Pelkäätkö etten ole mitä luulet ja petyt?
Kadutko että tavattiin?
67
822
Vastaukset
- Anonyymi
En kadu mutta pelkään
- Anonyymi
Pelkäätkö mitä voisi tapahtua?
- Anonyymi
Ihminen ole koskaan sitä miltä näyttää.
- AnonyymiUUSI
Eipä ole ei siksi olisi syytä tutustua opin jo kauan sitte että niin harva ihminen on rehellinen siksi opettelin tuntemaan muutoin
- Anonyymi
En kadu, enkä usko pettyväni. Olen saanut kuitenkin jonkunlaisen kuvan hänestä.
- Anonyymi
Mihin ajattelet, että toinen voisi pettyä?
- Anonyymi
En kadu, en pelkää, en pety.
- AnonyymiUUSI
Siihi millain olen kuinka voisin riittää kun en riitä itsellenikään kelpaaminen on eri juttu kelpaan itsekin itselleni mutta se on eräällä tavalla kuitenkin si taas tyytymistä voiko toisella olla kanssani hyvä olla jos ns tyytyy
- Anonyymi
Minä en ajattele etukäteen tuollaisia asioita ollenkaan. Tutustuminen etenee pikku hiljaa ja mitä paremmin opitaan toisemme tuntemaan, sitä helpompaa on ymmärtää itselleen uutta ihmistä.
- Anonyymi
Parisuhteessa kommunikointi on tärkeää ja se että uskaltaa kertoa kaikesta mikä mietityttää.
- Anonyymi
Ei sellainen ole tullut mieleenikään. Turhaa maalaat piruja seinälle.
- Anonyymi
Pelkään ettei kumpikaan sano mitään ja rakkaus valuu hukkaan...
- Anonyymi
Vähän sama kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän sama kyllä.
Niin täälläkin kaipuu on kova,en tunne sinua kovinkaan hyvin, mutta pääsin jonkun aikaa seuraan läheltä, siitä se ihastus lähti ei sen kummempaa.
- Anonyymi
Minusta tuntuu että tiedetään toisemme vaikka ei niin tunnetakaan, vaikea selittää
- Anonyymi
Sama fiilis.
- Anonyymi
En kadu, että tapasin hänet. Hän on opettanut mulle paljon itsestäni ja ihmissuhteista. Tajusin, että olen yksinäinen ja kaipaan läheisyyttä sekä rakastetuksi tulemista. Hän ei voi olla se, joka täyttää nuo tarpeet, mutta muuten luulen tietäväni, mikä hän on miehiään.
- Anonyymi
Mikä on vikana kun ei kelpaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on vikana kun ei kelpaa?
Ei hänessä ole mitään vikaa. Tai ei hän täydellinen ole, mutta ei kukaan ole. Hän on varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hänessä ole mitään vikaa. Tai ei hän täydellinen ole, mutta ei kukaan ole. Hän on varattu.
No niinpä silti olen ihastunut erääseen naiseen vaikka ei saisi.
- Anonyymi
ei ihmiset kadu hyviä päiviä eikä ihania ihmiskohtaamisia.
- AnonyymiUUSI
Mä en kadu edes huonoja niistä mä ainakin olen eniten oppinu
- Anonyymi
En kadu, vaikka en näe meitä yhdessä. Hän kuitenkin työnsi minua hellästi lapioimaan itseäni pohjamutiani myöten.
- Anonyymi
Kenet sitten näät Jeesuksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet sitten näät Jeesuksen?
Edes synkimpinä hetkinä ei ole Jesse tullut kertaakaan mieleen.
- Anonyymi
Mitä sinä sellaista mietiskelet?
- Anonyymi
En yhtään
- Anonyymi
En kadu, pelkään että heität hukkaan ainutlaatuisen rakkauden. 💔
- Anonyymi
En kadu….
- Anonyymi
En todellakaan kadu ja en pelkää. Oot just sitä mitä luulen❤️
- Anonyymi
Ansiostasi aloin ajatella asioista eri tavoin kuin aiemmin. Tiedä sitten onko tämä hyvä vai huono asia?
