Huomenna 31.5. aukee uusi Grilli torilla !

Anonyymi-ap

Jep, Rapee grilli avaa lauantaina pirkkalaistorilla.

74

849

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu, täällä on asiasta lisää infoa. rapeegrill.com

• Anonyymi

No, nyt meikä lähtee testaamaan..

• Anonyymi

Jo oli aikakin että tulee kunnon Grilli.

• Anonyymi

Hyvä, ettei nokialaisilta pääse ihrat vähenemään vyötäröltä.

• Anonyymi

Ei jatkoon.

• Anonyymi

Toivottavasti on kristillinen grilli, jossa voi samalla lukea Raamattua.

• Anonyymi

Ruokarukous pitää lukea ennen syöntiä. Kunnon pieru syömisen jälkeen on taivaallinen kiitos. Henget tykkäävät!

• Anonyymi

Juu, voit lukea vaikka jallua..

• Anonyymi

Miksi grillin nimi on raiskaus grilli? Hirveäksi mennyt nykyaika

• Anonyymi

Eihän ole raiskaus ? Miksi valehtelet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän ole raiskaus ? Miksi valehtelet?

Rape tarkoittaa raiskausta, itse valehtelet. Taidat itse olla raiskaaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rape tarkoittaa raiskausta, itse valehtelet. Taidat itse olla raiskaaja

Nimi on Rapee. Melkoisen paljon luetun ymmärtämisen vaikeuksia sinulla jälleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimi on Rapee. Melkoisen paljon luetun ymmärtämisen vaikeuksia sinulla jälleen.

No sehän on tietty ihan eri asia. Jos grillin nimi olisi assholee niin ei silläkään tietty olisi mitään tekemistä peräreijän kanssa.

• Anonyymi

Ei tule menestyyn tuollainen grilli ugh

• Anonyymi

Minä rillaan omalla rillillä.

• Anonyymi

Hyvä grilli, katsokaa nuo nettisivut.

• Anonyymi

Mitkä nettisivut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä nettisivut?

rapeegrill.com

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

rapeegrill.com

Jep, joku vaan ei osaa lukea näitä viestejä. . .

• Anonyymi

Sotien jälkeen syntyneet henkilöt niin melkeimpä kun grillillä käy ostaisi kuuman koiran niin eipä näy olevan listalla.Ei tule menestyyn tuo grilli.Höyrymakkaraa jne.

• Anonyymi

Suomessa ASUU MUITAKIN kuin sotien jälkeiset wanhukset..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menevät mielummin Vihnukselle kuumalle koiralle tai höyrymakkara.Taitaa käydä samoin tuollaiselle Rapee grillille kun pizza fizzalle ettei pahemmin asiakkaita.Hitot mitään 10euroa maksa Rapee grillin hampurilaisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä muita :O

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ja kyl ne wanhatkin muumiot vois joskus jotain uuttakin kokeilla.. yllättyisitte positiivisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ja kyl ne wanhatkin muumiot vois joskus jotain uuttakin kokeilla.. yllättyisitte positiivisesti.

Olen kokeillut uusia perunoita.

• Anonyymi

Wanhukset inisee.. Ja wanhukset EI EDES käy Gillillä syömässä :o)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menevät mielummin Vihnukselle kuumalle koiralle tai höyrymakkara.Taitaa käydä samoin tuollaiselle Rapee grillille kun pizza fizzalle ettei pahemmin asiakkaita.Hitot mitään 10euroa maksa Rapee grillin hampurilaisesta.

Kokeileppa ite myydä halvemmalla. Niinsanotusti hyvää hyvyyttään tappiolla myyminenkin päätyy Suomessa viranomaisten syyniin hyvin äkkiä.

Se siitä vapaasta maasta.

• Anonyymi

Tämä taitaa olla erilliskojussa sen toisen grillin vieressä. Siinä varsinaisessa grilli-rakennuksessa ei vaan ole ketään. Ehkä talveksi siihen tulee joku uusi yrittäjä. Vaikka en useasti käy, niin joskus iskee perinteisen grilliruuan himo.

• Anonyymi

Kuvastaa nokialaisen älykkyyttä ja tasoa , kun jostain grillistä riittää mielenkiintoa,
      ja terveellisestä elämäntasosta, mikään tyylikäs ja terveyteen liittyvä ei teitä tietenkään kiinnosta, epäterveellinen ruoka ja kaikki muu hössönpössä.

