Jos mies katsoo koiranpentu silmillään rakastuneesti ja punastelee

Anonyymi-ap

Meinaako tämä että on rakastunut, vihaa vai että öljyt pitäisi vaihtaa autosta?

75

609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä väliä. Olennaista on mitä tekojen tasolla tapahtuu.

• Anonyymi

Olennaista on nyt, että mitä öljyä laitetaan ja miltä tuntuu olla niin rakastunut

• Anonyymi

Sen täytyy olla tuo jälkimmäinen☕️

• Anonyymi

Luulen myös 🧃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen myös 🧃

Jos se noin tekee, niin ehdottomasti eka ☕️, muuten ei miesten tunteista välttämättä ymmärrä yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se noin tekee, niin ehdottomasti eka ☕️, muuten ei miesten tunteista välttämättä ymmärrä yhtään mitään.

I know right ☺️

• Anonyymi

Pelkää, ettei se vika korjaannu pelkällä öljynvaihdolla :-D

• Anonyymi

Kaikki korjaantuu sillä 🧑‍🔧

• Anonyymi

Kierrä kaukaa.

• Anonyymi

No tavallaan olen yrittänytkin vaikka kipeää tekee.

• Anonyymi

Kuulostaa allergiselta reaktiolta.

• Anonyymi

Joo, mulla on sellainen vaikutus. Alkaa usein myös turvottaa paikallisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, mulla on sellainen vaikutus. Alkaa usein myös turvottaa paikallisesti.

Joskus jopa märkii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus jopa märkii.

Aina joskus

• Anonyymi

Joo, pahalta semmoiselta kyllä, kun tarkemmin ajattelee...

• Anonyymi

Ai rakkauttako se olikin 🥹😭😭❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai rakkauttako se olikin 🥹😭😭❤️

Se on rakkautta snif 🤧

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on rakkautta snif 🤧

Oikeesti 🤧? Onko höpötystä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeesti 🤧? Onko höpötystä?

Voin puhua vain omasta puolestani. Jos tämä ei ole rakkautta niin en tiedä mikä olisi..

• Anonyymi

Pakko silloin olla jotain tunteita?

• Anonyymi

No pakko ei ole mutta niinhän sitä luulisi

• Anonyymi

Just joo, palstasetä. Pilaan tunnelman ja vastaan että on ku se naapurin pullea kakru, joka leikkii kanssasi koska äitilläs on jätskiä pakastimessa. Nämä sun esitykset on erittäin lapsellisia ja selvödti aivan tarkoituksella

• Anonyymi

Tämä oli vähän satiirinomaista läpändeerusta näistä palstasedän omista aloituksista, pienellä vivahteella totuutta 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli vähän satiirinomaista läpändeerusta näistä palstasedän omista aloituksista, pienellä vivahteella totuutta 😉

Aa, nyt tajusin ätmihunter. Kevättä ja kaksoisviestintää ilmassa. Sehän o myönteinen asia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aa, nyt tajusin ätmihunter. Kevättä ja kaksoisviestintää ilmassa. Sehän o myönteinen asia

Se on todella myönteinen asia 😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on todella myönteinen asia 😎

Joo ihmisiä me kaikki ollaan, muu on vaan imagokysymys tahallisen räikeänä kontrastina palstaäijän banaaleille itkin aamulla illalla sillalla- esityksille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ihmisiä me kaikki ollaan, muu on vaan imagokysymys tahallisen räikeänä kontrastina palstaäijän banaaleille itkin aamulla illalla sillalla- esityksille.

Joo ja pitäisi puuttua myös siihen, että ketkä taunot täällä kuvittelee hetkeäkään että ne itkupotkuyhyyyy aloitukset ovat naisilta tai vielä joltain "kaivatultaan" yök muuten mikä sana, palstasedän lanseeraama oksetus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja pitäisi puuttua myös siihen, että ketkä taunot täällä kuvittelee hetkeäkään että ne itkupotkuyhyyyy aloitukset ovat naisilta tai vielä joltain "kaivatultaan" yök muuten mikä sana, palstasedän lanseeraama oksetus.

