Ja ennallistakaa peltonne heti, koska se on halvin tapa välttää suuret sakot Suomen valtiolle. https://yle.fi/a/74-20163977
Lopettakaa hyvän sään aikana vapaaehtoisesti turvepeltonne viljelyt!
11
115
Vastaukset
- Anonyymi
Tai mitäs jos ne mulkut pistettäis vastuuseen, jotka on valtion puolesta tuollaisia sitoumuksia väkertäneet?
- Anonyymi
Tässä jälleen varmistuu keskustalainen oman oksansa sahaaminen ymmärtämättömyyden johdosta. Hyvin valitettavaa!
- Anonyymi
Kepulaisuuteen kuuluu loputon luontoviha ja lopuksi saavat luonnon koston päällee. Valitettavasti eivät ymmärrä luonnon monimuotoisuuden päälle vähääkään.
Anonyymi kirjoitti:
Kepulaisuuteen kuuluu loputon luontoviha ja lopuksi saavat luonnon koston päällee. Valitettavasti eivät ymmärrä luonnon monimuotoisuuden päälle vähääkään.
Lisätään vielä halu tappaa kaikki neljällä jalalla liikkuva.
Väkivaltaiset miehen mallit yhdistettynä misogyniaan.
Suomen Keskusta on 1970-luvun Esson baarissa
- Anonyymi
Vittuako se sulle kuuluu,mitä kukin tekee?
- Anonyymi
Minä mittavana veronmaksajana kustannan monen ympäristönpillaajan ammatin ja siitä olen pahoillani.
- Anonyymi
Oikeiston.sos.dem kirjoitti:
Minä en halua maksaa veroistani kepulien sakkoja.
Sinun ne kuuluu maksaa. Lisäksi maksat velttoilijoiden taksimatkat ja läskimoosesten sairastelukulut. Ei se nyt vaan mene niin että laiska maksaisi. Varakkaat ja keskituloiset, teidän on maksettava, se on teidän tehtävänne. Muutenhan te olisitte turhia ja saisitte lähtöpassit Suomesta. Kotimainen elintarviketuotanto kunniaan. Viljaporsaamme päihittävät maussa ja laadussa esimerkiksi Japanin Kobe-härän lihan mennen tullen. Pallokaloissa on hermomyrkkyä, kotoisa särki on pyrstöstä kiduskanteen puhdasta eläinproteiinia. Nyt menet ja maksat osuutesi kepulien sakoista. Näin vältät maastakarkoituksen.
- Anonyymi
Hulluksi on asiat menneet ituhippien älämöidessä... Kepulit pisti Suomen peltoa suuret määrät pakettiin / pusikoitumaan / metsittymään jo 1970 - luvun alussa. Peltopinta-ala pienenee jatkuvasti mm. rakentamisen takia. Samalla raivataan uutta peltoa ja kaadetaan metsää pois. Paljonkohan "päästöjä" syntyy vaikkapa 20 hehtaarin uudispellon raivauksesta? Puusto poistetaa, kuntta ja muu risukko pusketaan aumoihin vuosiksi mätänemään jne. Lopuksi sitä lähes mullatonta aluetta kivetään ja muokataan vuosikaudet, samalla koettaen viljellä jotain kaurantynkää. Ehkä 10-15 vuoden jälkeen aumat on maatuneet ja lahoneet, jolloin ne levitetään alueelle, joka vähitellen alkaa muistuttaa peltoa. Tämä kaikki tehdään koneellisesti, eli polttoainetta palaa satoja kuutioita uudismaan 20 hehtaaria kohden.
On tämä hullu touhua.
Tulkoon sota ja veriset vaatteet. Näin kirjoitti Kelmi Kustaan setä, KYÖSTI Wilkuna, eräässä runossaan 1900 -luvun alkukymmenillä. Ja sota tulikin.
Wilkuna kirjoitti helmikuussa 1913 runon Tulkohon sota, jonka lopussa hän rauhan oloihin kyllästyneenä esitti toiveenaan "tulisi sota ja veriset vaatteet". Tämä toteutuikin jo puolitoista vuotta myöhemmin, kun ensimmäinen maailmansota alkoi.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kyösti_Wilkuna
Sota lopettaa uusavuttomuuden... - Anonyymi
Ei Suomeen pidä luoda ruokapulaa tukemalla vihreiden haihatteluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963681Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572297Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912256- 432122
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321511Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131277Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621053