En muistanutkaa, et tää odottelu on näin syvältä, mut hyvää kannattaa odottaa🤨🫤😳
Hitsin pimpulat
40
638
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sinä odotat?
- Anonyymi
En kerro. Se on salaisuus. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
odotatko mua? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimia sitten vain odotukseen 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
odotatko mua? :)
Ehkäpä. En paljasta muuta.ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bussia.
- Anonyymi
Mitä sinä odotat- uutta aloitusta palstasedältä vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bussia.
Onko sinulle jäänyt vähän liiaksikin mieleen tämä aloittajaäijän tarina bussipysäkistä? Aika vastenmielistä, sekin tarinallisuus kun perustuu siihen, että äijä on nähny jossain pysäkillä tyyliin koululaisen ikäisen, mutta moraalia sulla ei ole tainnut koskaan olla muutenkaan. Entä sen proosaansa kesämökki- vaivaisiko mieltäsi eritoten viime kesänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä odotat- uutta aloitusta palstasedältä vai?
Odotimme kaikki sinun kommenttia 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotimme kaikki sinun kommenttia 😘
😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä. En paljasta muuta.ap
Mä veikkaan. Olet eroamassa ja olet huomannut kuinka ihastunut olet minuun. Arvostan että hoidat entiset asiat kuntoon ennenkun alat mun kanssa mihkään. Oon mä kyl huomannu et meidän välit on omituiset ja oon sitä pitkään miettinyt et mitä touhuat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂🤣
Onko sulla Höhöttelevä pimatsuikka lomaa? Sivusta arvaa kuka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂🤣
Sulla on ollut kovin kiire elää tätä teiniprinsessa sheimausfantasiaa tänään palstasedän tekstistä toiseen. Kateus muuttunut psy koottiseksi. Ei kovin punk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä veikkaan. Olet eroamassa ja olet huomannut kuinka ihastunut olet minuun. Arvostan että hoidat entiset asiat kuntoon ennenkun alat mun kanssa mihkään. Oon mä kyl huomannu et meidän välit on omituiset ja oon sitä pitkään miettinyt et mitä touhuat.
Älä unta näe män haihatuksen perään ole ,elä sinä vaan siinä mielikuvitusmaailmassas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä unta näe män haihatuksen perään ole ,elä sinä vaan siinä mielikuvitusmaailmassas.
Minä en elä mielikuvitusmaailmassa. Haaveilen suhteesta miehen kanssa josta pidän paljon. En tiedä edes hänen nimeään vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle jäänyt vähän liiaksikin mieleen tämä aloittajaäijän tarina bussipysäkistä? Aika vastenmielistä, sekin tarinallisuus kun perustuu siihen, että äijä on nähny jossain pysäkillä tyyliin koululaisen ikäisen, mutta moraalia sulla ei ole tainnut koskaan olla muutenkaan. Entä sen proosaansa kesämökki- vaivaisiko mieltäsi eritoten viime kesänä?
Huvittavaa miten aivosi toimivat. Ensin kommentoit aina negatiivisesti kuvittelemaasi palstasetää, jonka jälkeen yksi sivupersoonistasi vastaa hänelle kritisoivaan sävyyn. Aina sama homma.
Ymmärrän, että tuo ei ole parannettavissa, mutta kiinnostavaa miten täydellisesti aivojesi toiminta on jakaantunut näihin eri persooniin, ettet itse huomaa mitään.
Vilkaise esim kellonaikoja ja minuutteja kirjoittamiesi kommenttien välillä. Eikö yhtään aivoissa herää muistikuvaa, että sinä itse kirjoitit kommentin, johon nyt vastaat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en elä mielikuvitusmaailmassa. Haaveilen suhteesta miehen kanssa josta pidän paljon. En tiedä edes hänen nimeään vielä.
Ei helvata,tolta on lääkkeet jääny ottamatta.
- Anonyymi
Oletko neitseellisesti raskaana?
- Anonyymi
Olen juu🤣😂😘🫄👶👶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen juu🤣😂😘🫄👶👶
Kaksoset tulossa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen juu🤣😂😘🫄👶👶
Niin, nykyisin miehetkin voivat tulla raskaaksi. Kuulemma voi olla kuukautisetkin. Niin se vaan maailma ja elämä muuttuu evoluution myötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, nykyisin miehetkin voivat tulla raskaaksi. Kuulemma voi olla kuukautisetkin. Niin se vaan maailma ja elämä muuttuu evoluution myötä.
😂
🤣
- Anonyymi
Odotan myös T
- Anonyymi
Odotatko minua vieläkin 😳 ?
A-Naiselta sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotatko minua vieläkin 😳 ?
A-Naiselta sivusta.Noh.,odotanhan minä😘💍
- Anonyymi
now who the hell called in some kkk-sragons tappamaan...
- Anonyymi
Molemmatko odotellaan? Eihän siitä sitten mitään tule.
- Anonyymi
Näitkö odotuksesi kohdetta?☺️
- Anonyymi
En ole nähnyt vähään aikaan, mutta toivottavasti pian, sinä ihana tummatukkainen mies.
- Anonyymi
No en nähny.ap
- Anonyymi
Tää on ihan kiva🩷 tallensin
- Anonyymi
Ensi viikolla nähdään.jos ei tule mutkia matkaan.
- Anonyymi
Nähdään ensviikol 🥰
- Anonyymi
Mutka aina matkassa.
- Anonyymi
Pistetään ne mutkat suoriksi. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä voi oikoa täs hommas... Ikävä kyllä🥴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida enää suoristua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida enää suoristua.
Kyl ne suoristuu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl ne suoristuu..
No juu varmasti,tarkoitin sitä yhtä mutkaa kyllä sekin varmaan oikee riippuu vastapuolesta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169