Haluaisin nähdä itseni niinkuin sinä minut näet.
Juuri tällä hetkellä toivon näin.
Haluaisin nähdä asiat niinkuin sinä ne näet
44
668
Vastaukset
- Anonyymi
😍🤩
- Anonyymi
Näen miehen maailman ihanimpana, komeimpana ja kerrassaan syötävänä. 😘 Tajuaisipa hän millaisen vaikutuksen minuun on tehnyt. Sitä ei ole edes vastoinkäymiset vieneet, päinvastoin.
Rakastan häntä tietyllä omalla tavallani..
Suren tilanteiden mahdottomuutta, tai tulkitsen ne mahdottomaksi.
Silti tiedän miten hän oikeasti välittää ja haluja on hänelläkin..
Luonnollinen voimakas halu toista kohtaan. Sitä ei voi feikata vaan toisen läsnäolo saa pöksyt märäksi. 🫣
Ihana tuntea toisen lämpö vaikka se toinen ei edes koskettaisi vaan olisi vain lähettyvillä. Se miten toinen on mun seurassa, katsoo ja puhuu. Haluaisin hänen vahvojen käsiensä syleilyyn.. Olisi paljon kerrottavaa, jos hänellä olisi aikaa..
/nainen- Anonyymi
Samalta: Jossain ihmisessä vain on sitä jotain mikä kolahtaa! Rakastan hänen ajatusmaailmaansa ja aivojaan. 😄
Hänellä on ainutlaatuinen tapa nähdä maailmaa ja asioita. Viisas ja syvällinen.. Hän on vanha sielu tietyllä tapaa..
On ne heikkoudet hänessäkin, mutta meissä kaikissa on ne yhtälailla.
Hänessä asuu myös vallaton luonnonlapsi ja kaiken kovan kuoren sisällä on äärimmäisen herkkä ihminen. Haluaisin nähdä sen luonnonlapsen mun kanssa nakuna 🤭
Toivon onnea ja rakkautta hänelle paljon.. ❤️ Voi kunpa... Pyrin kunnioittamaan häntä ja hänen elämäänsä. Eihän se ole multa pois, jos hän on onnellinen.
Realiteetit.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalta: Jossain ihmisessä vain on sitä jotain mikä kolahtaa! Rakastan hänen ajatusmaailmaansa ja aivojaan. 😄
Hänellä on ainutlaatuinen tapa nähdä maailmaa ja asioita. Viisas ja syvällinen.. Hän on vanha sielu tietyllä tapaa..
On ne heikkoudet hänessäkin, mutta meissä kaikissa on ne yhtälailla.
Hänessä asuu myös vallaton luonnonlapsi ja kaiken kovan kuoren sisällä on äärimmäisen herkkä ihminen. Haluaisin nähdä sen luonnonlapsen mun kanssa nakuna 🤭
Toivon onnea ja rakkautta hänelle paljon.. ❤️ Voi kunpa... Pyrin kunnioittamaan häntä ja hänen elämäänsä. Eihän se ole multa pois, jos hän on onnellinen.
Realiteetit..Ja vielä tämä. Haluan hänet, se on haaveeni enkä kiellä sitä.
Monesti välillämme on sanatonta viestintää ja telepatian kaltaista intuitiivista kanssakäyntiä. Sanoja ei aina tarvita.
Monia kertoja olen ajatellut jotakin ja hän sanoo sen saman ääneen. 😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä tämä. Haluan hänet, se on haaveeni enkä kiellä sitä.
Monesti välillämme on sanatonta viestintää ja telepatian kaltaista intuitiivista kanssakäyntiä. Sanoja ei aina tarvita.
Monia kertoja olen ajatellut jotakin ja hän sanoo sen saman ääneen. 😄Kauniisti kirjoitat. Oletko varma että tilanne on mahdoton?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniisti kirjoitat. Oletko varma että tilanne on mahdoton?
Ei se ole välttämättä mahdotonkaan. Olemme lähempänä muutosta kuin koskaan. Pitää uskaltaa ja tässäkään ei oikein ole järkevää välimuotoa.. Joko tai..
Se on joko uskallettava ottaa se iso askel tai jäädä tähän mikä nyt on.
Se muutos tulee olemaan hyvin vaativa, mutta selviäisimme SIITÄKIN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole välttämättä mahdotonkaan. Olemme lähempänä muutosta kuin koskaan. Pitää uskaltaa ja tässäkään ei oikein ole järkevää välimuotoa.. Joko tai..
Se on joko uskallettava ottaa se iso askel tai jäädä tähän mikä nyt on.
Se muutos tulee olemaan hyvin vaativa, mutta selviäisimme SIITÄKIN.No en voi muuta neuvoa antaa kuin että kerro se hänelle suoraan. Tunteesi ovat voimakkaat niin parempi vain kertoa ja kuulla mitä toinen miettii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en voi muuta neuvoa antaa kuin että kerro se hänelle suoraan. Tunteesi ovat voimakkaat niin parempi vain kertoa ja kuulla mitä toinen miettii.
Kasvotusten ne pitäisi sanoa. Ihmettelen kyllä miksei hän tajua.. Ehkäpä meistä kaikki tarvitsevat vahvistusta ajatuksilleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvotusten ne pitäisi sanoa. Ihmettelen kyllä miksei hän tajua.. Ehkäpä meistä kaikki tarvitsevat vahvistusta ajatuksilleen
Ja pelko.. Pelko siitä, että toinen nauraa ja torjuu.
Sisimmässäni tiedän, että hän ei niin tee. Silti pelkään sitä enemmän kuin mitään.
Asia on niin suuri! Se ei ole pikkujuttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniisti kirjoitat. Oletko varma että tilanne on mahdoton?
Tosi kauniisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisimmässäni tiedän, että hän ei niin tee. Silti pelkään sitä enemmän kuin mitään.
Asia on niin suuri! Se ei ole pikkujuttu.Kyllä mä ymmärrän ja en usko et nauraa,kuitenkin vakava asia. Etkö voisi pyytää häntä vaikka johonkin ja jos vastaa myöntävästi niin kerrot sitten siellä nämä tunteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla että onkin tajunnut muttei uskalla tehdä asialle mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia on niin suuri! Se ei ole pikkujuttu.Minä en nauraisi koskaan kenellekään hänen kertoessaan tunteistaan, mutta on vain yksi mies, jolta haluan ne joskus kuulla. En tiedä vielä edes hänen nimeään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monia kertoja olen ajatellut jotakin ja hän sanoo sen saman ääneen. 😄Oon itsekin nainen ja tykkäsin kovasti kuinka kirjoitit rakkaastasi ja teidän tilanteesta. Puit hyvin sanoiksi, mitä itsekin koen tällä hetkellä. Samaistuin ja koen yhteenkuuluvuutta sinuun kanssasisareni. Kiitos sinulle! Toivon koko sydämestäni että te saatte toisenne ja uusi lovestory kirjoitetaan teistä!🪽🫶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon itsekin nainen ja tykkäsin kovasti kuinka kirjoitit rakkaastasi ja teidän tilanteesta. Puit hyvin sanoiksi, mitä itsekin koen tällä hetkellä. Samaistuin ja koen yhteenkuuluvuutta sinuun kanssasisareni. Kiitos sinulle! Toivon koko sydämestäni että te saatte toisenne ja uusi lovestory kirjoitetaan teistä!🪽🫶
Kiitos. Paljon hyvää sinunkin matkallesi ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks
Sä itket täälä kun olen kiitos ein
Missä vitun haavemasilmas oot.
Sulla ei enää mikään noista yhteyttä häneen!
Ei mitää ruudun ulkopuolisia juttui.
Ne olis tapahtunut vuosia sitten
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla että onkin tajunnut muttei uskalla tehdä asialle mitään.
Entä jos hän ei halua tehdä!
Miten sitten suu pistetään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks
Sä itket täälä kun olen kiitos ein
Missä vitun haavemasilmas oot.
Sulla ei enää mikään noista yhteyttä häneen!
Ei mitää ruudun ulkopuolisia juttui.
Ne olis tapahtunut vuosia sitten
SivustaEn ole kaivannut vuosia, ja näemme säännöllisesti joten voisitko poistua kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos hän ei halua tehdä!
