Elämä on huomattavasti vaikeampaa
Harmi että olen ruma mies
21
304
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole ruma
- Anonyymi
Vähän taikuutta sinne piristämään :)
https://youtube.com/shorts/uk2asrnQzHE?si=khA38zf10NTIJV4d - Anonyymi
Aika yksinäistähän tämä kieltämättä on.
- Anonyymi
Yksinäisyys on kyllä ahdistavaa
- Anonyymi
Mä varmasti poikkeus mutta mä tunnen vetoa
" rumiin" miehiin.....ja kuka muuten voi määrätä, määritellä milloin joku ruma? Kauneus on katsojan silmissä...🪽😘- Anonyymi
Tuo on ihan silkkaa lässytystä.
- Anonyymi
Sinulle nyt kelpaa mies kuin mies. Mitä innokkaampi sen parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ihan silkkaa lässytystä.
Mä voin sanoa sua sit ilkeäksi ja ihmiseksi jolla ei ole käytöstapoja! Toi p*skinta mitä mies voi tehdä. Turn off jos näkisin sut ja lässyttäisit "tolla tavalla". Toi se on RUMAA!!! 🪽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle nyt kelpaa mies kuin mies. Mitä innokkaampi sen parempi.
Mä on ollu Jumalan armosta ja omasta tahdosta sinkku jo 15 vuotta. Joten aika väärin meni sun arvio voi voi. 🪽🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä on ollu Jumalan armosta ja omasta tahdosta sinkku jo 15 vuotta. Joten aika väärin meni sun arvio voi voi. 🪽🤣
Pälli. Sinkkuna oletkin sitä toosaa jakanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja selibaatissa niin pitkään kunnes joku aivan älyttömän mahtava tyyppi tulee kuvioihin. Ja ei silloinkaan jos Jumala ei hyväksy häntä mun seuraan. Mutta eihän sellainen ihminen joka on hengellisesti kuollut ymmärrä mitenkään tota. 🪽💫
- Anonyymi
Vältyt sydänsuruilta.
- Anonyymi
Ahdistaa jokapäivä
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmissä.
- Anonyymi
Rima alaspäin tai ylöspäin. Mitä ikinä kehosta nouseekaan, anna sen nousta. Älä pyristele vastaan. Älä pelkää. Älä yritä tunkea juuri kalastettua kalaa koukku kidassa takaisin veden alle. Nappaa koukku irti, ja ihaile saalista käsissäsi. Kesä ja lähde liikkeelle. Riippuu miten kehonsa kantaa muihin voi itse myös vaikuttaa hieman lisää.
- Anonyymi
Ei vain liiankin helppoa
- Anonyymi
Minkälainen on ruma mies?
Jokaisessa on kauneutta.
Rakkaus esim.silottaa muutaman rypyn. - Anonyymi
Nii mäki. Ei tää kovin kivaa oo kun naama on ku sateen pieksämä lehmänläjä. Haluaisin kuolla, koska en voi sietää itseäni.
- Anonyymi
Kuka noin ajattelee?
- Anonyymi
Mikko on kaunis miäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149