Tie on ollut vaikea ja välillä tuskallinen. Vielä on monta tuskaa edessä, ennenkuin tiedän kuka olen. Olen rakentumassa uudelleen. Menin tulen läpi. Toukasta muodostuu perhonen. Hengellinen metamorfoosi.
Olen löytämässä itseni
18
319
Vastaukset
- Anonyymi
Se on näin. Tästä tulikin ajatus tarkistaa että onko korennon toukka jossain vedessä(?) pitkän aikaa ennen kuoriutumista tai ylipäätään.
- Anonyymi
Nyt kiinnostaa että kauan toukkavaihe kestää…vähemmän kuitenkin kuin korentovaihe.
- Anonyymi
Paljon onnea ja siunausta. tiellesi. Hyvältä kuulostaa ja siltä, että alkaa olosikin helpottamaan. Uudelleen rakentuminen tarkoittaa varmasti parannettua versiota siitä alkuperäisestä sinusta. Joka kuitenkin sinussa on aina ollutkin.
- Anonyymi
Kiitos. Vanhoja haavoja nousee varmasti vielä pintaan. Luotan vapautusprosessiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Vanhoja haavoja nousee varmasti vielä pintaan. Luotan vapautusprosessiin.
Millä tavalla noin suurin piirtein tapahtuu tuo vspautusprosessi? Ja mistä siinä on kyse eli mitä siinä vapautuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla noin suurin piirtein tapahtuu tuo vspautusprosessi? Ja mistä siinä on kyse eli mitä siinä vapautuu?
https://youtu.be/4kr9iTdD5zg?si=nTFT3e9363-Msx-z
Kuuntele tuo kokonaan. Sieltä löytyy vastaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntele tuo kokonaan. Sieltä löytyy vastaus.Ootko tullut hiljakkoin uskoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntele tuo kokonaan. Sieltä löytyy vastaus.Kuuntelin riittävästi, jotta näin oleellisen. Tuo on eksytystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntele tuo kokonaan. Sieltä löytyy vastaus.En avaa linkkejä, voitko kertoa sisällöstä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En avaa linkkejä, voitko kertoa sisällöstä?
Siinä oli sekoitettuna Raamattua, Jumalaa, Jeesusta, valonkantajaa (Lucifer), new agea kunnon sekalainen soppa. Satanistit käyttää näitä kaikkia uskonnollisia elementtejä sekaisin. Tekoäly messusi kumealla äänellä. Olen joutunut kuulemaan Saatananpalvonta-messua aikanaan naapurista ja se oli just tuon tapaista manipuloivaa pskaa. Se oli sitä aikaa, kun se yksi hullu vainosi, kunnes mokasi jonkun toisen kanssa ja lähti maanpakoon. 8 vuotta sitä ennen systemaattista kiusaamista.
Kaikki kirjat ja podcastit pois ja luontoyhteys kuntoon ja yhteys omaan ytimeen, josta saa kaiken avun, kun oppii kuulemaan mitä sisin haluaa kertoa.
Tässä ajassa sinulta halutaan sielu. Se on se tärkein, mistä tulee pitää kiinni. Unohda uskonnot, mutta pidä kiinni siitä mikä sinussa on onnistunutta ja vahvista sitä.
- Anonyymi
Anteeksi että sotkin hienoa aloitustasi. Perhonen on kauniimpi ja hyvä viittaus, mutta sudenkorentokin mielenkiintoinen.
- Anonyymi
Tuleeko susta jollekin Ritariperhonen? Upea sellainen 🙂
- Anonyymi
Letting go of the past is one great quality in spring itself. Come summer it'll be in full bloom. Am reinventing myself, growing out of my old skin. As if I didn't fit in it anymore. Need to find me as of now, and let go of the me I was. 🐛🦋
- Anonyymi
En usko.
- Anonyymi
Jaa et ole saanu siis lapsena olla omaitsesi
- Anonyymi
Onpa hienoa!
- Anonyymi
Olen iloinen puolestasi. Nyt koko maailmankaikkeus avautuu eteesi.
- Anonyymi
Ihan loistavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238