että miksi mies ei voi tehdä aloitetta?
Sitä yhä ihmettelen
25
341
Vastaukset
- Anonyymi
En mä varmaan koskaan enää tuu seurusteleen. Nään sen niin että jos joku on tullakseen ja näkee tosissaan mussa jotain niin se tapahtuu tuolla tosielämässä joskus. Täällä esim ei kaipaa mua kukaan. Tajusin sen jo sillo viimevuonna. Mulla on vaa jääny looppi päälle. Pyrkii kasvamaan ihmisenä kaiken jälkeen ja pankkitili pitäis pistää myös pystyyn. Ehkä se sit siitä joskus tai ei. 🙂↕️🙂↕️
- Anonyymi
Ovatko miehet niin avuttomia, etteivät pysty sanomaan edes yhtä sanaa, pysähtyvät jos kohdataan ja sanovat hei. Kun on jo hyvin kauan kestänyt kokemus avuttomasta miehestä, joka odotti naisen tekevän kaiken, niin ei enää ole minkäänlaista jaksamista olla aina se joka on niin sanotun vetäjän roolissa. Miksi miehet ovat niin passiivisia?
- Anonyymi
Se ei ole toivottua?
- Anonyymi
Jos tarkoitat hyvin eri-ikäistä miestä kuin itse olen, niin silloin se ei ole toivottua. Pidän vain suunnilleen samanikäisistä miehistä kuin itse olen, noin 60v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tarkoitat hyvin eri-ikäistä miestä kuin itse olen, niin silloin se ei ole toivottua. Pidän vain suunnilleen samanikäisistä miehistä kuin itse olen, noin 60v.
Tarkoitan eri-ikäistä naista, koska olen hyvin rakastunut itseäni nuorempaan, ettäs tiiät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan eri-ikäistä naista, koska olen hyvin rakastunut itseäni nuorempaan, ettäs tiiät.
Hienoa että olet löytänyt sellaisen naisen johon olet rakastunut! Toivon kaikkea hyvää teille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että olet löytänyt sellaisen naisen johon olet rakastunut! Toivon kaikkea hyvää teille!
Kiitos, samoin sinulle.
- Anonyymi
Ehkäpä ne parisuhteet eivät vain kaikkia kiinnosta. Tyydyttääkö vastaus ?
- Anonyymi
Se on ihan selvää, että on ihmisiä joita parisuhde ei kiinnosta ja sehän on selvää ettei ole mitään tarvetta tehdä aloitettakaan!
- Anonyymi
Saisitko sinä palstamiehelle vastailija sellaisen heti ku sanoisit hep?
- Anonyymi
Naiset valikoivat keneltä toivovat aloitteita ja lisäksi aloitteen tapa merkitsee. Jos se ei ole hyvä, niin se ei edes ole aloite. Kyllä miehet aloitteita tekee. Ne ei aina vain kelpaa.
Kun nainen ei ole riittävän seksikäs (nuori, hoikka, kaunis) mies ei voi olla funktionaalinen, koska mies ei tunne seksuaalista halua rumapainosta, ikänaista, wanhusnaista tms. huonoa naista kohtaan. Joten mies ei alla flirttailemaan turhan takia.
Miehen elimistössä (kiveksissä etupäässä) täytyy alkaa muodostumaan testosteronia isoja määriä, se (osaltaan) mahdollistaa erektion. Testosteronin piikittäminen ei tässä yleensä auta, koska se on vain välittäjäaine, käsky kiihdyttää testosteronin tuotantoa tulee aivoista, se käsky tarvitaan muutenkin jotta mies kiihottuu seksuaalisesti. T-möhnien nauttiminen suun kautta ei auta koskaan, sillä aineenvaihdunta syö sen ennen kuin pääsee verenkiertoon.- Anonyymi
Ei se täysin pidä paikkaansa. Tiedän monia pareja, jotka ovat tutustuneet toisiinsa vanhemmalla iällä, kun ovat jossain vaiheessa eronneet ensimmäisestä avioliitostaan. Ja hyvin menee ja monet menneet uudelleen naimisiinkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se täysin pidä paikkaansa. Tiedän monia pareja, jotka ovat tutustuneet toisiinsa vanhemmalla iällä, kun ovat jossain vaiheessa eronneet ensimmäisestä avioliitostaan. Ja hyvin menee ja monet menneet uudelleen naimisiinkin!
Kuinka monta onnellista paria, jossa mies ja nainen ovat menneet yhteen, suunnilleen saman ikäisinä vanhuksina, sinä tiedät? Minä tiedän/tunnen vain yhden, koska toinen on sukulaiseni.
