Kymmenien miljoonien bisnes hävisi kuin tuhka tuuleen ja nyt kaikki on mennyt viimeistä senttiä myöden.
Kaikki varmaan aikoo osallistua?
Sedulle kerätään rahaa, keräys käynnissä
28
383
Vastaukset
- Anonyymi
Linkki?
- Anonyymi
Tuossa jos et itse osaa hakea: https://fuengirola.fi/uusi-kaanne-koirakohussa-sedu-koskiselle-kerataan-nyt-rahaa-henry-aflchet-jyrahtaa/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa jos et itse osaa hakea: https://fuengirola.fi/uusi-kaanne-koirakohussa-sedu-koskiselle-kerataan-nyt-rahaa-henry-aflchet-jyrahtaa/
Miksi äijä ei nosta eläkettään täyttää kesäkuussa jo 68 v ja on oikeutettu eläkkeeseen.
Toivottavasti hyvinä vuosina maksoi YELlit, jotta saa vähän enemmän, kun takuueläkkeen.
- Anonyymi
➡️🙈
- Anonyymi
Annoimme jo käytetyt pikkuhousut
- Anonyymi
Minkä väriset ja kenelle annoit?
- AnonyymiUUSI
Orpolle ja Purralle on tulossa täys tuho.....ovat kyllä jo nyt mokanneet aivan kaiken..
- Anonyymi
Mitäköhän entiset liikekumppanit sanovat tästä "sankarista".
Ensin oltiin niin elvistä rahakasan päällä ja sitten sössittiin koko homma.- Anonyymi
Psyyke petti ja alkoholi on maistunut liikaa äijälle.
- Anonyymi
Kannattamaton liiketoiminta ei ole kannattavaa.
- Anonyymi
Toisessa perheessä tarkoittaa yleensä "taivaassa". Siksi ei varmaan palautuskaan onnistu.
- Anonyymi
Koirakin kuulemma nyysitty, ollut ainoa kaveri ja lohtu hänelle vaikeassa tilanteessa. Mutta.....epäilemättä hauskaakin on ollut, kun bisnes sujui mallikkaasti.
- Anonyymi
Nämä on näitä kansioon eläkeläiset
- Anonyymi
Seppo on kova kundi, aikanaan tehnyt fyrkkaa niin, että ranteita pakottaa huolella. Nykyään tosin ei mene ihan niin hyvin..
- Anonyymi
Tehnyt velkaa kunnes ei enää annettu lisää velkaa ja se oli loppu, lujaahan siinä menikin ja alalla katsottiin että kauanko se jatkuu...
- Anonyymi
Jos ei osaa lopettaa ajoissa, niin sitten käy näin.
- Anonyymi
Suomessa on työttömiä ja konkurssin tehneitä ihan riittävästi. Miksi tätä ylimielistä ukkoa pitäisi paapoa jotenkin erityisesti?
- Anonyymi
Myös niille ruotsalaisille jotka turmelivat eduskuntatalon maalilla, on Suomessa keräys meneillään.
- Anonyymi
Tää maa on sekaisin jos sekaisin olevat töhrijät saavat sekaisin olevilta kannattajiltaan rahaa. Eiks noi töhrijät ole poikkeuksetta sossupummeja elämänkoululaisia ja muuten van häiriintyneitä. Ja niin myös heidän kannattajansa.
- Anonyymi
Missä on muuten Sedun VIP-kaverit? Tavalliset ihmiset ei niihin tiloihin päässeet.
- AnonyymiUUSI
Kun rahat loppuu, kyllä kaikki kaverit ja ystävät häipyvät nopeasti, kun tuhkat tuuleen.
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti saa koiransa takaisin! Törkeää käytöstä Tiinalta viedä vanhan miehen koira
- AnonyymiUUSI
Koiraa ei pidä kuljettaa baareissa missään tapauksessa. Mies jos on psyykkisesti sairas, pystyykö ottaa vastuuta koirasta ja hoitaa sitä asianmukaisesti ?
- AnonyymiUUSI
Suljetulla oleva omistaja ei välttämättä ole vastuullinen koiranomistaja.
- AnonyymiUUSI
Miksi pitäisi osallistua? Itse on asiansa sössinyt, eikä siinä tavan kansalaisten roposet riitä sitä allikkoa paikkaamaan. Ulosotto kiitttää. - On niitä tärkeämpiäkin keräyskohteita.
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä. Antaisivat rikkaat kaverit fyrkkaa omasta pussistaan, ettei
tarvi "taviksilta" rahaa ruinata. - AnonyymiUUSI
Näin on. Vaatimukset VIP alue: Miehet, yrittäjyys, taloudellinen asema, julkkissatutus.
Naiset: näyttävä ulkonäkö.
500 e/v. Maksu.
Teatterin VIP: välttämättä nämäkään eivät riitä.
Kyllä tolla porukalla rahaa riittää.- AnonyymiUUSI
Äijällä on itselläänkin rahaa, mutta piilossa ja myös eläkettä saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311