Toivottavasti näkisin sut taas joskus. Harras toiveeni ois kurkata vähän miltä siellä silmissä näyttää ja miten sun kaunis pää voi. Äläkä nyt vastaa, ettet nyt tiiä onko pää nätti. Sulle:
https://www.youtube.com/watch?v=6Mj776YiPCU
Tapahtuuko ihmeitä?
Anonyymi-ap
4
328
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ihmeitä ei tapahdu jos ei asioille itse jotain tee vaikka istusit esim viikon telkan edesä ni se ei aukea vaikka kuinka toivoisit jos et osaa napista sitä auki painaa
- Anonyymi
Okei.
- Anonyymi
Bing bling tyyli ei todella ole minua eikä makuuni.
Tietää joka tuntee.- Anonyymi
Ja joka tietää mut niin sanat merkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298