- Anonyymi
En tosiaan mitään tuollaista, päinvastoin, tunnen jännitystä ja rauhaa.
- Anonyymi
Ei me olla tavattu.
Eikä johdu musta vaan miehestä. - Anonyymi
En tietenkään kadu. Ei ole tapanani luoda mitään etukäteis olettamuksia toisesta, vaan tutustun vähitellen ja ajan kanssa.
- Anonyymi
Ja täs on kulunut jo aika kauan aikaa tutustua...❤️🔥
- Anonyymi
En kadu enkä pelkää.
- Anonyymi
Enpä pelkää. Aika monenlaista elämässä nähnyt ja kokenut minäkin.
Olen vaan sen myötä vanhemmiten oppinut pitämään varani, etten hyppää sokkona joka houkutuksen kyytiin vaikka mieli kuinka tekisi.
En silti kaihda enkä tyrmää ensinäkemältä.
Aina voi tutustua ja ystävystyä tarvitsematta roikkua ylen aikaa kiinni kuin hengenhädässä 😉
Nähdessä kannattaa ilmaista jos halua on taas keskustella 🙂 - Anonyymi
En kadu sun tapaamista tai pelkää mitä oot ja mitä et. Oot mitä oot ja se on parasta.
- Anonyymi
Oot oikeassa. Olen mitä olen. Kelpaan jos kelpaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot oikeassa. Olen mitä olen. Kelpaan jos kelpaan.
Ei tässä ole nyt kysymys, et kelpaatko. Jomman kumman pitäis vaan saada rohkasu potku pepulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä ole nyt kysymys, et kelpaatko. Jomman kumman pitäis vaan saada rohkasu potku pepulle.
No niin pitäis 😅 millähän sitä saisi rohkeutta 🤔
- Anonyymi
Tiedän, etten pety häneen. ❤️
- Anonyymi
Enkä kadu tapaamistamme!
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Kadun...
- Anonyymi
Miksi kadut?
- Anonyymi
Mä pelkään, etten mä ole mitä hän luulee. Että hän pettyy ja haluaa muuttaa jotakin minussa, mitä en ole valmis muuttamaan.
- Anonyymi
En ole sellainen joka haluaa muuttaa toista. Ne piirteet joihin minulla on ehdoton vaatimus, on hänellä kunnossa. En ole muodostanut mitään tarkkaa kuvaa hänestä, vaan odotan tutustumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sellainen joka haluaa muuttaa toista. Ne piirteet joihin minulla on ehdoton vaatimus, on hänellä kunnossa. En ole muodostanut mitään tarkkaa kuvaa hänestä, vaan odotan tutustumista.
Tää kuulostaa just ihanalta ja tiputtaa toisen harteilta painon, et pitäis miellyttää tai täyttää joku laatikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää kuulostaa just ihanalta ja tiputtaa toisen harteilta painon, et pitäis miellyttää tai täyttää joku laatikko.
:) meni tosiaan miehelle nuorelta naiselta.
- AnonyymiUUSI
Sellainen ihminen ei ole edes tutustumisen arvoinen joka haluaa muuttaa jotain mitä itse on jos on itse tyytyväinen itseensä elämän myötä meistä jokainen muuttuu halusi tai ei sen mukaan mitä kokee mitä matkalla sattuu pettymykset yleensä ihmistä eniten muuttaa ja useimmiten ei toivottuun suuntaan
https://youtube.com/shorts/RdLbUHpXHnU?si=cQ1AUIZ6I0GX7N_m
Mutta lopulta ei sekään ole muuta kuin elämää
- Anonyymi
Koska hän ihastui nuorempaan...
- Anonyymi
En kadu, mutta en pidä siitä että meitä käytetään HYVÄKSI JA PÖRRÄTÄÄN KÄRPÄSINÄ MEIDÄN KIMPUSSA NIIN SAISIVAT JOTAIN MITÄ HE EIVÄT EDES ANSAITSE!
