Kuin toiset. En kuulu ensimmäiseen. - unohdanko koskaan? 💔
Toiset unohtaa helpommin
16
275
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en unohda koskaan. Muistan vielä päiväkoti-ihastuksenikin ja miltä hänen lämmin kätensä tuntui kädessäni piirileikissä.
- Anonyymi
Kyllä ne suurimmiltakin rakkauksilta tuntuneet joskus unohtaa. Ovat sellainen lämmin läikähdys jossain sopukoissa.... MUTTA TÄMÄ mikä nyt on päällä, tuntuu että jatkuu ja jatkuu vaan, vaikka ei olla kotvaseen edes kunnolla nähty tai puhuttu, siinä mielessä vähän alkanut jo epäilemään omaa mielenterveyttäkin. Koskaan ei ole mies tällaisia tuntemuksia saanut aikaan.
- Anonyymi
Niin, ei kaikki lähde kulumallakaan pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ei kaikki lähde kulumallakaan pois.
En niin, koita kestää.
- Anonyymi
Samat sanat sinulle, nainen. Annoin eilen itselleni luvan unohtaa sinut.
. - Anonyymi
Aika moneen kertaan ja about samoin sanoin olet kehuskellut mies itseäsi ja aika siinä kontekstissa, että nainen on mennyt ihan järjiltään. Tämä fantasiointisi on sitä ihtiään persoonallisuuden vääristymää tiedätte kyllä mitä tarkoitan. Vastenmieliset ihmiset pitävät tällaista tyylilajia uskottavana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moneen kertaan ja about samoin sanoin olet kehuskellut mies itseäsi ja aika siinä kontekstissa, että nainen on mennyt ihan järjiltään. Tämä fantasiointisi on sitä ihtiään persoonallisuuden vääristymää tiedätte kyllä mitä tarkoitan. Vastenmieliset ihmiset pitävät tällaista tyylilajia uskottavana
Unohtui laittaa tsoukkina palstasedälle tyypillinen ns digiallekirjoitus kuten esim ”aloittaja nainen” 🤦♀️ niin lisään, että t- nainen on top of the mockery for many
- Anonyymi
Minä kuulun siihen helpommin unohtavien joukkoon.
- Anonyymi
Fuck you and you and you so fuck you. Eiku mikä juttu tää on?
- Anonyymi
En unohda koska joku on muistamisen arvoinen.
Joka aamu ensimmäiseksi muistan ; )- Anonyymi
Sama ,aina aamulla hän mielessä kun herään teltasta.
- Anonyymi
Ei kuulu unohtaa, eli en unohda.
- Anonyymi
En ole unohtanut, enkä tule unohtamaan
- Anonyymi
Tätä nykyistä en unohda koskaan.
- Anonyymi
Onko hän se tummaihoinen jonka kanssa kuljit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän se tummaihoinen jonka kanssa kuljit.
En tiedä mistä puhut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149