En ollut niin kiinnostunut asioista kuin luulin. Uteliaisuutenikin saavutti jossain vaiheessa päätepisteensä. Siitä olin yllättynyt, mutta nyt olen elänyt tarpeeksi ymmärtääkseni senkin asian.
Minua yllätti eniten yksi asia itsessäni
8
281
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäksi mitä uskonnollisuuteen tulee, minulla ei ole sitä siementä lapsuudestani, enkä aitona itseni ole mikään halleluja-hihhuli. En lapsena koskaan kuvitellut olevani joku uskontoon liittyvä henkilö, kuin ehkä jotkut uskovaisten kakarat. Uskovaiset näyttäyivät aina enemmän tai vähemmän dorkina, tai ainakin vierailta. Sitä mitä todella on ei pääse koskaan pakoon, siksi tämä on kaikki niin yllättävää. Mutta lopulta ajatukseni ei ole niistä päivistä muuttunut.
- Anonyymi
jumalan siunausta sekö sut pelastaa
- Anonyymi
Sitä en tiä mikä aloittajaäijän pelastaa, mutta tuskin demoniset duaboliset voimat auttaa sitäkään vertaa nääs. Take a hint
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä en tiä mikä aloittajaäijän pelastaa, mutta tuskin demoniset duaboliset voimat auttaa sitäkään vertaa nääs. Take a hint
Ei kiitos..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiitos..
Uskot siis lujasti ”taatanaan”? Onko sillä lie peräti mr burns simpsoneista look alike human form. Luulenpa et o
- Anonyymi
joku mihin uskoa tuo toivoa toivottomaan maailmaan.. voi uskoa vaikka kahvikupinkin olemassaoloon
- Anonyymi
Ymmäsit siis oman tyhmyytesi?
Se on viisauden alku kun tajuaa oman olemattoman tyhmyytenaä.
Joku mummelikaan ei koko elämänsä aikanakaan tajua miten tyhmä on iraw. - Anonyymi
Montako vuotta mietit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850