niinkuin oisit ollut rakastunut ja me ei tunnettu vielä silloin joten sen täytyi olla joku muu, oon kyllä vähän mustis siitäkin ;) mut silleen ihan vähän vaan..
Siinä yhdessä kuvass näytät vähän siltä
45
462
Vastaukset
- Anonyymi
Taidan tietää mistä kuvasta on kyse.Ei tartte olla mustis.
- Anonyymi
Mutta näytät syötävän hyvältä joka kuvassa, senkin IHANA muruseni 😍😜 anteeksi jos tykkäät huonoa kun kutsun sua mun muruksi. Lopetan heti jos et pidä siitä. Se on vain mun unelmaa ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta näytät syötävän hyvältä joka kuvassa, senkin IHANA muruseni 😍😜 anteeksi jos tykkäät huonoa kun kutsun sua mun muruksi. Lopetan heti jos et pidä siitä. Se on vain mun unelmaa ❤️
Kuka sä olet? Olet todella valheellinen ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sä olet? Olet todella valheellinen ihminen
Miksi vastaisin mitään ihmiselle joka väittää minusta tuollaista!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat kutsua muruksi. En tykkää pahaa. Päinvastoin😘❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat kutsua muruksi. En tykkää pahaa. Päinvastoin😘❤️
Voi kiitos kulta rakas, nyt mä ihan liikutun 🥹 jospa oisit se oikea ❤️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kiitos kulta rakas, nyt mä ihan liikutun 🥹 jospa oisit se oikea ❤️🤗
Oon se oikee. Hali ja pusu😘🤗🔥❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon se oikee. Hali ja pusu😘🤗🔥❤️
Oikeestiko 🙀Sulle myös 😚💋🤗🧡❤️. Mutta koska tuut antaa oikeita, saat luvan tässä ja nyt... Ihan koska vain 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeestiko 🙀Sulle myös 😚💋🤗🧡❤️. Mutta koska tuut antaa oikeita, saat luvan tässä ja nyt... Ihan koska vain 😘
Heti, kun on mahdollista, ni tuun❤️🔥😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti, kun on mahdollista, ni tuun❤️🔥😘
Huhhuhhh, nyt en malta odottaa enää yhtään 🤭🫠🦋🥵 Sä paat mun pään ihan pyörälle 🥰🤪💯
- Anonyymi
Stalkkerointi on niin romanttista.
- Anonyymi
En oo pitkään aikaan uskaltanut siellä käydä katsomassa niitä muitakin kuin profiili kuvaa mutta nyt rohkaisin mieleni ja menin silläkin uhalla että vahingossa klikkaan siitä lisää kaveriksi kohdasta 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo pitkään aikaan uskaltanut siellä käydä katsomassa niitä muitakin kuin profiili kuvaa mutta nyt rohkaisin mieleni ja menin silläkin uhalla että vahingossa klikkaan siitä lisää kaveriksi kohdasta 😁
Sä valehtelet koko ajan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei haittaa, vaikka lisäät mut mesessä kaveriksi. Niin, myönnän että käyn katsomassa kans kuvaasi näissä. Miehelle vinkki. 😁 n
- Anonyymi
Mun oma stalkkeri. Rakastan sua❤️🔥saat tehdä sitä niin paljon, kun haluut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun oma stalkkeri. Rakastan sua❤️🔥saat tehdä sitä niin paljon, kun haluut
Kiitos rakas, mäki sua ❤️🤩 helpottavaa katsoa niitä kuvia mutta silti tulee vain isompi ikävä, hassua 🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas, mäki sua ❤️🤩 helpottavaa katsoa niitä kuvia mutta silti tulee vain isompi ikävä, hassua 🥹
Mul ei oo susta kuvaa rakas. Ois kiva, jos ois❤️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mul ei oo susta kuvaa rakas. Ois kiva, jos ois❤️🤗
Pari profiilikuvaa pitäs olla kyllä ihan julkisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari profiilikuvaa pitäs olla kyllä ihan julkisia
Noh. Täytyy tsekata
- Anonyymi
Ihka mukavaa mutta moni estää sen not good 😥
- Anonyymi
Ok oot maalaistyttö Anniina ,kuka välittää
- Anonyymi
Estää minkä ja kuka sellaista tekisi?
- Anonyymi
Jos oikeasti kaksi aikuista vapaata ihmistä tykkää toisistansa romanttisesti ja vieläkin enemmän niin kuka ihme sen voisi estää?
- Anonyymi
No Anni etsii vaikka kiven navalta p*no kaverin ,huonolla menestyksellä
- Anonyymi
joojoo hyvältä näyttää ja energiakin iskee denssin lailla ärhäkästi. se on aina ollu nii. hyvää sulle haluan vaikka puskista tulikin sitten kaikki. oikeastaan ,ehkä varatut loistaa aina paremmin ja siks isken usein silmäni heihin toki tietämättä että ovat varattuja mutta selvinny sitte aina.🙂↕️ kiva juttu kyllä juu. siksi en uskalla tehdä mitään että lähestyisin.,,paitsi viineissä😆 tinderit ja muut no goal for me.. ei vaan yksinkertasesti kykene ainakaan noh ei viineissÄ🤣...eli eivttu kai se on vaan lähettävä sinne yöelämään huomenna. wish me luckk boiss.
- Anonyymi
T naiselle 👩❤️💋👩
- Anonyymi
Onko J-mieheltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko J-mieheltä?
Ei, aloitus oli n-n
- Anonyymi
Ei. N-T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. N-T
Ohi. No ei menny..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi. No ei menny..
Kyllä varmasti meni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmasti meni
Juu niin meni ja lujaa..
- Anonyymi
Minäkin etsin tänään ajatuksissani olevan miehen Facebookista, mutta en "uskaltanut" mennä koko profiilia katsomaan. 😄 En ymmärrä, miten hän pyörii nyt niin mielessäni....
- Anonyymi
Kuinka paljon ennen tutustumista kuva on otettu? 😊
- Anonyymi
En muista tarkalleen mutta tais se yli 10 vuotta vanha kuva olla. Ja me tavattiin ekan kerran 2017
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista tarkalleen mutta tais se yli 10 vuotta vanha kuva olla. Ja me tavattiin ekan kerran 2017
Mikä kohtaaminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kohtaaminen!
No sanos muuta ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kohtaaminen!
Unohtumaton kohtaaminen ja ihminen ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtumaton kohtaaminen ja ihminen ❤️
Sanos muuta rakas. Mäkin rakastan sua❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4 kirjainta, Jali, septimus severus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4 kirjainta, Jali, septimus severus
???????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️ ☺️ Sun kanssa oon pahalta piilossa, ajattelen vain kauniita ajatuksia kun katsoa sua rakas. Sait mut uskomaan että tässä elämässä on vielä jotain kaunista ja hyvää, sun luona mun turvapaikka, nyt ja aina. 🤗🥹 Jos ei muuten niin ainakin ajatuksissani
- Anonyymi
Aivan sirpa kyykkii kun lukee näitä juttuja.
- Anonyymi
En tunne ketään sirpaa
- Anonyymi
Sirpa on kylmissään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315