Kuka ajaa ja keiden etua,kun pyyntökin jätetty pois !?
Zelenski voitti vaalit,Poroshenkon sodan lopettamis ehdolla,jos mediat vain haluaa muistaa ja sillä kaikki olisi saanut oikeutensa !? (Suomenkin talous,olisi sidettävä)
Toimittajat ei analisoi Ukrainan sotaa,ei aloittajaa ja keiden puolesta ja vastaan !?
9
183
Vastaukset
- Anonyymi
"Toimittajat ei analisoi Ukrainan sotaa"
Se tästä nyt vielä puuttuisi, että toimittajat julkisella foorumilla tunkisivat Ukrainan sodan takapuoleensa! 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Noh, Venäjällä kotimaassasi näin saattaisi tietysti tapahtua, mutta kyseinen toimittaja vietäisiin heti Siperiaan. - Anonyymi
Sinä Abrahamm voit vapaasti analisoida omaa peräaukkoasi mutta älä sotke muita siihen!
- Anonyymi
Onko tosiaan, Suomen vastaussivistys tuon tsosista, me kansakoululaisetki pärjäisimme,teille oppiahjojen,sosialismieläteille !?
- Anonyymi
Sinä et pärjää missään muusssa kuin paskanjauhamisessa!!
- Anonyymi
Vain kirjoitustaidoton venäläinen ei erota toisistaan sanoja "analysoida" ja "anaalinen".
- Anonyymi
Mediat pelkää totuutta ja sen suurta häpeäänsä,joten pitää tvalla kuin toisella,pittän mielipiteensä !?
- Anonyymi
Ei taida olla suomenkieli aloittajan äidinkieli..?
Monen monta aloitusta ja kommentointia samoilla kirjoitusvirheillä! - Anonyymi
Tämä on köyhien ja aivottomien maa, kun ei vain sortuisi terroritekoihin venäjällä,sitten se kurjuus alkaa !?
- Anonyymi
Ei ole aivottomien maa, eikä meillä ole mitään syytä terroritekoihin venäjällä, joten sinä voit lopettaa paskanjauhantasi ja Suomen ja suomalaisten mollaamisen!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512