Nyt kelpaa mennä aitona Itä-Suomalaisena valmistujaisiin tuulipuku kahisten ja nauran työukkohaalarit päällä tuleville.
Ostin uuden tuulipuvun
24
203
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän asti oletkin pärjännyt Turhapuro kostyymillä.
- Anonyymi
Tuulipuvun tuolla puolen jossain on maa.
- Anonyymi
AP:lla aito kehitysvammainen, saa jo muutenkin hävetä metsäläisiä koulun kevätjuhlissa, en tiedä ovatko collegehousut ja 90 luvun t-paidat ihan tätä päivää ja pitääkö kokonaisuus kruunaata lippahatulla! Kannattaisi opetella pukeutumaan Smart Casual tyyliin, niin ei näytä ihan perinteiseltä ryyseiseltä Itä-Suomen juntilta, joita noin 80-90 % osallistujista on.
- Anonyymi
Mitä väliä kun ei ne huomaa.Tottuneet jo😋
- Anonyymi
Mitä väliä, jokainen pukeutuu juuri niinkuin parhaimmaksi tai mukavimmaksi kokee. Todellinen juntti arvostelee muita vaatteiden perusteella.
- Anonyymi
Juntteja vaivaa monet asiat.
- Anonyymi
Verkkarit kumikengät verkkopaita hankkia lippis kyllä kelpaa
- Anonyymi
Pukeutuminen on kunnioitus toista kohtaan.Urpot kulkee paskasissa ja haisevissa kamppeissa kuten finnipojat näyttää esim.
- Anonyymi
Mitähän kunnioittamista sinussa sitten on? Tuota toisten pukeutumisen pilkkaamistako meidän tulisi kunnioittaa?
- Anonyymi
Rumat ne kamppeilla koreilee...
- Anonyymi
Kakki lahkeessa raikastaa tuulisenkin puvun.....
- Anonyymi
aivan sama miten puheutuu mutta käytöstavat ja muiden kunnioitus pitää olla. ihmisen saastuttaa se mikä tulee suusta ulos
- Anonyymi
Mulla tuli oksennus ja röyhtäys. Mistähän sais kunnollisen kahisevan tuulipuvun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla tuli oksennus ja röyhtäys. Mistähän sais kunnollisen kahisevan tuulipuvun?
Kekäle, Joen Tukkutiimi, City-market, Prisma, Tokmanni. Löytyyhän näitä varmaan paljon muitakin. Ei muuta kuin kaupoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kekäle, Joen Tukkutiimi, City-market, Prisma, Tokmanni. Löytyyhän näitä varmaan paljon muitakin. Ei muuta kuin kaupoille.
No prkle, käyn samalla alkossa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No prkle, käyn samalla alkossa...
Kerro sitten millaisen tuulipuvun ostit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sitten millaisen tuulipuvun ostit.
Punasen, siinä lukee ABIDAS..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punasen, siinä lukee ABIDAS..
https://shop.romines.top/ProductDetail.aspx?iid=261471639&pr=44.88
Vähän tuohon malliin?
- Anonyymi
Kravatti ja korkokengät täydentävät asukokonaisuuden yhdessä tuulipuvun kanssa.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen kokonaisuus mutta pue vain jos tykkäät.
- Anonyymi
Eikä pidä unohtaa myöskään sukkahousuja...
- Anonyymi
Kakki housussa kirkastaa pilvisen päivän!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1776502- 1481784
- 1131568
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46982Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37946Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96913Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan238820- 41809