Sen sijaan julkisuuden pareja tiedän erittäin monta, joissa vanhempi mies ja huomattavasti nuorempi nainen ovat menneet yhteen ja usein avioliittoon asti - se onnistuu koska nainen vielä on riittävän seksikäs
- Anonyymi
Nykyiset, 1.1.2023 voiman tulleet rikoslain #metoo-pykälät (sanna-pykälät) asettavat miehen alttiiksi koko lopun elämänsä pilaavalla uhalle, joka toteutuu jos nainen mistä tahansa syystä, kuten tunteidensa/kuvitelmiensa kourissa, sepittää miehestä #metoo rikosilmoituksen. Joten, miljoonia vuosia voimassa ollut, geeneihimme lähtemättömäksi kirjoitettu, ihmisten pariutumisriitti (human mating ritual) on nyt lain voimalla tehty niin riskipitoisesi miehelle, ettei pariutumista tai muutakaan kanssakäymistä kannata yrittää.
Suomessa mies tuomitaan naisen pelkän sepitteen voimalla vuodeksi tai vuosiksi syyttömänä vankeuteen sekä erittäin suurin "korvaus"maksuihin, mikäli mies ei voi esittää naiselta saamaansa pitävää seksuaaliteko suostumussopimusta tai muuta todistetta tapahtumista, kuten koko aktin kestänyttä äänitallennetta, joka ei kuitenkaan auta alkuunkaan kaikkine sepitteiden kumoamisessa. Esimerkiksi eräs liigapelaaja tuomittiin naisen sepitteen perusteella vuoden vankeusrangaistukseen, koska nainen oli änkeytynyt miehen syliin istumaan, tilassa jossa oli paljon ihmisiä juhlimassa ja kuvaamassa naista miehen sylissä.- Anonyymi
Hyvin kiteytit asian! En lähesty ikinä naisia siinä mielessä ja olen varovainen, vaikka nainen tekisi aloitteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kiteytit asian! En lähesty ikinä naisia siinä mielessä ja olen varovainen, vaikka nainen tekisi aloitteen.
Nainen joka etsii tuottoisaa #metoo miestä, tekee paljon aloitteita.
Sen sijaan nainen joka selvästi karttaa aloitteen tekoa, luultavasti ei ole ainakaan suunnitellut hankkivansa #metoo tienistiä.
- Anonyymi
Tilanne saattaa miehelle näyttää epäselvältä tai yleinen epävarmuus pääsääntöisesti. Ihan samat asiat, kuin naisillakin. Nainen sivusta.
- Anonyymi
Naisia ei #metoo tuomita miehen sepitteen perusteella syyttömänä vankilaan sekä valtaviin "korvaus"maksuihin.
Miehelle tässä tilanteessa ei ole mitään epävarmuutta eikä mitään epäselvyyttä. Laki ja sen "soveltaminen" on mielivaltaista. Jos kuka tahansa nainen valitsee kenet tahansa miehen saaliikseen, on miehen loppuelämä peruuttamattomasti pilalla. - Anonyymi
Näin se on. Epäselvät vihjeet=onko hän vain muuten mukava eikä tarkoita mitään muuta. Ja jos on joutunut pettymään ennen niin voi olla arka ssian suhteen. Pidän itseäni itsevarmana miehenä mutta aloitteen tekeminen naiselle tuntuu "pelottavalta" varmaan koska en halua pettyä. Varsinkin jos näkee usein niin ei myöskään halua että asioista tulee kiusallista.
- Anonyymi
En lähesty/ tee aloitetta ikinä. Useimmat naiset flirttailevat vain, että saisivat ilmaisia juomia ja ruokia.
- Anonyymi
Etenkin vanhemmilla naisilla on tapana testata markkina-arvoaan, vaikkei todellista kiinnostusta ole.
- Anonyymi
Ei voi yleistää. En testailisi ketään koskaan, koska pidän ihmisten tunteita arvossa. Ja ehkä mut lasketaan vanhemmaksi naiseksi.
- Anonyymi
Nykynaiset on internet pilannut ne tavoittelee kuuta taivaalta ja luulevat olevansa kauniimpia kuin ovat ja ovat siksi nirppanokkia kaikki jotka eivät halua että miehet tekevät aloitetta jos mies ei ole erittäin komea niin mihet ovat lopettaneet aloiteen tekemiset kun sitten leimataan heti joksikin oudoksi Creepyksi vaikka olisi aivan tavis mies
- Anonyymi
Tuollaisia kinkut ovat aina olleet, siis monta tuhatta vuotta ennen internettiä. Tavoittelevat kuuta taivaalta, luulevat olevansa kauniimpia kuin ovat, ja ovat nirppanokkia. Naisen perusluonteen mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238