Purra ennen vaaleja: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista.
Se ei meille käy. Me emme lähde hallitukseen joka leikkaa pienituloisilta"
Purra tänään:
Helvetin siistiä olla hallituksessa joka tekee ennätysleikkaukset vähävaraisten tukiin.
Purra ennen vaaleja: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista. Se ei meille käy. Me emme l
11
108
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin Riikka ajaa puolueen ja Halla-ahon äärioikeisto agendaa .
- Anonyymi
ei pienipalkkaisilta ole leikattu
- Anonyymi
Mitäpä luulit kun populistit päättää kun kokoomus vie perssuomalainen vikisee että ollaan paremmissa piireissä ja tölväistään ammattiihmisiä niin liittoja ja kaikkea kunhan kultaisella lusikalla syövät elävät paremmin , se tuo kuulemma kasvua,,,,
- Anonyymi
Persu pettää aina.
- Anonyymi
"Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista. Se ei meille perussuomalaisille käy. (Vittu uskoks ne dorkat sen. Nehän uskoo mitä vaan)"
- Anonyymi
Totuus on valjennut kaikille. Nyt on säästökuurin aika.
- Anonyymi
Ennen vaaleja luvattiin, että velanotto loppuu nyt. Miten kävi, otetaan enemmän velkaa kuin mikään hallitus ennen. Hallituksen aloittaessa luvattin 100 000 uutta työllistettyä. Miten kävi, nyt on vuodessa tullut 38000 uutta työtöntä, taitaa 4 vuoden aikana tulla työttömiä se 100 000 lisää?
- Anonyymi
Veikkaan, että hallitus pääsee tavoitteeseensa, joka on puoli miljoonaa
työtöntä, koska pelkästään huhtikuussa tuli 25000 työtöntä lisää. - Anonyymi
Mut hei, keskiarjalainen yrittää nostaa persujen profiilia navetan seinään naulaamilla teeseillään 😂😂😂
Voiko typerämpää Soinin kopsaamista olla 😂😂😂
Mitän toiki hahmo on päässy edustamaan, ei helevata 😂😂 - Anonyymi
Persut ovat pettäneet äänestäjänsä niin pahoin, että hedän äänensä on menetetty lopullisesti.
- Anonyymi
Sdp pelastaa maailman ja Tarzan ujeltaa puussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161331ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191245- 351116
- 261078
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3231061- 781013