Pia nalkutti koko ajan aikuiselle miehelle juomisesta, vaikka itse oli tätä miestä hamunnut itselleen väen väkisten. Matilla petti hermo ja joi liikaa.
Matin olisi pitänyt laittaa Pia luiskaan ja nauttia elämästä ja sopivissa suhteissa alkosta Mervin tai ihan vaan muun pulimummon kanssa. Olisi vielä elossa, eikä loppuelämä olisi kulunut nalkuttajan kanssa!
Matti Nykänen olisi antanut Pialle monoa jos olisi saanut elää!
Anonyymi-ap
4
242
Vastaukset
- Anonyymi
Matti oli juonut liikaa melkein 40 vuotta. Piia sentään koetti vähän hillitä sitä.
- Anonyymi
Matin olisi pitänyt antaa juoda.
- Anonyymi
No, sehän joi koko ajan. Rappiojuoppo koko ukko.
- Anonyymi
Varmasti Matin läheiset, poislukien Pia olisivat mieluummin katselleet juopunutta Mattia kuin viinantuskissaan selvinpäin kärvistelevää ja täysin vaimonsa hallinnassa teutaroivaa miehenkuorta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277570
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455020- 594782
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371619
- 1481357