Jep, Rapee grilli avaa lauantaina pirkkalaistorilla.
Huomenna 31.5. aukee uusi Grilli torilla !
21
227
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, täällä on asiasta lisää infoa. rapeegrill.com
- Anonyymi
No, nyt meikä lähtee testaamaan..
- Anonyymi
Jo oli aikakin että tulee kunnon Grilli.
- Anonyymi
Hyvä, ettei nokialaisilta pääse ihrat vähenemään vyötäröltä.
- Anonyymi
Ei jatkoon.
- Anonyymi
Toivottavasti on kristillinen grilli, jossa voi samalla lukea Raamattua.
- Anonyymi
Ruokarukous pitää lukea ennen syöntiä. Kunnon pieru syömisen jälkeen on taivaallinen kiitos. Henget tykkäävät!
- Anonyymi
Miksi grillin nimi on raiskaus grilli? Hirveäksi mennyt nykyaika
- Anonyymi
Eihän ole raiskaus ? Miksi valehtelet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ole raiskaus ? Miksi valehtelet?
Rape tarkoittaa raiskausta, itse valehtelet. Taidat itse olla raiskaaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rape tarkoittaa raiskausta, itse valehtelet. Taidat itse olla raiskaaja
Nimi on Rapee. Melkoisen paljon luetun ymmärtämisen vaikeuksia sinulla jälleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimi on Rapee. Melkoisen paljon luetun ymmärtämisen vaikeuksia sinulla jälleen.
No sehän on tietty ihan eri asia. Jos grillin nimi olisi assholee niin ei silläkään tietty olisi mitään tekemistä peräreijän kanssa.
- Anonyymi
Ei tule menestyyn tuollainen grilli ugh
- Anonyymi
Minä rillaan omalla rillillä.
- Anonyymi
Hyvä grilli, katsokaa nuo nettisivut.
- AnonyymiUUSI
Mitkä nettisivut?
- AnonyymiUUSI
Sotien jälkeen syntyneet henkilöt niin melkeimpä kun grillillä käy ostaisi kuuman koiran niin eipä näy olevan listalla.Ei tule menestyyn tuo grilli.Höyrymakkaraa jne.
- AnonyymiUUSI
Suomessa ASUU MUITAKIN kuin sotien jälkeiset wanhukset..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ASUU MUITAKIN kuin sotien jälkeiset wanhukset..
Menevät mielummin Vihnukselle kuumalle koiralle tai höyrymakkara.Taitaa käydä samoin tuollaiselle Rapee grillille kun pizza fizzalle ettei pahemmin asiakkaita.Hitot mitään 10euroa maksa Rapee grillin hampurilaisesta.
- AnonyymiUUSI
Tämä taitaa olla erilliskojussa sen toisen grillin vieressä. Siinä varsinaisessa grilli-rakennuksessa ei vaan ole ketään. Ehkä talveksi siihen tulee joku uusi yrittäjä. Vaikka en useasti käy, niin joskus iskee perinteisen grilliruuan himo.
- AnonyymiUUSI
Kuvastaa nokialaisen älykkyyttä ja tasoa , kun jostain grillistä riittää mielenkiintoa,
ja terveellisestä elämäntasosta, mikään tyylikäs ja terveyteen liittyvä ei teitä tietenkään kiinnosta, epäterveellinen ruoka ja kaikki muu hössönpössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838