https://youtu.be/_FNBMZcyb64?si=3FmSb4qdgLlb2fBQ
Keväällä aikapoikamiehen mielessä tuoreet tavarat pyörii, nuuh kuinka hyvälle haisoo.
Tuore tavara haisoo
9
227
Vastaukset
- Anonyymi
Kanavan imagoon sopisi paremmin ryhmykyr##n mallinen vanhalle miehelle haiseva tavara.
- Anonyymi
Sinun makuusihan se taas on, kova kiima sulla miesten huomiosta .
- Anonyymi
Poju tuskin koskaan nähnykkää tuoretta tai vanhaakaan tavaraa.
- Anonyymi
On se maksusta saanu kattoo ostomorseimen kallehinta.?
- Anonyymi
Ei pie männä turvallaan,missä joku on käyny kyr....ään.
- Anonyymi
Pirre kyllä näyttäs ilmaseksikin...luulisin. Ainakin mestarille.
- AnonyymiUUSI
Pirre lauleloo metsämanille jotta näytä mulle sun niin mä näytän sulle mun...diidu diidu daa...
Raatiosta kuulin kun kaijakoo tollasta veti.
- AnonyymiUUSI
Tuossa ukkelilassa ei haise kuin paska ja öljy. Jatkuvasti löträtään öljyn kanssa kuvauksia varten, maaperässä ja Juojärvessäkin sitä varmaan on jo "tarpeeksi", kunta ei korvaansa lotkauta.
- AnonyymiUUSI
Sveitsiläinen psykologi Jean Piaget määritteli itsekeskeisyyden alle 8-vuotiaiden lasten ajattelutavaksi.
Jotenkin vaikuttaa, että omaa naamaansa kuvaavat aikuiset ovat Piagetin määritelmän mukaisia.
Esim. koneman vieraillessaan isänsä ja äitinsä luona käyttäytyi todella oudosti, aivan kuin olisi ollut itselleen täysin ventovieraiden seurassa.
Samoin metsämanin suhtautuminen isäänsä on aivan jotain muuta kuin normaalia aikuisen miehen käytöstä vanhempiaan kohtaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099