Suojelupoliisi toiminut aina , hämärissä suhteissa,kuin äärioikeisto sodanjäkeenkin !?

Anonyymi-ap

Kekkonenkin valitteli, että Suojelupoliisi ei länsitietoja anna !? Koska demokratia ulottuu, myös Suojelupoliisin tyhön ja avoimesti,sen kansalaiset haluaa tietää !?
Suojelupoliisin historia on raaka ja puolueellinen,ollut aina !?

22

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloittajan äidinkieli ei taida olla suomi, niin on huonoa kirjoitusosaamista..?

• Anonyymi

No sittenhän meitä on kaksi, ressukka !??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sittenhän meitä on kaksi, ressukka !??

Tuo edellinen kirjoittaja EI ole ressukka eikä kirjoitusongelmainen, toisinkuin sinä Abrahamm!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo edellinen kirjoittaja EI ole ressukka eikä kirjoitusongelmainen, toisinkuin sinä Abrahamm!!

Olet ainakin, säälittävä asiantulia ja pakoilia,ei sinun kanssa voi keskustella mistään !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ainakin, säälittävä asiantulia ja pakoilia,ei sinun kanssa voi keskustella mistään !?

En ole mikään säälittävä, sinä tässä se säälittävä itse olet! Etkö huomaa omaa tyhmyyttäsi? Ja kyllä minun kanssa voi keskustella kunhan keskustelukumppani on älykäs, toisinkuin sinä joka olet tyhmä kuin saapas!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikäs sitten,ei kai taas sosialismimme elätti !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mikään säälittävä, sinä tässä se säälittävä itse olet! Etkö huomaa omaa tyhmyyttäsi? Ja kyllä minun kanssa voi keskustella kunhan keskustelukumppani on älykäs, toisinkuin sinä joka olet tyhmä kuin saapas!

Eikö russiankielessä ole esim. j- kirjainta: Asiantuntija, pakoilija jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ossato asiaa edes ollenkaan,laolli vain mielikuvituksen tuotta,jotenälä vaivaidu itseäsi nolaamaan,tai jatka niin Suomen henkinen taso laskee !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ossato asiaa edes ollenkaan,laolli vain mielikuvituksen tuotta,jotenälä vaivaidu itseäsi nolaamaan,tai jatka niin Suomen henkinen taso laskee !?

Sinähän tässä itses nolaat, Abrahamm! Mutta niin se teille venäläisille onkin tavanomaista, tuo itsensä nolaaminen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän tässä itses nolaat, Abrahamm! Mutta niin se teille venäläisille onkin tavanomaista, tuo itsensä nolaaminen!

Vai niinkö luulet,et kai hyvää tykäis,jos nimittäisin sinua Natsiksi,olenha natsitevehdyksen thneen Paavo Talvelan kanssa keskustellut,1963 !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niinkö luulet,et kai hyvää tykäis,jos nimittäisin sinua Natsiksi,olenha natsitevehdyksen thneen Paavo Talvelan kanssa keskustellut,1963 !?

Jos alat minua natsiksi nimittelemään, niin teen sinusta rikosilmoituksen, minä kun EN ole mikään natsi!!

• Anonyymi

Eikä leipälopu, kuin erääitä,kunnopntöissä !?

• Anonyymi

Mitä yrität kertoa, millä kielellä kirjoitat?

• Anonyymi

Mitä kaikkea ne sosialismi elättimme sai aikaan,julmuuksineen,tappoivathan Venäläisen rajanvartiankin,vkoilureissuillaan,Yhdysvaltain mieliksi !?

• Anonyymi

Ei onnistu oikeinkirjoitus, ei niin millään.

• Anonyymi

Sodan jälkeen siellä,kuin sosialismi armeijassa, Saksalaiset Nimet vilahteli, joiha Svinhufvud aamukahvinsa,usein sen lähettilään kanssa !? Nyt vain Somen vastaava on rpakon takana ja sen lähetystö Helsingissä,ohjeineen !?

• Anonyymi

Kaikki ne on ressukoita,jotka ei pysy asiassa ja pelkureita !?

• Anonyymi

Ainoa ressukka täällä jonka tiedän olet sinä itse!

• Anonyymi

Lännen avuksi on nyt saatu , Suomi24 ja Fasebook foorumit,jarruttamaan demokratiaakin !?

• Anonyymi

Jos Suomi olisi rehellinen maa,ei meilläkään mitään pitäisi salata !? Vakoilusta kun syytetään,aina vaan Venläisiä,vierailutkin,vaikka Venäläiset avoimesti omia yhteistyö saavutuksia 1970 luvulla,mutta eihän sitä meillä paljasteta !?
      Muistan jo 1960 luvulta saakka, kun Yhdysvallat osti, noin 30
      patenttia vuodessa Venjältä,yliarvostetulta Dollarilla !?

• Anonyymi

Suomihan ON rehellinen maa, ainakin jos verrataan valehtelijamaa venäjään!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      82
      3706
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      855
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      60
      776
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe