Hervannan taivas on ihan pinkki, myrsky oli, koitko sen?

Ootko sä täällä vai siellä 187km päässä rakkain. Mun tunteet on myrsky ja voimistuu vaan kokoajan, kun tiedän että et oo mun vierellä vielä, vast sitkun pidät mua kädestä ja saan itkeä sua halaten, rauhoittuu mieleni tämä tuhoisa ja tunteikas, selfsabotoiva, hauras ja herkkä <3 Rakas.. <3

9

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon rakas täällä. Tunteet tosiaan roihuu ja erittäin voimakkaasti. Mä niin haluisin jo sun syliin haalimaan ja pusuttelemaan. ❤️😘

• Koen samoin, sun sylissä on turva <3, haluun halata sua lujaa ja purkaa tunteit vähän, näyttää et oot mulle rakkain koko maailmas <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Koen samoin, sun sylissä on turva <3, haluun halata sua lujaa ja purkaa tunteit vähän, näyttää et oot mulle rakkain koko maailmas <3

Samoin rakas.Nää tunteet täytyy saada purkaa kyl sit. Säkin oot rakkain mul❤️👍

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin rakas.Nää tunteet täytyy saada purkaa kyl sit. Säkin oot rakkain mul❤️👍

Puretaan, mut rauhallisesti ja turvallisesti, niinkuin sä haluat, ei tarvii jännittää mua yhtään, vaik mäkin jännitän sua tosi paljon <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Puretaan, mut rauhallisesti ja turvallisesti, niinkuin sä haluat, ei tarvii jännittää mua yhtään, vaik mäkin jännitän sua tosi paljon <3

Meitä molempia jännittää varmasti aluksi, mut eiköhän se siitä mee ohi. Meidän pitää vaan uskaltaa kohdata rohkeasti❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Meitä molempia jännittää varmasti aluksi, mut eiköhän se siitä mee ohi. Meidän pitää vaan uskaltaa kohdata rohkeasti❤️

Joo, mä yhä odottelen sulta viestiä instassa, laitan sulle kyl ton biisin sitku se on valmis :3 <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Joo, mä yhä odottelen sulta viestiä instassa, laitan sulle kyl ton biisin sitku se on valmis :3 <3

Mä lupaan laittaa sinne viestiä heti, ku uskallan. En oikeen osaa käyttää sitä, ku oon niin huono näitten vehkeitten Kaa❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Mä lupaan laittaa sinne viestiä heti, ku uskallan. En oikeen osaa käyttää sitä, ku oon niin huono näitten vehkeitten Kaa❤️

ei ollu mummolle, vaan mun 21v Veeralle edelleenki ;3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

ei ollu mummolle, vaan mun 21v Veeralle edelleenki ;3

Mä mikään mummo oo❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      64
      4365
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3150
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2608
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2307
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2079
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      192
      1870
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe