Nyt kelpaa mennä aitona Itä-Suomalaisena valmistujaisiin tuulipuku kahisten ja nauran työukkohaalarit päällä tuleville.
Ostin uuden tuulipuvun
24
179
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän asti oletkin pärjännyt Turhapuro kostyymillä.
- Anonyymi
Tuulipuvun tuolla puolen jossain on maa.
- Anonyymi
AP:lla aito kehitysvammainen, saa jo muutenkin hävetä metsäläisiä koulun kevätjuhlissa, en tiedä ovatko collegehousut ja 90 luvun t-paidat ihan tätä päivää ja pitääkö kokonaisuus kruunaata lippahatulla! Kannattaisi opetella pukeutumaan Smart Casual tyyliin, niin ei näytä ihan perinteiseltä ryyseiseltä Itä-Suomen juntilta, joita noin 80-90 % osallistujista on.
- Anonyymi
Mitä väliä kun ei ne huomaa.Tottuneet jo😋
- Anonyymi
Mitä väliä, jokainen pukeutuu juuri niinkuin parhaimmaksi tai mukavimmaksi kokee. Todellinen juntti arvostelee muita vaatteiden perusteella.
- Anonyymi
Juntteja vaivaa monet asiat.
- Anonyymi
Verkkarit kumikengät verkkopaita hankkia lippis kyllä kelpaa
- Anonyymi
Pukeutuminen on kunnioitus toista kohtaan.Urpot kulkee paskasissa ja haisevissa kamppeissa kuten finnipojat näyttää esim.
- Anonyymi
Mitähän kunnioittamista sinussa sitten on? Tuota toisten pukeutumisen pilkkaamistako meidän tulisi kunnioittaa?
- Anonyymi
Rumat ne kamppeilla koreilee...
- Anonyymi
Kakki lahkeessa raikastaa tuulisenkin puvun.....
- Anonyymi
aivan sama miten puheutuu mutta käytöstavat ja muiden kunnioitus pitää olla. ihmisen saastuttaa se mikä tulee suusta ulos
- Anonyymi
Mulla tuli oksennus ja röyhtäys. Mistähän sais kunnollisen kahisevan tuulipuvun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla tuli oksennus ja röyhtäys. Mistähän sais kunnollisen kahisevan tuulipuvun?
Kekäle, Joen Tukkutiimi, City-market, Prisma, Tokmanni. Löytyyhän näitä varmaan paljon muitakin. Ei muuta kuin kaupoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kekäle, Joen Tukkutiimi, City-market, Prisma, Tokmanni. Löytyyhän näitä varmaan paljon muitakin. Ei muuta kuin kaupoille.
No prkle, käyn samalla alkossa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No prkle, käyn samalla alkossa...
Kerro sitten millaisen tuulipuvun ostit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sitten millaisen tuulipuvun ostit.
Punasen, siinä lukee ABIDAS..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punasen, siinä lukee ABIDAS..
https://shop.romines.top/ProductDetail.aspx?iid=261471639&pr=44.88
Vähän tuohon malliin?
- Anonyymi
Kravatti ja korkokengät täydentävät asukokonaisuuden yhdessä tuulipuvun kanssa.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen kokonaisuus mutta pue vain jos tykkäät.
- Anonyymi
Eikä pidä unohtaa myöskään sukkahousuja...
- Anonyymi
Kakki housussa kirkastaa pilvisen päivän!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844