..parhaillaan. Lakastaa ei lakasta lakastaa.. ruma juttu mutta lakastin satoja voikukkia tänään niittämällä.. kauniita ne on mutta joskus on pakko sekin tehdä.
Etsin päivänkakkaraa..
Ajattelen sinua..
4
189
Vastaukset
- Anonyymi
Laita hänelle sähköpostia tai muuta viestiä.
- Anonyymi
En nyt tarvitse neuvoja, mutta en laita mihinkään yhteisiin säpoihin eika muitakaan yhteyksiä ole. Tuossahan se viesti on tunnisteilla jos haluaa vastata.
Ympäristötiedotus tähän vielä.. en ole voikukkia halunnut hävittää, vain muita liian reheviä kasvustoja. Vielä on kimalaisten mehiläisten ja itsenikin iloksi voikukkamattoja riittävästi..
- Anonyymi
Rakastaa rakastaa, mutta oletkos ihan varma että on päivänkakkara joka on hukassa?
Kaunokainen on hyvin paljon saman näköinen, kuin päivänkakkara...
Margareta on myös yksi päivänkakkaran versio ja miehet voivat kutsua myös GERBERAA päivänkakkaraksi.
Olis turhan helppoa jos päivänkakkaralla löytyisi..- Anonyymi
Hauska vastaus.. mikäs etuoikeus meillä miehillä on Gerberaa kutsua päivänkekkuliksi?
Niin hukassa.. välineenä mä sitä käyttäisin kuten ensimmäisen kerran täällä kirjoitin lähes 6v sitten 2019 vuonna..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248