EI HE OLE EDES OLLEET PAIKALLA, KUN ME OLLAAN TAVATTU JA VAIKEUDET ALKOI.
EN MINÄKÄÄN PIDÄ SIITÄ, ETTÄ ENSIN KUSTAAN KAIKKI ASIAT JA SEN JÄLKEEN OLLAAN VALMIITA TEKEMÄÄN MITÄ VAAN NIIN SAADAAN PETOKSEN KAUTTA SELLAISTA MITÄ ME EI KUMPIKAAN HYVÄKSYTÄ ENKÄ SUOSTUISI MISTÄÄN HINNASTA HEILLE EDES ANTAMAAN.- Anonyymi
HE OVAT KAIKKI NAISIA JA MUNATTOMIA MIEHIÄ JOTKA EIVÄT ANSAITSE YHTÄÄN MITÄÄN!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
HE OVAT KAIKKI NAISIA JA MUNATTOMIA MIEHIÄ JOTKA EIVÄT ANSAITSE YHTÄÄN MITÄÄN!
Olen täysin samaa mieltä!
- Anonyymi
En ymmärrä sanaakaan.
- Anonyymi
Mullekin käy noin toisinaan.
- AnonyymiUUSI
Tiedän että hän on ihminen ja tiedän etten tunne häntä. Mutta haluan tutustua häneen. Olen odottanut joka päivä että saan taas mennä hänen luokse ja nauttia hänen seurasta. Ymmärtäen täysin järkeä käyttäen että niin ei välttämättä tapahdu.
Silti odotan ja kirjoitan siitä. Miksi? Koska sinä olet olemassa. Sellaiset asiat mitä koin kun olemme tavanneet, en osaa sitä sanoa sanoilla. En ymmärrä sitä, en todellakaan ymmärrä sitä, mutta se on tärkeää.
naiselle yli 60 En pelkää, hyväksyn sut Veera sellaisena kuin olet, koska olet sieluni toinen puolikas.
- AnonyymiUUSI
Mun ei sitä ainakaan tarvi katua mä selvitän ai enstee millanen ihminen on kyseessä enkä luule mut kun on opetettu jot luulo ei ole tiedon väärtti ja pettyny mä en ole yleensä joutunu kun niiltä osin että toinen ollukkaan ihan niin vaarallinen kui ajattelin
- AnonyymiUUSI
Luulen et oon 20 cm lyhyempi mitä muistelen.
- AnonyymiUUSI
Uskon että kaikella on tarkoitus.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se on ihan päinvastoin: pelkään, että minä tuotan pettymyksen hänelle.
- AnonyymiUUSI
Elä nyt noin rakas ajattele. Etkä tuota ellet särje minua ❤️
- AnonyymiUUSI
En kadu sitä että ihastuin tummatukkaiseen minua noin kymmenen vuotta nuorempaan mieheen! Tunteet ovat syventyneet tänä keväänä.
- AnonyymiUUSI
Tänään ollut mukava päivä. Kuitenkin nyt illalla tuli vaan olo, että mitä hittoa olen oikein kuvitellut, että tästä voisi tulla jotain🫣
- AnonyymiUUSI
Ei kai sellaista voi katua, itse olen valinnut hänet tavata. Mutta se mitä tää on tuottanut mulle, se vähän harmittaa. Elämä voisi olla toisenlaista, jos en olisi ollut niin kiinni hänessä jo pitkään. Jotain hänestä odotin, mitä hänessä ei ole. Ihmiset pettyy omissa odotuksissaan. Se miten aion toimia nyt on se, että en todellakaan törmää enää häneen. Olen paljon huolellisempi siitä, missä liikun. Ei se paljoa vaadi. Tunteitani en voi lopettaa, olen kiinni hänessä. Ja se on maanpäällinen helvetti. Mietin nyt niitä tapoja, millä löydän tästä helvetistä ulos. Hengenhän tuo meinasi viedä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311