Olisi ollut silloin aikanaan kauan sitten… Ei voi kahta kertaa astua samaan virtaan etc etc etc
Niinpä niin kai sen jutun aika
21
306
Vastaukset
- Anonyymi
Niin se on. En vois sun kanssa olla ennenkun oon käyny toimenpiteissä. Säälisin sua jos joutuisit munkaa olemaan. Se on vaan fakta eikä siitä pääse minnekkään. Minust sä ansaitset vaan parasta ja mä en sitä enää ole. Ihanaa päivää sulle.
- Anonyymi
Joskus elämä yllättää, voi kulkea virran mukana ja katsoa mihin se vie
- Anonyymi
Joo, kaikki ei kykene tuohon. Kaivattuni on yksi sellaisista. Ilman sitä oltais jo yhdessä.
- Anonyymi
Olet asian ytimessä. Elämässä ei voi kulkea taakse päin, mennyt on mennyttä ja tulevaisuus odottaa jo.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä!
- Anonyymi
Jalat on kuivat, kyllä, jee! - silmät vaan taisi kastua.
- Anonyymi
Pitää tarttua tilaisuuteen silloin kun se on
- Anonyymi
Ei onneksi.
- Anonyymi
Jäykkää ajattelua.
- Anonyymi
v akoinen ylivalta niiin joku kkk-lohikääre heh
https://www.thestoryoftexas.com/discover/artifacts/grand-dragon-ku-klux-klan-robe-and-hood
noiniin hahha - Anonyymi
Miksi pitäisi astua uudelleen samaan virtaan?
- Anonyymi
Niin se menee, koska menneisyyttä ei ole. On tämä hetki vain. Tai onko sittenkään niin. Olen ollut hetkittäin eri aikalinjoilla. Tämä kaikki on tapahtunut sen jälkeen, kun kävin lähellä kuolemaa.
- Anonyymi
Joo, siksi olen valmistautunut reagoimaan heti kun tilaisuus tulee. Jälkeenpäin on turha marista.
- Anonyymi
Kyllä mielelläni astuisin yhteen virtaan....... useammankin kerran.
- Anonyymi
Onko se virta mennyt sitten poikki jossain kohtaa?
- Anonyymi
Tähän virtaan mies tulee astumaan vielä monet kerrat. 💧
- Anonyymi
Olet täysin oikeassa. Tilanne muuttui jo muutama vuosi sitten, koska minä aloin kaivata parisuhdetta yhdessä asumisineen ja sinä et sellaista ole koskaan halunnut. Joskus kahdeksan vuotta sitten olisimme voineet olla ystäviä. Enää se ei ole mahdollista, koska minulla on omat tarpeeni ja haluan elää omannäköistä elämää ja siihen kuuluu parisuhde yhdessä asumisineen ja yhdessä eläen ja nukkuen.
- Anonyymi
Oot tullut vanhaksi. Harmi.
- Anonyymi
Jos rakastat niin kerro , itsekkyyteni esti kertomasta ja kohde menehtyi pariviikkoa sitten . Olen pahoillani .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249