Äärioikeisto mielisteli äänestäjiään päästääkseen heidän herrakseen

Anonyymi-ap

Purra ennen vaaleja: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista.
Se ei meille käy. Me emme lähde hallitukseen joka leikkaa pienituloisilta"

Purra tänään:
Helvetin siistiä olla hallituksessa joka tekee ennätysleikkaukset vähävaraisten tukiin.

10

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta olet niin yksinkertainen että et tajua asioita. Et äänestänyt PS puoluetta ja jaksat valittaa. Minä sanoisin että olet idiootti.

• Anonyymi

Persuhallitus tekee surkeita silmänkääntötemppuja.
      Se leikkaa kaikesta järjettömiä summia,
      ja sitten se antaa pikkiriikkisen "takaisin" ja väittää l i s ä n n e e n s ä rahaa
      esim. koulutukseen tai terveydenhuoltoon.

• Anonyymi

kyse oli palkkatulosta ei mistään loisimisesta , josta myös ysärinä leikattiin
      eli suomeksi pienipalkkaisilta ei leikata

• Anonyymi

eikä persut mikään äärioikeisto ole !!!
      ehkä oikeisto ja vasemmisto päästää oikean äärioikeiston valtaan hoitamaan asiat kuntoon ja sitten aloittavat taas oman politikointinsa 🤣

• Anonyymi

Okei, persut on äärivasemmisto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, persut on äärivasemmisto.

no ei ne sinimustaa liikettä vastaa , mutta Li anderssonilla oli niitä antifantti tarroja läppärissä

• Anonyymi

Sdp pelastaa maailman ja Joulupukki lentää reellä.

• Anonyymi

"seuraava hallitus, mistä ikinä se koostuukaan, joutuu tekemään vaikeaa päätöksiä. Uskoisin jopa, että [Juha] Sipilän kauden kikyt jäävät kalpenemaan näiden rinnalla."

Purra 14.09.2021

"Kansa ei jättisopeutuksista vaaleissa välttämättä kiitä. Sen sai tuta pääministeri Juha Sipilä kautensa päätyttyä."

Purra 31.12.2024

• Anonyymi

Sdp:n motto: Rahaa on.

• Anonyymi

Niinhän se Hitlerkin ensin mielisteli äänestäjiä, mutta kun pääsi valtaan, niin se mielistely loppui siihen paikkaan ja alkoi "meno muuttumaan" kuten PS:n Rantanen on todennut noin 10 vuuotta sitten omassa ukaasissaan. Sama kaava niin PS:lla kuin NSDAP:lla. Kyllä sen näkee läpi, mistä PS:n pääideologi on mallinsa ammentanut.

https://pbs.twimg.com/media/Fz4fK5_XsAEGrC3.jpg:large

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe