Arvattavissa olikin että kesällä se hyeena taas on täällä. Rahat loppu? Musta taksikin oli jo pelipaikoilla. Siihen harakkaan sulla kyllä rahaa riittää laittavan. Teethän sä sille kotia taas kiireellä.
ämmä on taas ilmestynyt
18
356
Vastaukset
- Anonyymi
Harakanpesää rakentaa taas. Kommari se on.
- Anonyymi
Jos harakalla on hyvä pesä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos harakalla on hyvä pesä.
Onko nämä kaskut mitä käyt tänne palstaäijän aloituksiin viljemässä jokin terapiamuoto tai muuta? Olen vähän utelias ja tungetteleva ihminen, älä maindaa
- Anonyymi
En oon pelannu kun eurojackpottia...🫣 viikko sitten.
- Anonyymi
Oletko sairas tai jotain? Mikäli mustasukkainen ja kontrolloiva eukkonsa niin päästäisit jo irti ja anna tilaisuus miehellesi kokea aitoa rakkautta ja välittämistä. Olet itse vain taloudellisen hyödyn perässä mitä häneen tulee.
Minä sen sijaan puhtaasti häntä rakastan.- Anonyymi
Monasti kun nyxät jauhaa tuota taloudellista hyötyä, on asia aivan toisinpäin.
Jollain miehillä on tapana puhua aina, jokaisesta exästään tuo sama. Itsekin tuon uskoin hänen sanomanaan hänen exästään, kunnes minä olinkin exä ja kuulin samat tarinat itsestäni.
Millä lailla se taloudellinen hyödyn hakeminen on mielestäsi näkynyt hänessä kenelle kirjoitit? Eli nythän hänen elintaso pitäisi olla romahtanut? Onko näin?
Puhut myös miestäsi myös tämän exän miehenä kirjoituksessa, eli oletko väliintunkija? Suhteen rikkojilla ei mielestäni ole vain puhdas rakkaus mielessä. Onnellisessa suhteessa olevat ei tällä palstalla ole varsinkaan kommentoi niille exille, joten pelkäät paikkaasi siinä suhteessasi kun epärehellisin ja manipuloivin keinoin siihen itsesi keplottelit?
Ihan vain loppukaneettina, se joka jää eron jälkeen yksin pitkäksi aikaa ei siis lähde uuteen parisuhteeseen, on yleensä se joka on puhunut totta menneestä suhteesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollain miehillä on tapana puhua aina, jokaisesta exästään tuo sama. Itsekin tuon uskoin hänen sanomanaan hänen exästään, kunnes minä olinkin exä ja kuulin samat tarinat itsestäni.
Millä lailla se taloudellinen hyödyn hakeminen on mielestäsi näkynyt hänessä kenelle kirjoitit? Eli nythän hänen elintaso pitäisi olla romahtanut? Onko näin?
Puhut myös miestäsi myös tämän exän miehenä kirjoituksessa, eli oletko väliintunkija? Suhteen rikkojilla ei mielestäni ole vain puhdas rakkaus mielessä. Onnellisessa suhteessa olevat ei tällä palstalla ole varsinkaan kommentoi niille exille, joten pelkäät paikkaasi siinä suhteessasi kun epärehellisin ja manipuloivin keinoin siihen itsesi keplottelit?
Ihan vain loppukaneettina, se joka jää eron jälkeen yksin pitkäksi aikaa ei siis lähde uuteen parisuhteeseen, on yleensä se joka on puhunut totta menneestä suhteesta.Totta. Puheet yksin jääneestä ettei kelpaisi kenellekään tai olisi ollut se rahan perässä juoksija ovat täyttä shaibaa. Yleensä narsisti jättänyt jo uuden kohteen löytäneenä ja uusi nainen kiedottu saman stoorin pauloihin ja vielä niin ovelasti että se uusi puhuu näitä juttuja puolisonsa exästä. Kunnes tulee huomaamaan että on pian itse siinä exien joukossa eikä ollutkaan miehen "nostaja" sieltä montusta minne exä hänet vei. Sama kierre.
- Anonyymi
Joku on tunnistanut itsensä 🤭.
Mustasukkaisuutta osaa nasset ruokkia.
Ole onnellinen niin kauan kun sinua kehutaan että pelastit hänet, tulee päivä kun saat samaa paskaa osallesi.
Mukavaa päivää. - Anonyymi
Hyödyn hakija on sellainen joka ei pysy sinkkuna pitkään eron jälkeen. Hyödyn hakijalla ehkä myös parikin miestä samaan aikaan joiden väliä kiertää kun toisen kanssa riitaa. Hyödyn hakija saattaa alkaa seurustella jopa sen ystävän kanssa. Hyödyn hakija vetoaa monesti lapsiin, oli ne yhteisiä tai exien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyödyn hakija on sellainen joka ei pysy sinkkuna pitkään eron jälkeen. Hyödyn hakijalla ehkä myös parikin miestä samaan aikaan joiden väliä kiertää kun toisen kanssa riitaa. Hyödyn hakija saattaa alkaa seurustella jopa sen ystävän kanssa. Hyödyn hakija vetoaa monesti lapsiin, oli ne yhteisiä tai exien.
Oliko sinulla aloittajaäijä nyt ollenkaan tämän avauksen ja monologin yhteydessä tällaista sukupuolispesifiä jakolinjaa vai jatkuuko keskustelu itsesi kanssa yhtä hervottomana poikkoiluna kuten aina? Lause on varmaan liian vaikea ymmärtää monen mielestä…
- Anonyymi
Erittäin uskottava vuoropuhelu tämäkin aloittajaäijä keskustelemassa tunteiden ihmeellisestä maailmasta. Hymähdys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vain loppukaneettina, se joka jää eron jälkeen yksin pitkäksi aikaa ei siis lähde uuteen parisuhteeseen, on yleensä se joka on puhunut totta menneestä suhteesta.Tiedän kyllä itsekin eroneena. Olin itse pitkään yksin eron jälkeen. Toivon vain oikeasti teille molemmille hyvää elämää. Jos on paha olla yhdessä niin miksi vetkuttaa sitä? Taloudelliset asiat saa kyllä järjestymään jos tarvetta on.
- Anonyymi
H_ora
- Anonyymi
Heräsit päiväunilta ja etsit jonkun aloituksen randomilla mihin huutaa tuskaasi ulos. Toivottavasti maitohampaasi irtoaa jo
- Anonyymi
Oliko palstaäijän proosassa esim sana musta taksi tai sinun rostiruutioon viittaava se mikä herätti nämä epäjärjestyneet ajatukset?
- Anonyymi
”Ei IBM tiedä / miltä tuntua voi / kun rahat on loppu / ja korvissa soi
- Anonyymi
niin itselläåni.. kun jotain pelijuttuakin jos tyttöjä masentaa niin jotain hauskaa..
- Anonyymi
Ei kukaan enää aja taksil boltti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840