Mutta halusit toisen. Näin on oikein ❤️ Kaikkea hyvää.
Naiselta
Elämäsi olisi ollut parempaa kanssani
20
312
Vastaukset
- Anonyymi
Millä lailla parempaa?
- Anonyymi
Ai nytkö alat tekemään kauppaa? 😄
Sivusta
- Anonyymi
Niin kai sitten
- Anonyymi
Elintasosi olisi ollut parempi, luulen 😅
Naiselta- Anonyymi
Ei se tee elämästä hyvää vaan rakkaus.
- Anonyymi
Hyh vthu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä, rakkaus on kaikkein tärkeintä. Kun todella tykästyy toiseen ihmiseen, niin kuin minulle kävi, tummatukkaiseen mieheen, kukaan muu ei tunnu yhtä tärkeältä ja rakkaalta kuin hän. Pystyn näkemään meidät yhdessä jokaisena päivänä ja haluan jakaa elämäni hänen kanssaan. Tämä on ensimmäinen kerta kun näin ajattelen kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä, rakkaus on kaikkein tärkeintä. Kun todella tykästyy toiseen ihmiseen, niin kuin minulle kävi, tummatukkaiseen mieheen, kukaan muu ei tunnu yhtä tärkeältä ja rakkaalta kuin hän. Pystyn näkemään meidät yhdessä jokaisena päivänä ja haluan jakaa elämäni hänen kanssaan. Tämä on ensimmäinen kerta kun näin ajattelen kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen.
Näin juuri, tietäjät tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus korjaa kaiken❤️
- Anonyymi
Kuulostat narsistilta joka ei ymmärrä kuin rahan päälle.
- Anonyymi
Aloituksesi painostaa vastaamaan sinulle. En koe pahalla.
- Anonyymi
Mitä sulla on sellaista tarjottavaa, mitä valitullani ei ole?
- Anonyymi
Pitäisi tietää, mitä valittusi tarjoaa ❤️ Varmasti paljon, kaikkea ihanaa teille!
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi tietää, mitä valittusi tarjoaa ❤️ Varmasti paljon, kaikkea ihanaa teille!
NaiseltaJollet tiedä niin et voi väittää, että elämäni olisi ollut parempaa kanssasi, koska ei ole perusteluja.
- Anonyymi
Minulle fyysinen vetovoima on tärkeää. No talous tulee varmaan myöhemmin minut katumaan, kun olisinhan voinut ottaa sinut ja hoitaa tarpeita rahalla.
- Anonyymi
Ei minuakaan nykyinen fyysinen olomuotosi tee vaikutusta. Mutta joskus rakastin ❤️ En enää enkä huolisi sinua.
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minuakaan nykyinen fyysinen olomuotosi tee vaikutusta. Mutta joskus rakastin ❤️ En enää enkä huolisi sinua.
NaiseltaHyi kuinka rumasti sanot. Ei ihmiset ole kauppatavaraa.
- Anonyymi
Sinä et varmastikaan tiedä heidän elämästään niin paljon, että voisit noin sanoa
- Anonyymi
Touveesi täytän
- Anonyymi
Miten voit muka tietää millaiseksi yhteiselomme olisi muodostunut. Hermot olisivat olleet ainakin kovilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315