Suren sinua kuin kuollutta läheistä surraan. Onneksi et silti ole kuollut... ne on pahoja hetkiä, mutta ymmärrän että näin tämä oli tarkoitettu menemään. Kun tämä ei muuten loppunut niin sen täytyi loppua näin. Toivottavasti saat elämältä sen mitä toivot. Sulla on aina paikka sydämessäni.
Ikävä iskee aaltoina
14
425
Vastaukset
- Anonyymi
tuo on mietinnässä että joku hauska peli tietonepeli ja puhelimillekin tytöillekiin hauska juttu...
nyt mä syön pyreitä ananakksia renuloita purkista. - Anonyymi
Älä höpsi, tuun nipistämään sua pepusta seuraavan kerran kun oon kännissä ja taas mennään...🤭
- Anonyymi
Käyn vähän samantapaista läpi. Näin hänet ja menen hänestä edelleen sekaisin. Emme törmää kuin harvoin, mutta aina romahdan ja kestää viikkoja toipua. Koskaan ei tullut väleille selvyyttä. Hän meinasi että kaikki alkaa alusta, kun nähdään ja mikään ei muutu. Kaikki hänen ehdoillaan. Menin aina pahasti rikki, kun hän hylkäsi minut kerta toisensa jälkeen selvittämättä sitä yhtään. En kelvannut itsenäni. Tuli todella arvoton olo.
- Anonyymi
Olen vapaassa suhteessa. Kuten kai sinäkin. Otetaan sitten jotkut muut, jos et mua halua.
- Anonyymi
Hyvä kun jotain ymmärrät
- Anonyymi
On sielunkumppaneita ja sitten on kaksoisliekki. Sielunkumppanin tarkoituksena on auttaa kaksoisliekin kohtaamisessa.
- Anonyymi
Kaksoisliekin kohtaaminen on ollut jotain ihan älytöntä..
Mutta kasvattavaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoisliekin kohtaaminen on ollut jotain ihan älytöntä..
Mutta kasvattavaa!Joo, aikamoinen itsetutkiskelun paikka.
- Anonyymi
Mistä sen tietää, että on kaksoisliekki? Kerran tapasin ihmisen kuin olisi tunnettu miljoona vuotta. Luulin, että on joku semmoinen, mutta tyyppi melkein tappoi minut. Onneksi päasin karkuun.
- Anonyymi
Suren niikuin läheisen kuolemaa
En osaa muuta tapaa surra sitä mikä loppui
Naiselta- Anonyymi
Anna kimalaisen surra.. sillä on paremmat suristimet
- Anonyymi
Sinullakin on aina paikka sydämessäni...hyvästi
- Anonyymi
niin no joku todella syvän sininen väri ei konoltti baan eri se on heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146