En kehtaa enää ees mitään tunnisteita laittaa koska et enää täällä näy. Jos olitkaan?
Loppusuora eikä olla ees samalla kentällä......... On huono vertaus vai onko. Jotain kisaahan meillä kai oli, vaikka tarkoitus ois mennä samalla radalla käsi kädessä.
Ei olla yhteyksissä kun kaikki katkes silloin. Ohikulkemisia vain, ehkä häläreitä. Ohimenoissa sulla selvä etu, kun monalisamainen hymy sopii kaikille, niin tutuille, ex-tutuille, ex-tutuille joita ei halua tavata ja epävarmoihin tunnistamisiin.
Mulla ei sitä ole enkä hymyile kuin tunnistetuille tutuille ;)
Toki en ole varma hymyilisinkö sulle nyt......
Järjetöntä kai ois tavata. Kaikkei järjettömintä kadulla 10 sekunnin pikakuulumiset ja sitten puis.
Loppusuora eikä olla ees samalla kentällä
15
425
Vastaukset
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Ja pulu uis
- Anonyymi
kallistuisiko pulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kallistuisiko pulu
Lupu kenties, jos ei ole lupus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupu kenties, jos ei ole lupus
vai tuliko kalliiksi lupaus ?
- Anonyymi
Pelaamassa jotain?
- Anonyymi
Mä pelaan centerfield niin ku John Fogerty
- Anonyymi
Curvanliemi
- AnonyymiUUSI
Onko tää jotain kolmimielistä vihjailua???
"10 sekunnin pikakuulumiset ja sitten puis."
puis-toon? - AnonyymiUUSI
Milloin alat ap kysymään näitä häneltä irl?
- AnonyymiUUSI
tuol ap sano että ei ole yhteyksiä
- AnonyymiUUSI
Älä puutu pikkuasioihin.
- AnonyymiUUSI
Hyvin meni tosi hyvin
- AnonyymiUUSI
Kuka lauloi "hyvin menee .... hyvin menee"
- AnonyymiUUSI
Vai eri kentillä? Mitä se oikeesti tarkottaa.
Onko toinen eliittinen pintaliitäjä ja toinen asunnoton maankiertäjä.
Tai poliittisesti eri leireis.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249