Olen aivan täysin samaa mieltä tästä banaanista termistä, minkä palstasetä on keksinyt, sehän on ku suoraan jostain tärähtäneen erotomaanistalkun eepoksesta. Terveisin T nainen Pirkanmaalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä se on näille epäsosiaalisen oloisille tyypeille keino alentaa naisia edes jollain tapaa. Puhumattakaan suhteessa siihen palstaäijän tekoerotiikkaan ja muusta törkyyn. Hankkisivat elämän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä se on näille epäsosiaalisen oloisille tyypeille keino alentaa naisia edes jollain tapaa. Puhumattakaan suhteessa siihen palstaäijän tekoerotiikkaan ja muusta törkyyn. Hankkisivat elämän

Kun on traumatisoitunut jo äitinsä toimesta, kuten palstasedän tapauksessa, niin eihän tuosta enää voi edes parantua. Valitettavasti tämä viemärirotta ottaa myös muiden lapsia näihin tarinoihin ym. mukaan mikä vaan vahvistaa lopputulemaa, not good for little fella

• Anonyymi

Sillä on turvotusta ja tuntemusta housuissa joka voi saada ujostelemaan tai punastumaan

• Anonyymi

Ne valkoiset...

• Anonyymi

Luultavasti rakastunut mekaanikkoon 🤨

• Anonyymi

Kyllä mulla työkalut kädessä pysyy 👩‍🔧

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulla työkalut kädessä pysyy 👩‍🔧

Mullakin. En vaan osaa tehdä niillä mitään 😆

• Anonyymi

Hän on korvia myöden rakastunut jos hän tekee tuon jälkeen vielä jotain mihin ei kukaan toinen mies ei varmasti pysty eikä hän suostuisi tekemään samaa kenenkään toisen naisen vuoksi.
      Ei ole edes mahdollista, koska rakastunut mies on ilmoittanut samalla " ET JÄTÄ MINUA VAAN MINÄ HALUAN SINUN KANSSA ALOITTAA ELÄMÄN IHAN ALUSTA PUHTAALTA PÖYDÄLTÄ. "
      Olet lemmenkipee hullu mies joka on saanut päähänsä, että minä olen enkeli jonka kanssa saat TAIVAAN luotua maan päälle.

• Anonyymi

Lupaus toi pöytähomma?

• Anonyymi

Ottaen huomioon kuinka kauan se mussunen on jaksanut meikää katsella niin näin voisi kuvitella 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaen huomioon kuinka kauan se mussunen on jaksanut meikää katsella niin näin voisi kuvitella 😅

Aatella...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aatella...

Aattelen koko ajan 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aattelen koko ajan 🥰

😘☕️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘☕️

Miss 🫵

• Anonyymi

No joo ois kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaus toi pöytähomma?

Sinun näköisen miehen kanssa on turha taistella aiheesta lupaanko, koska sinä olet jo ehtinyt päättää kaiken minun puolesta.
        Oot niin ihana, että kysyt ihan vain muodon vuoksi niin minä saan muka naisena itse päättää.
        Jos minä päätän väärin niin sinun näköinen mies puuttuu asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aattelen koko ajan 🥰

Niin mäkin sua hani ❤️😜😘🔥

• Anonyymi

Yhdessä me onnistutaan täs hommas❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ainakaan ole päässyt vielä kyllästymään ja tällä vauhdilla ei ole edes pelkoa, että heti huomenna kyllästynyt.
        Sille en voi mitään jos minä unohdan minkä näköinen olet, mutta onneksi sinä sentään muistat.
        Minä voin muistaa jotain sellaista jota mitä sinä et edes muista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miss 🫵

Ei voi olla koska minä olen koko päivän ollut sinun rakkauden lämmössä.
        Et voi olla sentään itsellesi mustasukkainen, koska minä sentään olen rakastunut sinuun.
        Olet sentään ensimmäinen mies joka on onnistunut tulemaan minun luo vaikka ei ollut edes lupa tulla tänne rakastamaan ja saamaan rakkautta takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksan katsella koko loppuelämän kyl mun omaa hönöä❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ainakaan ole päässyt vielä kyllästymään ja tällä vauhdilla ei ole edes pelkoa, että heti huomenna kyllästynyt.
        Sille en voi mitään jos minä unohdan minkä näköinen olet, mutta onneksi sinä sentään muistat.
        Minä voin muistaa jotain sellaista jota mitä sinä et edes muista.

