Suojelupoliisi toiminut aina , hämärissä suhteissa,kuin äärioikeisto sodanjäkeenkin !?

Anonyymi-ap

Kekkonenkin valitteli, että Suojelupoliisi ei länsitietoja anna !? Koska demokratia ulottuu, myös Suojelupoliisin tyhön ja avoimesti,sen kansalaiset haluaa tietää !?
Suojelupoliisin historia on raaka ja puolueellinen,ollut aina !?

22

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloittajan äidinkieli ei taida olla suomi, niin on huonoa kirjoitusosaamista..?

• Anonyymi

No sittenhän meitä on kaksi, ressukka !??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sittenhän meitä on kaksi, ressukka !??

Tuo edellinen kirjoittaja EI ole ressukka eikä kirjoitusongelmainen, toisinkuin sinä Abrahamm!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo edellinen kirjoittaja EI ole ressukka eikä kirjoitusongelmainen, toisinkuin sinä Abrahamm!!

Olet ainakin, säälittävä asiantulia ja pakoilia,ei sinun kanssa voi keskustella mistään !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ainakin, säälittävä asiantulia ja pakoilia,ei sinun kanssa voi keskustella mistään !?

En ole mikään säälittävä, sinä tässä se säälittävä itse olet! Etkö huomaa omaa tyhmyyttäsi? Ja kyllä minun kanssa voi keskustella kunhan keskustelukumppani on älykäs, toisinkuin sinä joka olet tyhmä kuin saapas!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikäs sitten,ei kai taas sosialismimme elätti !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mikään säälittävä, sinä tässä se säälittävä itse olet! Etkö huomaa omaa tyhmyyttäsi? Ja kyllä minun kanssa voi keskustella kunhan keskustelukumppani on älykäs, toisinkuin sinä joka olet tyhmä kuin saapas!

Eikö russiankielessä ole esim. j- kirjainta: Asiantuntija, pakoilija jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ossato asiaa edes ollenkaan,laolli vain mielikuvituksen tuotta,jotenälä vaivaidu itseäsi nolaamaan,tai jatka niin Suomen henkinen taso laskee !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ossato asiaa edes ollenkaan,laolli vain mielikuvituksen tuotta,jotenälä vaivaidu itseäsi nolaamaan,tai jatka niin Suomen henkinen taso laskee !?

Sinähän tässä itses nolaat, Abrahamm! Mutta niin se teille venäläisille onkin tavanomaista, tuo itsensä nolaaminen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän tässä itses nolaat, Abrahamm! Mutta niin se teille venäläisille onkin tavanomaista, tuo itsensä nolaaminen!

Vai niinkö luulet,et kai hyvää tykäis,jos nimittäisin sinua Natsiksi,olenha natsitevehdyksen thneen Paavo Talvelan kanssa keskustellut,1963 !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niinkö luulet,et kai hyvää tykäis,jos nimittäisin sinua Natsiksi,olenha natsitevehdyksen thneen Paavo Talvelan kanssa keskustellut,1963 !?

Jos alat minua natsiksi nimittelemään, niin teen sinusta rikosilmoituksen, minä kun EN ole mikään natsi!!

• Anonyymi

Eikä leipälopu, kuin erääitä,kunnopntöissä !?

• Anonyymi

Mitä yrität kertoa, millä kielellä kirjoitat?

• Anonyymi

Mitä kaikkea ne sosialismi elättimme sai aikaan,julmuuksineen,tappoivathan Venäläisen rajanvartiankin,vkoilureissuillaan,Yhdysvaltain mieliksi !?

• Anonyymi

Ei onnistu oikeinkirjoitus, ei niin millään.

• Anonyymi

Sodan jälkeen siellä,kuin sosialismi armeijassa, Saksalaiset Nimet vilahteli, joiha Svinhufvud aamukahvinsa,usein sen lähettilään kanssa !? Nyt vain Somen vastaava on rpakon takana ja sen lähetystö Helsingissä,ohjeineen !?

• Anonyymi

Kaikki ne on ressukoita,jotka ei pysy asiassa ja pelkureita !?

• Anonyymi

Ainoa ressukka täällä jonka tiedän olet sinä itse!

• Anonyymi

Lännen avuksi on nyt saatu , Suomi24 ja Fasebook foorumit,jarruttamaan demokratiaakin !?

• Anonyymi

Jos Suomi olisi rehellinen maa,ei meilläkään mitään pitäisi salata !? Vakoilusta kun syytetään,aina vaan Venläisiä,vierailutkin,vaikka Venäläiset avoimesti omia yhteistyö saavutuksia 1970 luvulla,mutta eihän sitä meillä paljasteta !?
      Muistan jo 1960 luvulta saakka, kun Yhdysvallat osti, noin 30
      patenttia vuodessa Venjältä,yliarvostetulta Dollarilla !?

• Anonyymi

Suomihan ON rehellinen maa, ainakin jos verrataan valehtelijamaa venäjään!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2621
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2283
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      114
      1993
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      128
      1946
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1693
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      147
      1238
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      27
      1122
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1095
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1071
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1019
    Aihe