Alapää synnytyksien jälkeen

Anonyymi-ap

Olen käynyt läpi kaksi alatiesynnytystä (ilman episotomiaa), jossa paikat venyivät äärimmilleen. Viimeisestä synnytyksestä on nyt jo kolme vuotta, eli oletan ettei paikat tästä enää enempää palaudu ja olenkin tullut todella itsetietoiseksi ja epävarmaksi alapääni ulkonäöstä.

Seisten edestäpäin ei huomaa juuri muutoksia, mutta kun jalat levittää ja katsoo suoraan haaroihin edestä tai takaapäin, niin alkaa jo itseä hirvittää. Vaginan ympäristö on turpea ja ulkonevampi kuin ennen. Vaginan ja välilihan alueelle on jäänyt kurttuista venynyttä ja tummaa ihoa peukalollinen. Myös peräaukko on jäänyt tummaksi ja poimuiseksi. Koko alue näyttää jotenkin likaiselta ja kurttuiselta, ja omaan silmään aivan kauhealta. Paikat myös hankaantuu entistä ikävämmin alusvaatteista ja urheillessa…

Onko kohtalotovereita, ja mitähän tälle olisi tehtävissä ja mitä miehet on tästä mieltä?

Värkit kyllä toimii ihan moitteetta ja olen seksuaalisesti aktiivinen ja rakastan seksiä, mutta tämä epävarmuus uhkaa viedä varmuutta puuhastelusta. Muutoin olen atleettinen, hoikka ja ihan simpsakan näköinen kolmekymppisiä päättelevä muikki.

6

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

geisha kuulat kauppa reissun ajaksi sisään lihaksien pakko puristella ettei putoo nopeesti auttaa

• Anonyymi

Lantionpohjan lihasten ongelmat on ihan erikseen ja ne on kunnossa. Vaikka kuinka jumppais niin ulkosynnyttimien ulkonäkö ei kyllä muutu mihinkään.

Odotukset eivät olleet korkealla, mutta tämän palstan vastausten taso on alittanut kyllä ne alhaisetkin odotukset 😅🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lantionpohjan lihasten ongelmat on ihan erikseen ja ne on kunnossa. Vaikka kuinka jumppais niin ulkosynnyttimien ulkonäkö ei kyllä muutu mihinkään.

Odotukset eivät olleet korkealla, mutta tämän palstan vastausten taso on alittanut kyllä ne alhaisetkin odotukset 😅🙈

Älä ole huolissasi. Kyllä se on kaunis ja haluttava silti.

• Anonyymi

Et ole ajatellut kysyä plastiikkakirurgilta asiasta? Vaatimaton arvaukseni on että saat ammattilaiselta paremman vastauksen kuin palstan hörhöiltä.

• Anonyymi

Minun mielipide miehenä on se, että sellasta se elämä on. On selvää, että lapsenteko usein jättää jälkensä.
      Me miehet ymmärrämme tämän, emmekä arvostele. Ikääntyminen miehelläkin tuo mukanaan armollisuutta. Tämä viittäkymppiä lähestyvän näkemys.

• Olet varmasti haluttava juuri sellaisena kuin olet. Jos koet itse tämän ongelmaksi, kannattaa ottaa yhteys plastiikkakirurgiin, kuten täällä jo todettiinkin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4291
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2175
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      2137
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      48
      1704
    5. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1446
    6. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      30
      1433
    7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1254
    8. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1221
    9. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1171
    10. Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää

Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h
      Ikävä
      111
      927
    Aihe