• Anonyymi

Mut mie en tykkää grillatusta porkkanasta. Ja ihminen voi luopua kaikesta muusta paitsi ravinnosta.

• Anonyymi

Sama se on jos kirjoituksia pizza kebab paikoista niinkuin viikossa 3krt täytys käydä.Sillaiten jos kolesteroliarvot/paino antaa myöden. Itselle riittää kuuma koira+höyrymakkara ja viimeks syöny n, 3 viikkoa sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama se on jos kirjoituksia pizza kebab paikoista niinkuin viikossa 3krt täytys käydä.Sillaiten jos kolesteroliarvot/paino antaa myöden. Itselle riittää kuuma koira höyrymakkara ja viimeks syöny n, 3 viikkoa sitten.

Söin viimeksi toukokuussa. Kyl nyt hiukka maha kurnii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama se on jos kirjoituksia pizza kebab paikoista niinkuin viikossa 3krt täytys käydä.Sillaiten jos kolesteroliarvot/paino antaa myöden. Itselle riittää kuuma koira höyrymakkara ja viimeks syöny n, 3 viikkoa sitten.

Ongelma näyttää muodostuvan siitä, että kun ei lapata niitä lisukkeita kuin sossuluukulta rahaa siihen annokseen.
        Nämä ylimääräisen antavat ovat Suomen kustannustasolla pikavauhtia konkassa.

• Anonyymi

Tällä Rapeella on grillivaunu Härmälässä jo jonkun aikaa. Sen smashburgerit ovat saaneet hyvän suosion.

• Anonyymi

Eniten kommaria v-tuttaa ,
      kun joku yrittää, ei käsitä ettei kaikki raha mene taskuun,
      kuluista työläinen ei ymmärrä mitään, eikä mitään muutakaan yrittämisestä,
      kateus on ainoa mitä ymmärtää ,
      ja jankuttaa tavalla tai toisella jopa joskus tietämättään mikä tulee esille kun on syntynyt nokialla ja äidinmaidossa imenyt kateuden ja työväenhenkisyyden.
      Verhoilee kateuden eri asioiden taakse,
      kuitenkin kateus on polttoaine lässytykseensä.

• Anonyymi

Miten ihmeessä sait sotkettua tähänkin keskusteluun kommarivihasi?

• Anonyymi

Kommareiden perspektiivit menevät kyllä ojennukseen, kunhan EU ottaa Suomen samaan tapaan käsittelyyn mitä teki aikanaan Kreikalle. Vältettiin tuo vielä viime vuonna, enkä tajua että mistä syystä.

• Anonyymi

Taidat olla konkurssin tehnyt entinen yrittäjä nooh sen siitä saa.Yleisellä tasolla mielummin niin kannattaako Suomessa yrittää.

• Anonyymi

Jep, katkera hommansa kussut "yrittäjä" :o) aina itkee ja kitisee, ja heiluttaa väsynyttä niin nähtyä kommarikorttia..

• Anonyymi

Sama tyyppi joka hokee kateudesta niin itse tuo on kateellinen,katkera.

• Anonyymi

Katokaa peiliin, ja katsokaa minkälaisia möhömahoja, ja naama turvoksissa asiakkaita grilleillä ja kebappi paikoissa käy, suolaa ja rasvaa, sitten tupakkaa ja alkoholia, nuuskaa, ja mieli on sohvalla maatessa maassa, siksi itkette omaa elämänne kurjuutta jonka olette itse pilanneet, siksi syytätte aina muita käsittämättä itse muuttaa omaa elämäänne oikeaan suuntaan, ei mkään ihme kun on nokialta.

Näitä ette kestä, ette tietenkään ja tästäkin syytätte muita, ja juotte taas lisää.........

