Noniin...se olis taas kohta juhannus, tuo iloisten ihmisten kesäjuhla, edessä.
Eilen vaimon kanssa keskusteltiin, että mentäisiin porukalla mökille. Sinne lähtevät myös anoppi ja appiukko....
Heti se taas alkoi: SIELLÄ EI SITTEN TARVITSE JUODA KALJAA!
Jokavuosi sama juttu, muija marisee ja anoppi käyttää koko juhannuksen kaljapurkkien laskemiseen...
Mites muilla?
5
543
Vastaukset
- Anonyymi
Sekö kaljanjuonti on sulle tärkein asia juhannuksen vietossa?
- Anonyymi
Olut ja alkupeärinen lonkero kuuluu oleellisena asiana juhanuksen viettoon , kuten sauna, nuotiomakkara sekäuudet perunat, silli, kossu jallu, ja hyvä musiikki oli se sitten tanssimusiikkia tai rokkia.
Siiderivalaat ja räppärit voivat pitää omat juhlansa joku toinen ajankohta.
- Anonyymi00004
Juhannus ollaa peltotöis et sullaki ois leipää pöydässäs.
Menen vanhempien luo juhannuksena.
- Anonyymi00005
Vietän rauhallisen juhannuksen omissa oloissani enkä mene katsomaan toisten kännäämistä ja riekkumista. Joitakin kyselyjä on tullut mukaan lähdöstä, mutta olen sanonut että on muita suunnitelmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542774
- 88954
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11935- 49876
- 78797
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751- 86650
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565