Miten sitten suu pistetään?Varmaan kannattais olla rehellinen sitten. Kaikki ei osaa, ymmärrän. 👏👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monia kertoja olen ajatellut jotakin ja hän sanoo sen saman ääneen. 😄Samat haaveet…jos olet hän niin pelastit päiväni❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat haaveet…jos olet hän niin pelastit päiväni❤️
Jos hänellä on yhtä vahvat todelliset tunteet niin hän kyllä osaa niitä kätkeä loistavasti. Teoillaan osoittaa silti välittämistä ja osaa sanoittaa asiat niin, että ymmärrän..
Hän kyllä tietää minun häntä ihailevan.
En tiedä miten teillä..
/sama kuin : 2025-05-30 21:10:54 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hänellä on yhtä vahvat todelliset tunteet niin hän kyllä osaa niitä kätkeä loistavasti. Teoillaan osoittaa silti välittämistä ja osaa sanoittaa asiat niin, että ymmärrän..
Hän kyllä tietää minun häntä ihailevan.
En tiedä miten teillä..
/sama kuin : 2025-05-30 21:10:54En todellakaan tiedä hänen minua ihailevan.
- Anonyymi
Onko miehisyys maassa ja kaipaat nostetta?
- Anonyymi
Näen sinut miehenä joka piilottaa todellisen itsensä kuoren taakse turvatakseen ns. Selustansa. Näen sinut myös hyvin rakkaana ja tärkeänä minulle, miehenä jonka haluaisin olevan loppuelämäni ihminen, mutta sinussa on keskenkasvuista energiaa vielä. Et ole tehnyt henkistä työtäsi tai varjotyöskentelyäsi ja tarraat helpolla houkutuksiin, etenkin seksuaalisiin sellaisiin. Sinulla on vaikeuksia olla sitoutunut vain yhteen, koska se pönkittää sinun epävarmuuttasi kun olet monien naisten kanssa. Tämä kaikki juontaa jostain lapsuuden aikaisesta traumasta tai hylkäämisenpelosta .
Luulet että olen yhtä paha kuin muut, mutta todellisuudessa olen vain herkkä ja hauras ihminen joka toivoo jonkun valitsevan hänet niiden kaikkien muiden vaihtoehtojen keskeltä. Yksikään ei ole sitä tehnyt vaan antautuneet houkutuksille.- Anonyymi
Sanoo mieheke!
- Anonyymi
Tämä oli hienosti sanoitettu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli hienosti sanoitettu!
Ei tämä ylläoleva vaan tuo vähän pidempi teksti.
- Anonyymi
Usko mua, et halua.
- Anonyymi
Miksi näin?
- Anonyymi
Antaa sairaiden olla..
- Anonyymi
Minäkin haluaisin erään ihmisen näkevän itsensä niin. Aivan jumalainen nainen.
- Anonyymi
❤️❤️❤️ Sun pitää kertoa se hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️ Sun pitää kertoa se hänelle.
On jo kuullut sen minulta, mutta ei vaan uskonut. Enää en häntä häiritse tässä elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jo kuullut sen minulta, mutta ei vaan uskonut. Enää en häntä häiritse tässä elämässä.
Ymmärrätkö sanojesi voimaa? Kun sanoit noin, suljet itseltäsi mahdollisuuden yhteiseen onneen hänen kanssaan. Ylpeys estää aidon rakkauden. Miksi hän ei uskonut sinua, kerro?
- Anonyymi
Cyrrvanlimana
- Anonyymi
Hän on sellainen magneetti mun silmille ja se pehmeä katse on ihana, sitä vain harvemmin näkee. Tykkään olemuksesta, tavasta liikkua ja olla.
- Anonyymi
Miksi et näe?
- Anonyymi
Tuu lähelle, niin mä kuiskailen sun korvaan niitä koko ajan 😘
- Anonyymi
Mm m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mm m
Sivusta
- Anonyymi
Kyllä näin
- Anonyymi
Jos näkisit itsesi niin kuin minä näen sinut, ymmärtäisit sen tunteen, jonka lähetät. Sen jälkeen et enää epäröisi mitään hetkeäkään.
- Anonyymi
Si sun tarttii opetella näkemään itse itsesi kehosi ulkopuolelta pitäs olla ymmärtääkseni mahdotonta
- Anonyymi
Et haluais.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2616962Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r534943Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1004481Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli94286Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s393773Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1183665Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan683636Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava253532SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha713313Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739592470