Sellaista espresso negronia tms ja kattonyt äly kellosta pulssin. Hesarin mukaan vaarallista
Ootko nainen koskaan vetänyt
18
206
Vastaukset
- Anonyymi
Olen vetänyt elämäni aikana kaikenlaista.
- Anonyymi
Miksi? En pelkää kuolemaa. Kuolen kun on aika ehkä jo tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? En pelkää kuolemaa. Kuolen kun on aika ehkä jo tänään.
Mielenkiintoinen asenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen asenne.
Sulla ei ilmeisesti lapsia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen asenne.
Joudun kestämään kaikkia vaivoja ja tätä päätä jo nyt ihan liikaa. Tuntuu usein siltä että kumpa liiskaantuisin lopullisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joudun kestämään kaikkia vaivoja ja tätä päätä jo nyt ihan liikaa. Tuntuu usein siltä että kumpa liiskaantuisin lopullisesti.
Oot sä joku Emily Dickinson?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot sä joku Emily Dickinson?
Joo. Tänään voin olla. =)
- Anonyymi
Leposykkeen alhaisuus sekä hyvä yleiskunto bufferoivat tuota pulssin kohoamista vastaan. Kahvi toimii diureettina. Muita diureetteja ovat nesteenpoistolääkkeiden lisäksi kaikenlaiset vihannekset yms. Ne ovat vesipitoisia ja kyllähän silkka vesikin toimii diureettina suurina määrinä. Aamukahvissa ja vedenjuonnissa on se hyöty että ne puhdistavat elimistöä pääsemään eroon kuona-aineista. Muut diureetit voivat tietysti ajaa saman asian.
On syytä muistaa että diureettien mukana elimistöstä voi poistua lisäksi hyödyllisiä ravintoaineita ja epäilen että juuri tämän vuoksi vitamiinipillereitä ja kahvia ei suositella ottamaan ajallisesti lähekkäin. Toinen on kuumat juomat ja ruoat, kuten kahvi: Nekin voivat häiritä pillerien imeytymistä. -💊-. - Anonyymi
Ihmiset on tyhmiä, jos ne kuvittelee, että vedänpähän nyt mitä vaan haluan ja jos nyt hassusti käy, niin kuolen vain pois. Niin no. Toinen vaihtoehto on, että olet vuoteenoma koko loppuelämäsi, et ehkä pysty enä syömään ja sulla on vaipat. Et enää puhu tai ymmärrä ja olet lapsen tasolla jossain hoitolaitoksessa, jossa hoitajat käy röökillä puolen tunnin välein, eikä niitä kiinnosta vttuakaan kuntoudutko, vai sotketko seinät omalla ulosteellasi. Oikeesti miettikää, ei vain kahdesti vaan vaikka kaksi vuotta, että kannattaako laittaa elimistöön aineita, mitkä ei sinne kuulu. Jos ne sinne kuuluisi, niin olisit syntynyt ne suussasi tai suonissasi.
Turvallista viikonloppua 🤎- Anonyymi
Joo, tämä voi tulla yllätyksenä
- Anonyymi
En ole itsetuhoinen !
- Anonyymi
Hmm, joo toi välillä vähän mietityttänyt
- Anonyymi
En ole koskaan tehnyt tuollaista!
- Anonyymi
En mäkään, eikä näillä geeneillä hyvä idea. Keksin ton Hesarin päästäni. Olisinko lukenut otsikon NYT
- Anonyymi
hedelmiäkin kuvina johonkin pelin kuin baaneja ja omejia... hylökkääviä hedelmiä..
.. well niiin joopa voi tulla hauska joku peli..- Anonyymi
Häh
- Anonyymi
Ibifa
- Anonyymi
Noi elon muslin bisnekset aika erikoisia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149