ulkoilemassa kun tulin kotiin kaupasta. Siihen liittyen voin kertoa, että ymmärsin kaiken jo yli kuusi vuotta sitten ja siksi on turhauttunut todella paljon, koska kaiketikin luulitte etten ollut ymmärtänyt koirakerholaisten tiiviyttä olla yhdessä. Tykkäävät reissata matkailuautoilla ja mennä Lappiin asti. Näkeehän siinä maisemiakin kaiken muun ohella.
Taas oli koirakerholaiset
1
61
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta ei ollut minun vastuulla aloittaa keskustelua teidän harrastuksistanne, vaikka tiesinkin sen mitä harrastatte, luonnossa liikkumistakin.. Se että olisin ollut ystävä teille, ei ole enää mahdollista, koska kukaan ei koskaan pyytänyt sitä minulta ja nyt se on jo myöhäistä. Olin viihtynyt hyvin yksin, mutta jostain syystä en enää pitänytkään siitä. Ja silloin kävi niin, että ns. iskin silmäni lyhyisiin tummatukkaisiin miehiin ja se oli menoa. Näin heissä sellaisia ominaisuuksia, jotka saivat sukat pyörimään jaloissa. Ja se on jatkunut näihin päiviin asti. Mielessä on suunnilleen koko ajan eräs ihana tummatukkainen mies ja tiedän sen että hänkin pitää minusta. Odotan sitä että pääsemme tutustumaan toisiimme ja haluan sitä vaikka heti, jos se olisi mahdollista. Näen nyt tulevaisuuteni sellaisena joka saa minut voimaan hyvin. Olen ehdottomasti parisuhdeihminen, se on minulle paras tapa elää ja olla oman rakkaan kumppanin kanssa yhdessä ja elää arkea ja juhlaa yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238