Rakastatko minua=?

Anonyymi-ap

En ymmärrä miksi et voi sanoa sitä minulle, jos oikeasti rakastat. Et tulisi saamaan kielteistä vastausta. Olet nähnyt miten sinusta tykkään ja käyttäydyn seurassasi. Tällainen tavallinen sympaattinen mies olen. En osaa tehdä paremmin vaikutusta sinuun, enkä tiedä haluaisinko edes yrittää tehdä vaikutusta, muuten kuin olemalla oma itseni ja toivoa, että se riittäisi. Olen huomannut, etten täytä sinun kriteereitä, sekä vaativia odotuksiasi. En pysty silti unohtamaan sinua, niin palavasti sinuun aikoinaan rakastuin.

M:ltä 🫶N:lle

23

365

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä kriteereitä ja vaativia odotuksia minulla muka on?

• Anonyymi

Ei olla keskusteltu asiasta, joten en tiedä, mutta jostain tuntuu kiikastavan. Omia valistuneita arvauksia pyörii mielessä.

• Anonyymi

Tietääkö hän, vai oletatko vain että tietää?

• Anonyymi

Oletan ja tiedän, että hän tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletan ja tiedän, että hän tietää.

Ehkä on vaan sitten siitä kiinni, että sun pitäs ottaa kontaktia 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä on vaan sitten siitä kiinni, että sun pitäs ottaa kontaktia 🤔

Tämä on sellainen asia missä en ole valmis joustamaan. Voin osoittaa kiinnostukseni, mutta haluan, että tuleva mielitiettyni valitsee minut itselleen. Suomeen on luotu keinotekoisesti naisten markkinat ja runsaan ylitarjonnan takia naisten asenne on mennyt huonompaan suuntaan. Epäilen, että kaivattuni ei vaan halua minulle riittävästi ja olen hänelle sillä tavalla merkityksetön.

• Anonyymi

Tämä ei ole mulle, koska sanoi ettei ole rakastunut. Ja seksin jälkeen luetteli naisensa. En ole selvinnyt, sydän särkyi siitä.

• Anonyymi

Ei olla harrastettu tuollaista, enkä ole tuollainen. Mielestäni tuollainen ei nosta kenenkään arvoa, ei miehen, eikä naisen vaan päinvastoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olla harrastettu tuollaista, enkä ole tuollainen. Mielestäni tuollainen ei nosta kenenkään arvoa, ei miehen, eikä naisen vaan päinvastoin.

Siis ne naiset, joiden kanssa oli ollut minun jälkeeni. Miten ihmeessä joku voi olla niin ilkeä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis ne naiset, joiden kanssa oli ollut minun jälkeeni. Miten ihmeessä joku voi olla niin ilkeä?

En tiedä. Olen myös ihmetellyt, kun jotkut tuttavat rehvastelee, kuinka monesti on päässyt pukille. Olen huomannut, että useimmat naiset arvostaa tuollaisia kuvailemasia miehiä, jotka hyvien kokemusten voimalla aktiivisesti saalistaa naisia. Kyselee illan aikana jokaiselta vastaan tulevalta ja joku aina antaa. Sitten surkuttelee, kun mies ei halua enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan nosta!

• Anonyymi

Hmm oletko itse sanonut?

• Anonyymi

Olen palstalla ja olen avoimesti kertonut toiveistani hänelle irl.

• Anonyymi

Kuinka kauan rakastumisesta on, kun käytät sanaa "aikoinaan".

• Anonyymi

Muutamia vuosia sitten.

• Anonyymi

Jos olen kertonut, että rakastan sinua, miksi sinä et ole koskaan sanonut mitään takaisin, jos kerran tunnet samoin. Ehkäpä minäkin pelkään, etten tule koskaan riittämään sinulle enkä täytä sinun kriteereitäsi.

• Anonyymi

Hän ei ole koskaan irl sanonut mitään tuollaista. Palstalla anonyyminä on saattanut sanoa tuollain.

• Anonyymi

Tunge mulkkus kaverin perseeseen saatanan nulikka

• Anonyymi

Jos olisit hän, hän on juuri minulle tehty just noin kun on. 🥰
      Ihana mies ja hänelle sen olen sanonutkin. Hänessä on vain jotain hyvin puoleensavetävää ja symppistä.. Herkkää..
      Hän on myös seksikäs ja joskus ihana viddupiä 😎 sanoin kerran että on mun lemppari persreikä. 🙈 Se johtuu hänen rehellisyydestään jota harvalla on.
      /nainen

• Anonyymi

Pienemmällä pään vaivalla selviät kun unohat jos hän kerran ostoslistaa käyttää miehenkin saamiseksi tarkkaan aikataulutettu elämä mitä pitää mihinkin ikään mennessä saavuttaa ja draama alkaa heti kun yksipalikka ei olekkaan aikataulussa oikeassa kohdassa

• Anonyymi

Tulen muistamaan hänet loppuelämäni ajan halusin tai en. Ehkä epäonneni vielä, joskus kääntyy, vaikka tällä hetkellä tuntuu toivottomalta.

• Anonyymi

Mun kohdalla se tarkka aikataulutrttu elämä ikävä kyllä on ne työvuorot! Niinkuin kaikilla työssäkäyvillä, jotka ei aamulla pysty valitsee ettei menekään kun ei jaksa. Niin siinä sitten parisuhteen tuho, puolison työt. Tämän kokenut. Ei auttanut teki mitä vuoroa tahansa tai oli kuukauden lomalla, ei... Aina syy mun työt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun kohdalla se tarkka aikataulutrttu elämä ikävä kyllä on ne työvuorot! Niinkuin kaikilla työssäkäyvillä, jotka ei aamulla pysty valitsee ettei menekään kun ei jaksa. Niin siinä sitten parisuhteen tuho, puolison työt. Tämän kokenut. Ei auttanut teki mitä vuoroa tahansa tai oli kuukauden lomalla, ei... Aina syy mun työt.

Ei ne työt ole ongelma, mutta jos ei ole valmis laittamaan kesäloma aikaansa tutustumiseen ja lähentymiseen niin se on iso ongelma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3844
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2448
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1487
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe