https://www.suomenuutiset.fi/tampereen-perussuomalaiset-aikoo-aanestyttaa-pormestarivalinnasta-kyseenalaistaa-nurmisen-ehdokkuuden/
Ilmari Nurmista (sd) ei missään tapauksessa pitäisi valita Tampereen pormestariksi.
Tampereen perussuomalaiset kyseenalaistaa Ilmasti Nurmisen ehdokkuuden pormestariksi.
10
84
Vastaukset
- Anonyymi
Nurminen on täysin epäkelpo Tampereen pormestariksi.
- Anonyymi
Ei ainakaan jos häntä verrataan johonkin Persuun.
- Anonyymi
Kaikkea se haitta puolue Persut keksivät.
- Anonyymi
Nillittävät haittapersut kaivavat koko ajan kuoppaansa syvemmäksi.
Puolueita jotka eivät tunnusta Suomen perustuslaissa säädettyä yhdenvertaisuutta ei tietenkään haluta mukaan öyhöttämään sairaita vihapuheitaan. - Anonyymi
Nurminen ei ole koskaan hoitanut poliittisia suhteitaan ulkomaille, saati että osaisi hoitaa ystävyyssuhteitä edes Pohjoismaihin. Kaupalliset- ja työsuhteet pitäisi ainakin pystyä hoitamaan kaupungin edun vuoksi. No, ehkä Nurminen saa apuaSanna Marinilta, sillä hän on reissaillut Marinin mukana renttuilumatkoilla!
- Anonyymi
Ensin sanot että ei kokemusta ja samassa sanot että paljon reissannut.
Senkin tiedä, että sinä Persu et tiedä, mitä hän matkoilla tehnyt.
- Anonyymi
Tyhjänpäiväistä uhoamista kuolevan pikkupuolueen paikallisväeltä. Nurmisesta tulee pormestari ja sille persut eivät voi yhtään mitään.
- Anonyymi
Kyllä Persuja näköjään v.tuttaa oikein kunnolla, puolueensa alamäki, siltä ei enää valheilla nuosta.
Halla-Aho valehteli, PS:ten politiikkaa ei ole oikeistopolitiikkaa, vaan Soinin porukan.
Purra taas saadakseen ääni hallitukseen pääsemistä varten, EMME LÄHDE MUKAAN SELLAISEEN HALLITUKSEEN JOKA LEIKKAA VÄHÄVARAISILTA. - AnonyymiUUSI
Turhaan persut Ilmari Nurmista mollaa, sillä Ilmari on taitava sosialistisen talousjärjestelmän esitaistelija ja biletyksen mestari.
Sosialistisessa järjestelmässä rahaa tulee ovista ja ikkunoista niin ettei tuhlata ehdo. - AnonyymiUUSI
Missä persu, siellä aina ongelma. Luonnon laki tuokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161331ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191245- 351116
- 261078
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3231061- 781013