On kokeiltu deitti sivut tinder bumble ja kaikki mahdolliset ei naisia kiinnosta. Eivät tykkää takas eivätkä itse lähetä tykkäyksiä. Ehkä sieluni on tarkoitettu elämään ilman parisuhdetta tai aviolittoa. Oikeassa elämässäkään naiset eivät edes vilkaise olen liian ruma ja köyhä. Pitäisikö minun alkaa askeettiseksi munkiksi jollakin tämä naisettomuus pitää korvata,onko ehdotuksia?
En saa naista luovutan
5
68
Vastaukset
- Anonyymi
"Pitäisikö minun alkaa askeettiseksi munkiksi"
Erittäin ylevä ja hyvä ajatus - jos olet joskus valmis siihen. Mutta ei kuitenkaan pakon sanelemana. Silloin, jos sinulla on vielä halua, se idea ei ole tarpeeksi hyvä.- Anonyymi
Oletko sitä mieltä että minun täytyy unohtaa ne naiset tuhlaan vaan aikaani. Heillä on liian kovaa vaatimukset jota en pysty heille tarjoamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sitä mieltä että minun täytyy unohtaa ne naiset tuhlaan vaan aikaani. Heillä on liian kovaa vaatimukset jota en pysty heille tarjoamaan
"Oletko sitä mieltä että minun täytyy unohtaa ne naiset tuhlaan vaan aikaani."
En ota kantaa, en puutu toisten ihmisten elämään.
- Anonyymi
Selatessani naisten deitti profiileja kaikilla oli korkea koulu tutkinto ja varallisuutta viinilasit kädessä ja valkolakit päässä ja matka Kuvia sun muuta. Ovat ilmeisesti liian tasokkaita tämmöisen mielenterveys ongelmaisen köyhään nähden. Heitä vain kiinnosta se että mies on komea ja on rahaa ja statusta en pysty sitä heille antamaan. Luovutan en enää jatkossa pokaa naisia antaa olla keksin jonkun toisen jutun tilalle vailla se askeettiseksi munkiksi ryhtyminen
- Anonyymi
"keksin jonkun toisen jutun tilalle vailla se askeettiseksi munkiksi ryhtyminen"
Siihen kukaan ei pysty, ellei ole henkisesti valmis siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858