Ostin uuden tuulipuvun

Anonyymi-ap

Nyt kelpaa mennä aitona Itä-Suomalaisena valmistujaisiin tuulipuku kahisten ja nauran työukkohaalarit päällä tuleville.

24

203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tähän asti oletkin pärjännyt Turhapuro kostyymillä.

• Anonyymi

Tuulipuvun tuolla puolen jossain on maa.

• Anonyymi

AP:lla aito kehitysvammainen, saa jo muutenkin hävetä metsäläisiä koulun kevätjuhlissa, en tiedä ovatko collegehousut ja 90 luvun t-paidat ihan tätä päivää ja pitääkö kokonaisuus kruunaata lippahatulla! Kannattaisi opetella pukeutumaan Smart Casual tyyliin, niin ei näytä ihan perinteiseltä ryyseiseltä Itä-Suomen juntilta, joita noin 80-90 % osallistujista on.

• Anonyymi

Mitä väliä kun ei ne huomaa.Tottuneet jo😋

• Anonyymi

Mitä väliä, jokainen pukeutuu juuri niinkuin parhaimmaksi tai mukavimmaksi kokee. Todellinen juntti arvostelee muita vaatteiden perusteella.

• Anonyymi

Juntteja vaivaa monet asiat.

• Anonyymi

Verkkarit kumikengät verkkopaita hankkia lippis kyllä kelpaa

• Anonyymi

Pukeutuminen on kunnioitus toista kohtaan.Urpot kulkee paskasissa ja haisevissa kamppeissa kuten finnipojat näyttää esim.

• Anonyymi

Mitähän kunnioittamista sinussa sitten on? Tuota toisten pukeutumisen pilkkaamistako meidän tulisi kunnioittaa?

• Anonyymi

Rumat ne kamppeilla koreilee...

• Anonyymi

Kakki lahkeessa raikastaa tuulisenkin puvun.....

• Anonyymi

aivan sama miten puheutuu mutta käytöstavat ja muiden kunnioitus pitää olla. ihmisen saastuttaa se mikä tulee suusta ulos

• Anonyymi

Mulla tuli oksennus ja röyhtäys. Mistähän sais kunnollisen kahisevan tuulipuvun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla tuli oksennus ja röyhtäys. Mistähän sais kunnollisen kahisevan tuulipuvun?

Kekäle, Joen Tukkutiimi, City-market, Prisma, Tokmanni. Löytyyhän näitä varmaan paljon muitakin. Ei muuta kuin kaupoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kekäle, Joen Tukkutiimi, City-market, Prisma, Tokmanni. Löytyyhän näitä varmaan paljon muitakin. Ei muuta kuin kaupoille.

No prkle, käyn samalla alkossa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No prkle, käyn samalla alkossa...

Kerro sitten millaisen tuulipuvun ostit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro sitten millaisen tuulipuvun ostit.

Punasen, siinä lukee ABIDAS..

• Anonyymi

• Anonyymi

Kravatti ja korkokengät täydentävät asukokonaisuuden yhdessä tuulipuvun kanssa.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen kokonaisuus mutta pue vain jos tykkäät.

• Anonyymi

Eikä pidä unohtaa myöskään sukkahousuja...

• Anonyymi

Kakki housussa kirkastaa pilvisen päivän!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      177
      6502
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1784
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1568
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1300
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      982
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      37
      946
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      913
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      849
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      238
      820
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      809
    Aihe