• Anonyymi

Yleisellä tasolla niin eipä grilliruoat,kebabit,pizzat mitään terveys ruokia ole ja Suomessa on räjähtämässä käsiin diabetes 2.Liikkumattomuus,liikaa rasvaa jne. Joskus herkutella jos paino-kolesteroliarvot antaa myöten.Ei se niinkään mene että jankkaa koko ajan vaan Nokialla ja Nokialaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleisellä tasolla niin eipä grilliruoat,kebabit,pizzat mitään terveys ruokia ole ja Suomessa on räjähtämässä käsiin diabetes 2.Liikkumattomuus,liikaa rasvaa jne. Joskus herkutella jos paino-kolesteroliarvot antaa myöten.Ei se niinkään mene että jankkaa koko ajan vaan Nokialla ja Nokialaiset.

Eikös tämä Nokia palsta ole, jos et kestä että joku arvostelee ja on erimieltä kanssasi asioista, on sulla kestämistä, voi voi.
        Tämähän on juuri sitä pienen paikkakunnan tyypillistä ongelmaa, kauheeta jos joku onkin erimieltä ja vielä sanoo tai kirjoittaa sen, kyllä on paska ihminen, minä , minä ja minä olen ainoa oikeassa oleva ja kaikkien pitää olla samaa mieltä.

Miksi luet tai pyöritä täällä jos et kestä mitään?

• Anonyymi

Niin mitähän oikeen tarkoitat esim, tässä ketjussa kuka nyt on jonkun vastaväitteen esittänyt että herne nenään menee.

• Anonyymi

Kieltäydyn syömästä mitään.

• Anonyymi

Juo kaljaa niin saakelisti ja kiertää Nokia grillit ja rähisee,teillä on helkkarinmoiset hinnat eikä osta mitään.

• Anonyymi

Jos Nokialla joku grilli ni kuumia koiria täytyy saada muuten punakynällä ylitse.Pirkkalais torin grilli oli hyvä ni en osta mitään tästä Rapee grillistä.

• Anonyymi

Hienoa, että sinulla on tuollainen ennakkoasenne. Se kannustaa ihmisiä yrittämään.

• Anonyymi

Kitinä, valitus, vinkuminen...

• Anonyymi

Pieni on maailma jos joku kohokohta grilli.Monta tuhatta ihmistä on Nokialla joita ei tosiaan kiinnosta mitkään grillit.

• Anonyymi

Hyvä että teilläkin on jotain valoa juomisen ja polttamisen lisäksi,
      grilli,
      se on kohokohta ,
      kun se avataan, suurtapahtuma oikein.

Maailmanne on juuri sen kokoinen kuin tämä palsta .

• Anonyymi

Onko tämä grilli kantasuomalaisten pitämä vai tekeekö siellä maantienväriset norsunpesijät ruokaa? Tämä olisi minulle tärkeä tieto, en halua mitään vatsatautia tms.
      Ulkomaalaiset kun ovat niin epähygieenistä porukkaa...
      Kerran Nokialla yhdessä ruokapaikassa ruokaa teki mies, joka raapi muniansa käsi housuissa ja sen jälkeen samalla kädellä vaivasi pitsapohjaa.
      Tämä sikailu oli vasta alussa. Nenänkaivamista ja jopa partaakin ajettiin välissä. Ei kiitos...

• Anonyymi

"Onko tämä grilli kantasuomalaisten pitämä"
        Ota selvää asioista ennenkuin tulet tänne rasisimia viljelemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Onko tämä grilli kantasuomalaisten pitämä"
        Ota selvää asioista ennenkuin tulet tänne rasisimia viljelemään.

Pyydän anteeksi sinulta, somalinpalvoja.

• Anonyymi

ON Suomalainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyydän anteeksi sinulta, somalinpalvoja.

Pyydä sinä anteeksi rasistisia asenteitasi.

• Anonyymi

Rapee on hämäläinen puhekielen sana, joka tarkoittaa rapeaa, mureaa.

"Smash burgerin valmistuksessa pihvistä muotoillaan mahdollisimman vähällä vaivaamisella pieniä palloja, jotka laitetaan parilan päälle ja litistetään käyttämällä esimerkiksi smash burger rautaa tai sopivan kokoista lastaa. Tämän jälkeen pihvin annetaan olla täydessä rauhassa pannulla ja odotellaan, että pihvin reunoille alkaa muodostumaan rapeita kohtia. Tässä kohtaa heitetään suolat ja pippurit niskaan ja käännetään pihvi sekä lisätään juustosiivu pihvin pinnalle sulamaan. Kun pihvin juusto on sulanut, irroita pihvi lastalla varovasti ja hitaasti hivutellen, ettei pihvi hajoa. Tämän jälkeen voit koota burgerin esimerkiksi perunasämpylän sisään ja täyttää haluamillasi täytteillä. Klassinen juustoburgeri syntyy lisäämällä sämpylöiden väliin ketsuppia, sinappia, sipulia ja suolakurkkua.

