon sota ja veriset vaatteet. Näin kirjoitti Kelmi Kustaan setä, KYÖSTI Wilkuna, eräässä runossaan 1900 -luvun alkukymmenillä. Ja sota tulikin.

Wilkuna kirjoitti helmikuussa 1913 runon Tulkohon sota, jonka lopussa hän rauhan oloihin kyllästyneenä esitti toiveenaan "tulisi sota ja veriset vaatteet". Tämä toteutuikin jo puolitoista vuotta myöhemmin, kun ensimmäinen maailmansota alkoi.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kyösti_Wilkuna

Sota lopettaa uusavuttomuuden...

• Anonyymi

Ei Suomeen pidä luoda ruokapulaa tukemalla vihreiden haihatteluja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1994
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      82
      1568
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1424
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1098
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1016
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe