Moni ostaa kaupasta nyt vaan halpaa maita ja epäterveellistä eikesä

Anonyymi-ap

Koska ruuanhita on noussut verojen ja Albin takia ja ei ole enää kansalla varallisuutta terveelliseen ruokaan

Kansan terveys on heikentynyt epäterveellisen ruuantakia

Tämäkin on taas nyky hallituksen vikaa

Äärioikeisto diktuueihalliyus ajaa kansan aheinkoon

19

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei muullakaan ole varaa ostaa kun makkaraa ja jotain makarooneja

En ostin tarjous lohta ja hedelmiä Kin

Nyt vaan jotain porsaan rasvaa ja pakaste pizzaa

Ravintolalla jampub eissa en ole käynyt 2 vuoteen kun hallitus nosti kaikki hinnat huippuun

• Anonyymi

Onko hallituksen vika, jos toinen ostaa olutta, tupakkaa ja makkaraa yli sadalla eurolla ja minä ostan riisiä ja kaurapuuroa muutamalla eurolla? Ps. Mulla on läppäri ja merkonomin koulutus kirjoittaa oikein.

• Anonyymi

Joo ei tässä pieni eläke riitä🤔

• Jos sinulla on oikea työeläke niin sinulla on ollut aikaa kerätä säästöjä eläkepäiviä varten. Olisit ostanut vaikka asuntoja muille vuokra-asunnoiksi ja teollisuus osakkeita niiden antaman kohtuullisen osingon vuoksi ja hyvin pärjäisit! Niin minäkin tein ja eläkepäivät ovat menneet siinä suhteessa ihan mukavasti.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Jos sinulla on oikea työeläke niin sinulla on ollut aikaa kerätä säästöjä eläkepäiviä varten. Olisit ostanut vaikka asuntoja muille vuokra-asunnoiksi ja teollisuus osakkeita niiden antaman kohtuullisen osingon vuoksi ja hyvin pärjäisit! Niin minäkin tein ja eläkepäivät ovat menneet siinä suhteessa ihan mukavasti.

Hahahaa sinä loispummieläkeläinen olet syypää siihen, ettei yritystoiminta Suomessa kannata!

Sinä ja työnantajasi maksoitte eläkkeestäsi ALLE NELJÄSOSAN!

Niinpä sinä nyt irvokkaasti loisit nuorempien ikäluokkien piikkiin!

• Anonyymi

Extyökkäri se vaan sanoo jot tapaittes kun ei sinulla mennyt kuin Hänellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahahaa sinä loispummieläkeläinen olet syypää siihen, ettei yritystoiminta Suomessa kannata!

Kenes piikkiin sinä loisit. Kannattaa laskeskella siellä ihan rauhassa oletko ottaja vai antaja puolella. Mitä todennäköisimmin ottaja puolella. Joten se siitä loisimisesta. Duunari.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Jos sinulla on oikea työeläke niin sinulla on ollut aikaa kerätä säästöjä eläkepäiviä varten. Olisit ostanut vaikka asuntoja muille vuokra-asunnoiksi ja teollisuus osakkeita niiden antaman kohtuullisen osingon vuoksi ja hyvin pärjäisit! Niin minäkin tein ja eläkepäivät ovat menneet siinä suhteessa ihan mukavasti.

Miksi tähän ei kysytty vaan sitä että kokoomus on tuhonnut toimikaan myös kansanterveyden ja siitähän ollaan yhtä mieltä yhdessä vai mitä

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän nykyisin makseta mitään eläkkeestä, kai nut sen verran olet asioista perillä? Nykyisin maksetaan työeläkevakuutusta! Kaiketi olet selvillä miten vakuutus toimii? Miksi et käytä järkeäsi vaan laskettelet verbaalista ulostetta? Työeläkevakuutus toimii pääosin kuten autovakuutus tai palovakuutuskin! Suurimman osan työvuosistani olin itseni työnantajana mutta se ei muuta mitään, koska olin itseni kanssa työsuhteessa!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Ja sitten heräsit, hoitaja vaihtoi kuivat housut ja lakanat kun vaipat oli unohtunut.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Onneksi hallitus nosti alv veronnaj kompensoi sen rikkaille mahtavalla veralelaan ja köyhille ay maksut verovähennys pois

Eikö yritystuet voisi poistaa

Kaikki Suomen kansan kurjuus nykyhaloiyuksen syytä

Turha väittää muuta haluista kiinni

Maailqmn epäoikeuden mukainen hallitus tämä,urposen hallitua

• Anonyymi

Kikkelis kokkelis. Mitäs läksit. NIIN.

• Anonyymi

Matkaan lähden, matkaan lähden. Nyt kauas menolippu oooon.

• Anonyymi

Kokoomus on pilannut kansan ostovoiman
      Monella ei varaa enää terveellisen ruokaa en ole ostanut kohtaamaan enää kahteen vuoteen

Makeaa maitoon ja alennus pizzaa ja halpoja min lihiksset lidlessä

• Anonyymi

Lännen keinottelu- ja kiskonta talous imee, kiskoo elintason pois Suomestakin....
      Suomessa on huonolla ulko- ja talouspolitiikalla ajauduttu uhreiksi tässä pelissä...
      eu us gb yli-velka maat keinottelee sodalla....
      Suomikin on kusessa, häviäjä, velka lisäätyy, köyhyys lisääntyy,
      kun on osallistuttu suurvalta sotaan. nettomaksajina...
      Suomi ei ole enää itsenäinen missään asiassa ! - Huom !
      - Mutta hallinto ja nato ja eu hovit elää korkeassa elintasossa itse ... se on rasite.
      Ja näillä sota hulluilla on verta käsissään !
      Silti nämä "ylipapit" sota temppeleissääm juhlii hienosti, kalliisti....
      Mutta, miten nato kantaa vastuun aiheuttamastaan joukkotuhonnasta ?
      Miksi nato levittäytyi itään ja aiheutti sodan ?
      Miten nämä eu nato us gb ja raha globalistit kantavat vastuun aiheuttamastaan joukkotuhonnasta ?
      Verta on käsissä ja miljoonia tapettuja - rahan ja keinottelun vuoksi uhrattuja !!
      -tarvitaanko uusi nurnberg hirttämään nato-raha-eu- gb-us joukko-tuhoajat !

• Eikös alv noussut 1,5% yksikköä eli noin suuruusluokassa 100€ oston maksaa noin 101,5€ hinnankorotuksen siten ollessa merkityksetön. Sillä on merkitystä vain kun katsotaan kaupan vuoden liikevaihtoa vaikkapa 1'000'000€ jolloin se nousee noin 15'000€ verran.

• Anonyymi

Pienutuloiselle, jolla raha ei riittänyt ennenkään ruuan alvin nosto
      ona katastrofi.

• Anonyymi

Eurokin on iso raha jos se puuttuu.

• Anonyymi

Joudun ostamaan paskaa ja epäterveellistä ruokaa

Kokoomusken syy. ja hallituksen vika

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      69
      4313
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      68
      4148
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3562
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3143
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2802
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2572
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2354
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1481
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1282
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1069
    Aihe