• Anonyymi

Mikäs helkkarin grilli sellainen joka Nokialla on mistä ei saa kuumia koiria tai höyrymakkaraa ei tuollainen grilli menesty.Hönöliset menee nyt esim, kesällä pizzalle tai kebabille. Kyllä tossa Rapee grillissä varm joku käy mutta ajan saatossa ei riittävästi.

• Anonyymi

Wanhukset on Wanhuksia.. Ei koskaan mitään uutta voi kokeilla.. No , imeskelkää niitä lanttujanne ja Juokaa raana vettä päälle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wanhukset on Wanhuksia.. Ei koskaan mitään uutta voi kokeilla.. No , imeskelkää niitä lanttujanne ja Juokaa raana vettä päälle..

Minä en syö, mutta juon viinaa.

• Anonyymi

Helvettiä tuollaisia ylihinnoiteltuja tuotteita,ala-arvoista pah.

• Anonyymi

Grilliruoka on just sopivaa nokialaisen alhaiselle älykkyydelle. Voiko muka tilata jotain muutakin kuin höyrymakkaraa :O

• Anonyymi

Juurikin näin asia onkin,
        laita joku fiksu paikka , missä tyyliä ja makua, laadukasta ruokaa,
        ei riitä asiakkaita nokialla, ei tietenkään, työläinen on tottunut ala-kastin rahvaan,
        epäterveelliseen ruokaan, minkä huomaa kun katsoo vaikka sitarissa tai rismassa näitä möhömahoja, ämmilläkin kauhee paskamaha, harvoin missään niin lihavia akkoja näkee laahustamassa kuin viimeisillään raskaana, on läskejä paikat täynnä , turpa väärässä ja pahalla päällä, johtuu ruuasta ym.

• Anonyymi

Höyrymakkara+kuumakoira ni sopiva annos+0,5l maito.

• Anonyymi

Nokialla on muuten aikuisten oikeesti paljon huonosti käveleviä.Vihnus ihan ok grilli kuulemma itse kuitenkin käyn Vaakon nakissa kuumalla koiralla.

• Anonyymi

Itse kävelen huonosti sairauteni takia. Jumala siunatkoon vaihteeksi nokialaisia vääräleukoja vaivoillaan. Osaan minäkin sitten virnuilla heille takaisin vahingoniloisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse kävelen huonosti sairauteni takia. Jumala siunatkoon vaihteeksi nokialaisia vääräleukoja vaivoillaan. Osaan minäkin sitten virnuilla heille takaisin vahingoniloisesti.

Olisit voimistellut aikoinaan,sairauksien syyt monesti elintavat.Taidat olla ahkera grillillä kävijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit voimistellut aikoinaan,sairauksien syyt monesti elintavat.Taidat olla ahkera grillillä kävijä.

Tuollaisten valelääkärien mielestä kaikki johtuu elintavoista. Taidat olla muutenkin vähälahjainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaisten valelääkärien mielestä kaikki johtuu elintavoista. Taidat olla muutenkin vähälahjainen.

Taidat olla oikeen grillillä ahkeraan käyvä paskamaha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla oikeen grillillä ahkeraan käyvä paskamaha.

En ole! Älä valehtele minusta! Vaikka sehän on Nokialla tapana, koska nokialaiset ovat päästään täynnä sitä ihtiään!

• Anonyymi

Nokialaiset ahmivat ahneissaan Rapeen tyhjäksi. Ei oo mahankasvatuksessa näköjään mitään rajaa.

• Anonyymi

Toi hyvin mahdollista

• Anonyymi

Ketjun läpiluvun jälkeen todettava että Suomessa näköjään on jokaisessa kylässä sekä Twin Peaks että Syvä Joki....

• Anonyymi

Se olit siis sinä, joka soitti banjoa Syvä joessa :O

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2752
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      2005
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1727
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1638
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe