Kekkonenkin valitteli, että Suojelupoliisi ei länsitietoja anna !? Koska demokratia ulottuu, myös Suojelupoliisin tyhön ja avoimesti,sen kansalaiset haluaa tietää !?
Suojelupoliisin historia on raaka ja puolueellinen,ollut aina !?
Suojelupoliisi toiminut aina , hämärissä suhteissa,kuin äärioikeisto sodanjäkeenkin !?
22
300
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittajan äidinkieli ei taida olla suomi, niin on huonoa kirjoitusosaamista..?
- Anonyymi
No sittenhän meitä on kaksi, ressukka !??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sittenhän meitä on kaksi, ressukka !??
Tuo edellinen kirjoittaja EI ole ressukka eikä kirjoitusongelmainen, toisinkuin sinä Abrahamm!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo edellinen kirjoittaja EI ole ressukka eikä kirjoitusongelmainen, toisinkuin sinä Abrahamm!!
Olet ainakin, säälittävä asiantulia ja pakoilia,ei sinun kanssa voi keskustella mistään !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ainakin, säälittävä asiantulia ja pakoilia,ei sinun kanssa voi keskustella mistään !?
En ole mikään säälittävä, sinä tässä se säälittävä itse olet! Etkö huomaa omaa tyhmyyttäsi? Ja kyllä minun kanssa voi keskustella kunhan keskustelukumppani on älykäs, toisinkuin sinä joka olet tyhmä kuin saapas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs sitten,ei kai taas sosialismimme elätti !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mikään säälittävä, sinä tässä se säälittävä itse olet! Etkö huomaa omaa tyhmyyttäsi? Ja kyllä minun kanssa voi keskustella kunhan keskustelukumppani on älykäs, toisinkuin sinä joka olet tyhmä kuin saapas!
Eikö russiankielessä ole esim. j- kirjainta: Asiantuntija, pakoilija jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ossato asiaa edes ollenkaan,laolli vain mielikuvituksen tuotta,jotenälä vaivaidu itseäsi nolaamaan,tai jatka niin Suomen henkinen taso laskee !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ossato asiaa edes ollenkaan,laolli vain mielikuvituksen tuotta,jotenälä vaivaidu itseäsi nolaamaan,tai jatka niin Suomen henkinen taso laskee !?
Sinähän tässä itses nolaat, Abrahamm! Mutta niin se teille venäläisille onkin tavanomaista, tuo itsensä nolaaminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän tässä itses nolaat, Abrahamm! Mutta niin se teille venäläisille onkin tavanomaista, tuo itsensä nolaaminen!
Vai niinkö luulet,et kai hyvää tykäis,jos nimittäisin sinua Natsiksi,olenha natsitevehdyksen thneen Paavo Talvelan kanssa keskustellut,1963 !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niinkö luulet,et kai hyvää tykäis,jos nimittäisin sinua Natsiksi,olenha natsitevehdyksen thneen Paavo Talvelan kanssa keskustellut,1963 !?
Jos alat minua natsiksi nimittelemään, niin teen sinusta rikosilmoituksen, minä kun EN ole mikään natsi!!
- Anonyymi
Eikä leipälopu, kuin erääitä,kunnopntöissä !?
- Anonyymi
Mitä yrität kertoa, millä kielellä kirjoitat?
- Anonyymi
Mitä kaikkea ne sosialismi elättimme sai aikaan,julmuuksineen,tappoivathan Venäläisen rajanvartiankin,vkoilureissuillaan,Yhdysvaltain mieliksi !?
- Anonyymi
Ei onnistu oikeinkirjoitus, ei niin millään.
- Anonyymi
Sodan jälkeen siellä,kuin sosialismi armeijassa, Saksalaiset Nimet vilahteli, joiha Svinhufvud aamukahvinsa,usein sen lähettilään kanssa !? Nyt vain Somen vastaava on rpakon takana ja sen lähetystö Helsingissä,ohjeineen !?
- Anonyymi
Kaikki ne on ressukoita,jotka ei pysy asiassa ja pelkureita !?
- Anonyymi
Ainoa ressukka täällä jonka tiedän olet sinä itse!
- Anonyymi
Lännen avuksi on nyt saatu , Suomi24 ja Fasebook foorumit,jarruttamaan demokratiaakin !?
- Anonyymi
Jos Suomi olisi rehellinen maa,ei meilläkään mitään pitäisi salata !? Vakoilusta kun syytetään,aina vaan Venläisiä,vierailutkin,vaikka Venäläiset avoimesti omia yhteistyö saavutuksia 1970 luvulla,mutta eihän sitä meillä paljasteta !?
Muistan jo 1960 luvulta saakka, kun Yhdysvallat osti, noin 30
patenttia vuodessa Venjältä,yliarvostetulta Dollarilla !?- Anonyymi
Suomihan ON rehellinen maa, ainakin jos verrataan valehtelijamaa venäjään!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823706Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g60776Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745