🙄🐈📅 ja 3 räjähtänyttä kissaa. Radiosta ihanaa musiikkia. (naiselta miehelle)
Tämmöstä:
Gunnar Wiklund Vi ska gå hand i hand
https://youtu.be/BCiXKdatuRs
Ajomatkalla 4 simahtanutta autoa
27
247
Vastaukset
- Anonyymi
Turvallista matkaa ja hyvää viikonloppua.
- Anonyymi
Kiitos. Ollut jo puolitoista tuntia perillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Ollut jo puolitoista tuntia perillä.
Toivottavasti viikonloppusi menee hyvin.
Ehkä joskus vielä tavataan. Ulkopuolella palstojen,feikkien ym.
Rakastan syksyä 🍁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti viikonloppusi menee hyvin.
Ehkä joskus vielä tavataan. Ulkopuolella palstojen,feikkien ym.
Rakastan syksyä 🍁Tämä tuskin on mulle eli aloittajalle. Aloituksessa tuo 17 kalenterisivu on tunnista ja viittaa 17.1, jolloin tavattiin kaipauksen kanssa viimeiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tuskin on mulle eli aloittajalle. Aloituksessa tuo 17 kalenterisivu on tunnista ja viittaa 17.1, jolloin tavattiin kaipauksen kanssa viimeiseksi.
Toivotan teille onnea kaivattusi kanssa 💐
- Anonyymi
Mainio video ja tunnelmat. Silloin joskus oli Ruotsikin hieno paikka, paikakseen :D
- Anonyymi
Ruotsissa joskus tuota kuunnellutkin.
- Anonyymi
Räjähtäneet kissat kiinnostavat paljonkin. Hyvää yötä! ❤️
- Anonyymi
Satasen nopeudella päälleajetut kissat eivät ole mun juttu!
- Anonyymi
Missä vaiheessa initaatioriittiä? Kauheet
- Anonyymi
Toivotan hyvää yötä ja kotimatkaa reissusi jälkeen.
Siellä, missä on varjoja.
Siellä on myös valoa.
Ehkä onkin niin, että
valo syntyy pimeässä
Ponnistaa sieltä ja
Tuo mukanaan
raudanlujaa toivoa. (Mietteitä- Anonyymi
maalta
- Anonyymi
Hieman erikoinen ikävöintiviesti.
- Anonyymi
Eikö sun mielestä ole yhtä tahallinen tältä aloittajaäijältä ku tää sun pitkäpiimäinen urputus ja spinnaus? T agentti t
- Anonyymi
Aloittajalta: 4 tienviereen simahtanutta autoa kertoo siitä, että ihmisillä ei ole varaa pitää autojansa kunnossa. Kissat taas surettavat vieläkin kun ne nähdessäni kauhistuin. Mietin miten niitä on kotona silitelty ja annettu hyvää ruokaa ja sitten kohtalona on maata möykkkynä tiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalta: 4 tienviereen simahtanutta autoa kertoo siitä, että ihmisillä ei ole varaa pitää autojansa kunnossa. Kissat taas surettavat vieläkin kun ne nähdessäni kauhistuin. Mietin miten niitä on kotona silitelty ja annettu hyvää ruokaa ja sitten kohtalona on maata möykkkynä tiellä.
Eli toisin sanoen hieman erikoinen ikävöintiviesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisin sanoen hieman erikoinen ikävöintiviesti.
Et taida osata pakkoruotsia:
"Om det händer ibland
att vi lessnar någon dag.
Ska vi trösta varann." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida osata pakkoruotsia:
"Om det händer ibland
att vi lessnar någon dag.
Ska vi trösta varann."Tuo taas ei liity mitenkään kuolleisiin kissoihin ja rikkoontuneisiin autoihin. Yritän vain löytää jotain logiikkaa tuosta aloituksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo taas ei liity mitenkään kuolleisiin kissoihin ja rikkoontuneisiin autoihin. Yritän vain löytää jotain logiikkaa tuosta aloituksesta.
Jos et tajua niin et tajua. Älä turhaan rasita pientä päätäsi sillä. Et vaan ymmärrä mitä tavallinen ihminen ajattelee nähdessään auton alle kuolleen kissan tiellä. Tai nähdessään simahtaneen auton ajaessaan samaa ikäluikkaa olevalla utolla .
Ei täällä voi niin perinpohjaisesti selittää, että kaikki ymmärtävät mistä on kysymys. Minulle riittää, että yksi ihminen lukee, eikä hänenkään tarvitse ymmärtää mitä olen ajatellut. Hän on kuitenkin Herrasmies eikä ala täällä nälvimään kirjoituksiani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et tajua niin et tajua. Älä turhaan rasita pientä päätäsi sillä. Et vaan ymmärrä mitä tavallinen ihminen ajattelee nähdessään auton alle kuolleen kissan tiellä. Tai nähdessään simahtaneen auton ajaessaan samaa ikäluikkaa olevalla utolla .
Ei täällä voi niin perinpohjaisesti selittää, että kaikki ymmärtävät mistä on kysymys. Minulle riittää, että yksi ihminen lukee, eikä hänenkään tarvitse ymmärtää mitä olen ajatellut. Hän on kuitenkin Herrasmies eikä ala täällä nälvimään kirjoituksiani.Jos tavallinen ihminen nähtyään auton alle kuolleen kissan tiellä kokee tarvetta kirjoittaa siitä IKÄVÄPALSTALLE jonkun YouTube-videon kuorruttamana ja käyttää tragediasta karmivaa ilmaisua "3 räjähtänyttä kissaa", en haluakaan ymmärtää, mitä "tavallinen" ihminen ajattelee. On tuo sen verran sekopäisen kuuloista huttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tavallinen ihminen nähtyään auton alle kuolleen kissan tiellä kokee tarvetta kirjoittaa siitä IKÄVÄPALSTALLE jonkun YouTube-videon kuorruttamana ja käyttää tragediasta karmivaa ilmaisua "3 räjähtänyttä kissaa", en haluakaan ymmärtää, mitä "tavallinen" ihminen ajattelee. On tuo sen verran sekopäisen kuuloista huttua.
Aika monelle muulle ihmiselle kuolleet kissat autotiellä ovat ikävä asia. Eivätkä ne kovin ehyiltä näyttäneet jäätyään satasen nopeudella ajavan auton alle.
Pidätkö itseäsi ihan normaalina vaikka tulet tuntemattomalle ihmiselle kirjoittamaan tuohon sävyyn?
- Anonyymi
When world is not enough ku James Bondissa, palstasetä niinkö
- Anonyymi
Eikö sulla ole muuta elämää, kuin sotkea täällä toisten aloituksia 24/7?
- Anonyymi
vetyautot rähähtäbäy kuin ynpimi vetypommi
- Anonyymi
Autot olivat vanhempaa vuosimallia.
- Anonyymi
älä viitsi joyai Masssry- Regusonenaja jäänyty pelpomäelle'
- Anonyymi
ajomatkalla voi nähdä monia moogtorikulkuneuvojakin hah
mutta niin tyttöjrn mielrsstä ehkä niin hyväkin asia kun yrittäisin parantaa pahaa mirlyä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238