Kato mun kuvaa, ni et unohda🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole sinusta kuvia, mutta en minä tarvi kuvia. Koska minä tunnen sinut ja ei tarvi, kuin rösähtää päälle ja sanoa, että oletko sinä minun alla vai joku toinen.
        Minä voin sentään sanoa, että: Anteeksi, mutta et olekkaan mieheni vaan ihan outo mies.
        Ongelma on vaan on se, että jos väärän miehen syliin eksyy niin minä ainakin jään suoraan rysän päältä kiinni.
        Et kyllä itsekkään taida muiden naisten kanssa kovin kauaa viihtyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole sinusta kuvia, mutta en minä tarvi kuvia. Koska minä tunnen sinut ja ei tarvi, kuin rösähtää päälle ja sanoa, että oletko sinä minun alla vai joku toinen.
        Minä voin sentään sanoa, että: Anteeksi, mutta et olekkaan mieheni vaan ihan outo mies.
        Ongelma on vaan on se, että jos väärän miehen syliin eksyy niin minä ainakin jään suoraan rysän päältä kiinni.
        Et kyllä itsekkään taida muiden naisten kanssa kovin kauaa viihtyä.

Aah hah ha tarkoitatko palstaäijä esim että minä syön viideltä olet kotona tai et

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aah hah ha tarkoitatko palstaäijä esim että minä syön viideltä olet kotona tai et

Eli kelatkaa ”vandalisoitu” on. on se harmi🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä sanosin että kattokaa muitten kuvia välillä- pa dam pam tshii🥳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun näköisen miehen kanssa on turha taistella aiheesta lupaanko, koska sinä olet jo ehtinyt päättää kaiken minun puolesta.
        Oot niin ihana, että kysyt ihan vain muodon vuoksi niin minä saan muka naisena itse päättää.
        Jos minä päätän väärin niin sinun näköinen mies puuttuu asiaan.

Olipa sähköpöytää nostattava kertomus palstasetä hoh hoh hoijaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaus toi pöytähomma?

Eikö tuo ole tältä jäbältä vähä optimistinen arvio itsestään?

• Anonyymi

Niin se ois gubbe jos ois joku bussin alle jättävä nahjake, ei jatkoon kyl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdessä me onnistutaan täs hommas❤️

Olin valmis tekemään tämän yksin, mutta aloit niin vahvasti puskemaan itseäsi minun mieleeni.
        ❤️

• Anonyymi

entiiä päätin et muutan viroon

• Anonyymi

Mies katsoo kiinnostavaa naista joka näyttää hänestä ihanalle, tavallista tarkemmin ja kauemmin, kuten huolissaan olevana, öljyn vaihtoa olevaa rakasta autoaan. Vihainen mies ei katso minnekään.

• Anonyymi

No tämä 😂

• Anonyymi

Katsooko silleen että haluais työntää päänsä naisen katalysaattoriin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsooko silleen että haluais työntää päänsä naisen katalysaattoriin?

Erittäin sensuellia kielikuvaa täällä👍🙄

• Anonyymi

Ehkä läsnäolosi on vaan liian myrkyllistä..

• Anonyymi

They get drunk though

• Anonyymi

Kuulostaa siltä että jäähdytysneste on vähissä, pitää lisätä ettei leikkaa kiinni.

• Anonyymi

Siihen ei taida auttaa mikään, se on ominaisuus 🔥

• Anonyymi

Aiotko panna kyllä vai ei?

• Anonyymi

Ei olla koskaan pantu. Rakasteltu kyllä

• Anonyymi

Jaiks nii joo tämä ketju eiliselt, vanha juttu jo jooko?

• Anonyymi

jos niin silmät vinkeänä tuo9jottelee kisdsdsvideoitas

• Anonyymi

Tytöt ja naiset älkää menkö halpaan.Pahimpia psykoja nämä.

• Anonyymi

Voi pitää paikkansa... 🤔

• Anonyymi

Tiedän sinusta kaiken pelko pois. Ihan kaiken

• Anonyymi

Historia on historiaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      357
      7042
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      76
      6007
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      197
      5494
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      84
      4270
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      56
      3486
    6. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      69
      3427
    7. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      6
      3393
    8. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      60
      3358
    9. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      57
      3149
    10. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      37
      3084
    Aihe