Halaus voi olla tärkeä. Sain halata unelmieni naista.
Halaus voi olla tärkeä
45
513
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva juttu sulle!
- Anonyymi
Onnee sulle. Mä en saanu halata.
- Anonyymi
Eikö antanut lupaa?
- Anonyymi
mä en oo saanu halata. enkä ehkä saakaan :/
- Anonyymi
Ihanaa❤️
- Anonyymi
Halaus on erittäin tärkeä, se kertoo ensimmäiseksi kuinka teidän elämä sujuu ja kuinka pitkään yhteiselo kestää. Jos halaus jää tunne kokemukseltaan viileäksi eikä herätä aitoja kiihkeitä ja lämpimiä tunteita, ei niitä ole tarjolla myöskään myöhemmin. Toki rakkaus voi olla moniulotteista eikä kaikki läheisyyttä kaipaakaan, mutta lämmin ja kiihkeä halaus työviikon jälkeen arjessa, saa elämään sopivasti rakkauden kosketusta.
https://www.youtube.com/watch?v=ET07vTF_y94- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Halattiin yhteensä kolme kertaa ja se tuntui ihanalta. Tahdon lisää...❤️🤗🤗🤗
- Anonyymi
Vain kerran halusimme.
- Anonyymi
Vain kerran halasimme.
- Anonyymi
Niin halasimme. 😊😊😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin halasimme. 😊😊😊
Milloin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin ?
No emme juuri me kaksi, koska sinäkin olet nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua on halanneet monetkin työkaverit ja olemme kaikki naisia. Sukulaiseten kanssa halataan. Siinä ei ole mitään seksuaalista.
Kerran joku karvaolio halasi minua enemmän kuin kaksi kertaa, enkä tiedä oliko asun sisällä mies ja nainen. Kaikki halaaminen on mielestäni mukavaa. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua on halanneet monetkin työkaverit ja olemme kaikki naisia. Sukulaiseten kanssa halataan. Siinä ei ole mitään seksuaalista.
Kerran joku karvaolio halasi minua enemmän kuin kaksi kertaa, enkä tiedä oliko asun sisällä mies ja nainen. Kaikki halaaminen on mielestäni mukavaa. :)Eräässä tapahtumassa, jos joku ihmettelee tuota karvaoliota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran joku karvaolio halasi minua enemmän kuin kaksi kertaa, enkä tiedä oliko asun sisällä mies ja nainen. Kaikki halaaminen on mielestäni mukavaa. :)Ai ikävöit täällä naispuolisia työkavereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ikävöit täällä naispuolisia työkavereita.
Kirjoitin ettei ollut seksuaalista, joten en todellakaan siinä merkityksessä jota haet.
Tuossa halaamiskulttuurissa on todella isoja eroja riippuen siitä missä maassa työskentelet. Muualla haleja sataa pitkin päivää. Eräässä työpaikassa aamu aloitettiin halauksilla ja se oli hieno tapa. :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran joku karvaolio halasi minua enemmän kuin kaksi kertaa, enkä tiedä oliko asun sisällä mies ja nainen. Kaikki halaaminen on mielestäni mukavaa. :)Avaudut aiheesta koska?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain kerran halasimme.
Niin halattiin, laita viestiä, meidän arvot kohtais paremmin kuin kenenkään muut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin halattiin, laita viestiä, meidän arvot kohtais paremmin kuin kenenkään muut
Kerroin sinulle kaiken avoimesti, en ole kenenkään muun kanssa ollut yhtä avoin ja sinä myös pystyi olee avoin, ja mikä parasta, kukaan ulkopuolinen ei tiedä meidän läheisistä väleistä, vaikka me kestettäisiin myös julkisesti hyvin olla yhdessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaudut aiheesta koska?
Koska joku viittasi että voisin ikävöidä minua halanneita. Onko sinulla luetun ymmärryksessä puutteita? Tuo kaikki tulee esille jos luet ajatuksella aiemmat viestit....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska joku viittasi että voisin ikävöidä minua halanneita. Onko sinulla luetun ymmärryksessä puutteita? Tuo kaikki tulee esille jos luet ajatuksella aiemmat viestit....
Ketä kiinnostaa, jos olet halannut työkavereitasi? Ei ketään. Mitalihan sinun siitä ilmeisesti vähintään pitäisi saada. Huomionkipeyttä on monenlaista.
- Anonyymi
Ei varmaan saa enää edes halata sitten.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat tällä typerällä kommentillasi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat tällä typerällä kommentillasi ?
Omaa kaivattuani tarkoitin. Mekin halattiin kerran. Muttei olla enää me.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaa kaivattuani tarkoitin. Mekin halattiin kerran. Muttei olla enää me.
En ole ollut hänen kanssaan me. Emme ole olleet yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ollut hänen kanssaan me. Emme ole olleet yhdessä.
No joo ei sillai. Tosikko.
- Anonyymi
Ollaan halattu aika monesti
- Anonyymi
Muistatko ajan ja paikan?
- Anonyymi
Muistan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan
Haluatko kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kertoa?
Voin kertoa, että halasimme eilen
- Anonyymi
Tänään? ☺️
- Anonyymi
Ehkä, kuinka niin ?
- Anonyymi
Toivon saavani vielä myöskin tilaisuuden koskettaa häntä, kuin omaani.
https://www.youtube.com/watch?v=XE04xWTqMjg
. - Anonyymi
Mä en halaile ,mä panem
- Anonyymi
No se tuli selväks vuosien varrella mään:D
- Anonyymi
Senkun panet, muttet minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se tuli selväks vuosien varrella mään:D
Niinpä juuri.
- Anonyymi
Ilmeisen harvoin.
- Anonyymi
Seuraavan kerran halataan sunnuntaina.
- Anonyymi
Ei ollut sitten jäänyt mieleen halauksemme
- Anonyymi
Muistan miehen halanneen mua se oli kun yritti rauhoitella piti lujasti ja kovasti kiinni
- Anonyymi
Ei sit halata enää koskaan jos elämä on niin vakavaa 😬
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754341
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1104079BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1622789Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582537Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672387- 1362162
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422097- 501993
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome521911Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?561742